آفتاب

تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر

تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر

سپاهان بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته نخست داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:
دروازه‌بان: پیام نیازمند
گلر سپاهان توانست در نخستین هفته لیگ برتر با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اولین کلین‌شیت فصل جدید را ثبت کند. نیازمند بارها واکنش‌های خوبی مقابل حملات حریف ایستادگی کرد.
مدافع راست: وریا غفوری
در روزی که استقلال خوب نبود و نتیجه را واگذار کرد، کاپیتان این تیم عملکرد خوبی در سمت راست خط دفاع داشت و در حمله و دفاع برای تیمش موثر ظاهر شد.
مدافع میانی: محمد قریشی
مدافع میانی صنعت نفت توانست با عملکرد خوبی که داشت در برتری یک بر صفر تیمش نقش موثری ایفا کند و مقابل حملات فولادی‌ها بارها و به خوبی ایستادگی کرد.
مدافع میانی: شجاع خلیل‌زاده
مثل همیشه در ترکیب پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و یکی از نفرات خوب این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی بود و در جمع برترین‌ها جای گرفت.
مدافع چپ: عقیل کعبی
مدافع چپ صنعت‌نفت عملکرد خوبی در دیدار مقابل فولاد داشت و مزد بازی خوبش را با گل زیبا و 3 امتیازی گرفت.
هافبک دفاعی: رضا اسدی
خرید جدید تراکتور توانست در اولین دیدارش در ترکیب این تیم خوش بدرخشد و نشان دهد انتخاب خوبی از سوی مسئولان باشگاه تبریزی بوده است.
هافبک دفاعی: احمدرضا زنده‌روح
بهترین بازیکن تیمش در جریان دیدار حساس مقابل استقلال بود و با عملکرد خوبش مانع حرکت خط هافبک تیم حریف شد.
هافبک هجومی: ولادیمیر کومان
شروع درخشانی در نخستین دیدار سپاهان داشت و علاوه بر گلی که در این بازی به ثمر رساند پاس‌های دقیقی برای همبازیانش فرستاد تا در بین برترین‌ها قرار بگیرد.
وینگر چپ: مهدی ترابی
در روزی که پرسپولیس نمایش چندان دلچسبی نداشت توانست با استفاده از موقعیت شناسی خود یک گل سه امتیازی مهم به ثمر برساند و از خوب‌های تیمش بود.
وینگر راست : محمدرضا سلیمانی
مهاجم سایپا تنها بازیکن دو گله هفته نخست بود و در حال حاضر آقای گل لیگ برتر است و همین موضوع برای حضورش در جمع برترین‌های هفته کافی است.
مهاجم: روح‌الله باقری
از خوب‌های پدیده در هفته نخست بود و توانست گل دوم و برتری بخش تیمش مقابل پیکان را هم به ثمر برساند تا روز خوبش را تکمیل کند.
کد N2233007

وبگردی