آفتاب

واعظی: معیار اصلی دولت رسیدگی به طبقه متوسط و ضعیف جامعه است

واعظی: معیار اصلی دولت رسیدگی به طبقه متوسط و ضعیف جامعه است

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دولت رسیدگی به وضعیت معیشتی طبقه متوسط و ضعیف جامعه است، گفت: معتقدیم که دولت باید تمام توان خود را برای رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه بکار بگیرد و بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب ۲ سال باقیمانده را نیز به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی روز سه‌شنبه در جلسه «هم‌اندیشی با علما و روحانیت» با تأکید بر اینکه دفتر رئیس جمهوری به دنبال ایجاد تعامل نزدیک با همه دلسوزان نظام فارغ از هر تفکر و تعلق و هر جناحی است، افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد کلیت نظام و پیگیری آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: در سال ۹۲ با توجه به وضعیتی که در جامعه از لحاظ ارزش‌های اخلاقی و اقتصادی ایجاد شده بود و همچنین بخاطر تضعیف روابط کشورمان با جهان، هدف‌گذاری کردیم که به صورت کلان این ۳ بخش را مورد توجه جدی قرار دهیم.

واعظی با تأکید بر اینکه انقلاب ما برای احیای ارزش‌های اسلامی بوده است، اظهار داشت: در این مدت تلاش زیادی شده تا آنچه به عنوان ارزش‌های اسلامی و انقلابی مطرح است در رفتار و گفتار دولتمردان احیا شود و نسبت به گذشته شاهد بهبود وضعیت در این زمینه باشیم.
کد N2235230

وبگردی