آفتاب

دزد سابقه دار 5 روز بعد از پایان 3 سال زندانی اش، دست به سرقت زد

دزد سابقه دار 5 روز بعد از پایان 3 سال زندانی اش، دست به سرقت زد

شرق نوشت: جوانی که خود را صاحب یک صافکاری در محله تهرانسر معرفی کرده بود، روز شنبه با سامانه ۱۱۰ تماس گرفت و اعلام کرد فردی مظنون، قطعات متعلق به یک دستگاه پراید را برای او آورده و فروخته و قرار است قطعات دیگری هم برای فروش بیاورد.

تیمی از مأموران عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شدند و با حضور در آدرس اعلامی، صافکاری را تحت نظر گرفتند تا اینکه متهم بار دیگر در مغازه حضور یافت.مأموران متهم را پس از خروج از صافکاری، به ‌صورت نامحسوس تعقیب کردند و وقتی او به پراید قطعه‌قطعه‌شده رسید، مأموران متوجه شدند این خودرو از یکی از شهروندان سرقت شده است.

متهم دستگیر و از داخل پراید نیز تعدادی گوشی و لوازم مربوط به خودروهای دیگری کشف شد. پس از آن سارق لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از سه سال حبس پنج‌روزی بود که از زندان آزاد شده بودم که خودروی پراید را سرقت کردم و سپس از چند خودروی دیگر به‌صورت سریالی لوازم و محتویات‌شان را دزدیدم و از داخل آنها چهار گوشی موبایل و لوازم دیگری را که کشف شده است، به‌دست آوردم.

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، درباره این پرونده اظهار کرد: با دعوت از مال‌باخته‌ها به کلانتری، علیه متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به مقام قضائی معرفی و اموال مکشوفه نیز تحویل مال‌باختگان شد.
کد N2238284

وبگردی