آفتاب

چگونه اینترنت می تواند باعث رونق کسب و کارها شود

چگونه اینترنت می تواند باعث رونق کسب و کارها شود

شاید کمتر کسانی این تجربه را داشته باشند که اینترنت و کسب و کارهای مبتنی بر آن همانطور که می تواند باعث رونق شایانی در درآمد سازمان ها شود همانطور هم می تواند باعث ضررهای بسیاری چه از نظر مالی و چه از نظر وقت و زمان شوند.

کمبود دانش و اطلاعات و همچنین تجربه در نحوه ایجاد یک وب سایت به دستگاهی که هر روز برای شما درآمد ایجاد کند باعث خواهد شد شما وقت خود را بخاطر مسیر اشتباه و پول خود را بخاطر نداشتن دانش و تجربه از دست بدهید و بجای اینکه منبع درآمدی برای شما شود همانند چاهی خواهد شد که هیچوقت پر نمی شود و همه سرمایه شما را به باد خواهد داد.

رقابت در کسب رتبه رمز موفقیت در فضای مجازی
شاید راهکارهای زیادی برای جلب مخاطبانی که نیاز به خدمات و محصولات شما دارند وجود داشته باشد ولی همانطور که همه می دانند موتورهای جستجوگر اولین و مهمترین مرجع برای یافتن نیازمندیهای افراد در سالهای اخیر است.

حضور در موتورهای جستجوگر با وجود میلیون ها سایت که همگی در تلاش برای کسب رتبه بالاتر برای جذب مخاطبان بیشتر هستند کمی کار را مشکل و تخصصی کرده و اینجاست که باید کمی با فکر تجربه و دانش پیش رفت.

بهره گیری از متخصصین و افراد با تجربه
برخی معتقدند تجربه مقدم بر دانش است. اخذ رتبه در موتورهای جستجوگر که به یک دانش مبدل شده و به طور خلاصه آن را سئو (SEO) می نامند را می توان به طور خلاصه به بخش های زیر برای کسانی که قصد موفقیت نه صد در صد بلکه تا نود درصد را دارند تقسیم نمود.

1- سعی کنید سایتی که طراحی می کنید تا حد امکان از سادگی برخوردار باشد و کاربران به راحتی بتوانند موضوع مورد نظر را بیابند. در سایت های وردپرسی از نصب پلاگین های غیر ضروری جدا پرهیز کنید.

2- پس از طراحی سایت حتما در سایت هایی که دارای بازدید بالایی هستند لینک های متنوع و ترجیحا طولانی (چند کلمه ای) قرار بدید و از خرید لینک انبوه جدا خودداری کنید.


3- اگر توان مالی اجازه این کار را می دهد سعی کنید هر هفته یک لینک در سایت های پر بازدید به مدت سه ماه قرار بدید.


امیدوارم این متن مختصر بتواند برای کسانی که در کسب و کارهای مجازی تازه وارد شده اند مفید واقع شود.






کد N2231652

وبگردی