آفتاب

هنوز هم میشه ارزان سفر کرد؟

هنوز هم میشه ارزان سفر کرد؟

گرجستان با پیشینه‌ی کهن و فرهنگ غنی خود یکی از بهترین مقصدهای اروپای شرقی محسوب می‌شود.

برای سفر به گرجستان می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دریافت ویزا به آن سفر کنید و از مناظر دیدنی، تفریحی و تاریخی آن لذت ببرید.




چرا به گرجستان سفر کنیم؟


تور تفلیس ، شهر خاص گرجستان


در سفر به گرجستان یکی از مهم‌ ترین شهرهایی که باید ببینید، تفلیس است. شهری باستانی که هر گوشه‌ای از چهره‌‌اش جذابیتی خاص دارد. تفلیس از جهات مختلف، اهمیت بالایی دارد. این شهر قلب تپنده‌ی گردشگری گرجستان است. تفلیس آغوش خودش را به‌سوی گردشگران باز کرده است و مردم خونگرمش با مهربانی با مسافران برخورد می‌کنند. این شهر که نقطه‌‌ی اتصال قاره‌های آسیا و اروپا است روز به روز گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. مقصد گردشگری بعدی در گرجستان باتومی است. باتومی به دلیل داشتن ساحل‌های زیبا، بسیار محبوبه. مردم بر این باورند که سواحل باتومی خاصیت درمانی هم دارند و به همین علت، نام ساحل مغناطیسی به آن‌ها داده شده است.


کافه‌ها و شب نشینی‌ها را در تفلیس زیبا از دست ندهید. غذاهایی که در این سفر بچشید را هرگز از یاد نمی‌برید. از دیگر جذابیت شهر تفلیس می‌توان به چشمه‌های متعدد آبگرم آن اشاره کرد. به همین دلیل این شهر را ” تْبیلیسی ” – (Tbilisi)، به معنای شهری که آبی گرم دارد، می شناسند.


بهترین زمان برای تفلیس گردی




شما هر زمانی که به تفلیس سفر کنید با جمعیتی از گردشگران مواجه می‌شوید. هر چهار فصل در این شهر، جذابیت‌های خاص خود را دارد. این جمعیت در زمان فستیوال‌ها به اوج خود می‌رسد. اما بهترین زمان برای سفر و خرید تور تفلیس ، بهار است. هوا در این ایام بسیار دلچسب است. اما ممکن است به باران‌هایی سبک برخورد کنید که هنگام بارش آن در خیابان هایی با بافت قدیمیش یک حس خوب را برای شما به وجود می آورد. اگر قصد سفر در تابستان را به این شهر دارید گرمای سختی را تجربه نمی‌کنید چرا که دمای هوا در تابستان، بین ۲۰ تا ۳۰ درجه متغیر است. اما اگر طرفدار هوای سرد و روزهای پر برف و باران هستید در پاییز و زمستان به تفلیس سفر کنید. مطمئن باشید که تور تفلیس برای شما بهترین خاطرات را می‌سازد.


بهترین زمان برای باتومی گردی




به دلیل نزدیکی این شهر با دریای سیاه اغلب روزها، هوایی مرطوب و بارانی در شهر جریان دارد. باتومی در ماه اوت، بیشترین دما را تجربه می‌کند. ژانویه نیز سردترین ماه سال برای این شهر است. بهترین زمان سفر به و خرید تور باتومی بر اساس آب و هوا، ۱۶ آوریل تا ۱۶ جولای (۲۷ فروردین تا ۲۵ تیر) و ۲۷ آگوست تا ۱۸ نوامبر (۵ شهریور تا ۲۷ آبان) است.



سخن آخر


تور گرجستان انتخابی مقرون به صرفه است چون هزینه خوراک در آن بسیار پایین است، مخصوصا در شهر تفلیس. اگر به دنبال مقصدی دلپذیر و مدیترانه‌ای هستید که ارزان هم باشد می‌توانید تفلیس را مقصد خود قرار دهید. این کشور گردشگران بسیاری از سراسر دنیا دارد و جاذبه‌های طبیعی آن مسافران بسیاری را جذب می‌کند. امیدواریم شما هم از سفر به گرجستان لذت ببرید و خاطرات خوبتون را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.



کد N2234338

وبگردی