آفتاب

استقلالی‌ها برابر استقلال؛ جنگ دیدنی در آزادی

استقلالی‌ها برابر استقلال؛ جنگ دیدنی در آزادی

جواد نکونام سرمربی فولاد که جدایی‌اش از استقلال صحبت‌های بسیاری را به همراه داشت در کنار مهدی هاشمی‌نسب که جایگاه خاصی میان هواداران استقلال دارد باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد. آنها فردا همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا به هیچ‌وجه بازنده نباشند.

به گزارش ایلنا، فولاد خوزستان بعد از شکست در اولین تجربه مربیگری جواد نکونام روی نیمکت این تیم، اکنون پا به آزادی خواهد گذاشت و امیدوار به کسب نتیجه است.

هر دو تیم آنقدر بازیکن دارند که انتظار تماشای یک فوتبال خوب را از آنها داشته باشیم. بازنده‌های هفته گذشته برای جبران سه امتیاز از دست رفته به میدان می‌آیند. با این تفاوت که برای فولاد خوزستان شنباختن هم می‌تواند نتیجه خوبی باشد. اما استقلال با استراماچونی که می‌توانست در تبریز مقابل ماشین‌سازی بازنده نباشد، چاره‌ای جز شکست میهمانش ندارد.

مرد ایتالیایی آبی‌پوشان اصلاً دوست ندارد در اولین بازی خانگی‌اش امتیاز از دست بدهد. اما روی نیمکت فولاد و داخل زمین این تیم نفراتی هستند که بیشتر نگاه‌ها را به خود معطوف خواهند کرد. جواد نکونام سرمربی فولاد که جدایی‌اش از استقلال صحبت‌های بسیاری را به همراه داشت در کنار مهدی هاشمی‌نسب که جایگاه خاصی میان هواداران استقلال دارد باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد. آنها فردا همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا به هیچ‌وجه بازنده نباشند.

شاید برای استقلال بهتر بود با تیم دیگری غیر از فولاد بازی می‌کرد چرا که آنها انگیزه‌های بسیاری برای این مسابقه خواهند داشت. اما در چیدمان نکونام و البته در نوک حمله این تیم بازیکنی به نام حسن بیت‌سعید حضور دارد که سابقه بازی در استقلال را هم داشته و برای او هم این بازی یک بازی خاص است. مهاجمی که اگر روز خوبش باشد هر خط دفاعی را آزار می‌دهد. البته می‌توان به حضور بازیکنانی همچون شهاب گردان، روح‌الله سیف‌اللهی و وحید حیدریه هم اشاره کرد که به خاطر سابقه حضورشان در پرسپولیس انگیزه‌های خاص خودشان را دارند.
کد N2236291

وبگردی