آفتاب

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس به رنگ سفید جزء پرطرفدارترین انتخاب ها برای زوج های جوانی است که می خواهند زندگی مشترک خود را شروع کنند.

سرویس خواب عروس جزء مهم ترین وسایل در اتاق خواب عروس و داماد است که مدل و رنگ سرویس خواب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت اتاق خواب آنها دارد به همین علت در هنگام انتخاب سرویس خواب برای زوج های جوان باید دقت بسیار زیادی کرد . از لحاظ دکوراسیون یکی از اجزای مهم سرویس خواب عروس روتختی است . شکل، ساختار و رنگ روتختی میتواند تاثیر بسزایی بر فضای اتاق خواب داشته باشد . از مهمترین اجزای دیگر پاتختیها، آینه کنسول و کمد لباس میباشد که باید در هارمونی کامل نسبت به روتختیها و تخت خواب باشند. البته کمد لباس میتواند دیواری باشد یا بصورت جداگانه طراحی شده باشد .

سرویس خواب عروس به رنگ سفید جزء پرطرفدارترین انتخاب ها برای زوج های جوانی است که می خواهند زندگی مشترک خود را شروع کنند. رنگ سفید زیبا و آرامش بخش است و برای عروس و داماد می تواند بیانگر خوشبختی و داشتن یک زندگی شاد باشد . رنگ سفید برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود و سفید همچنین با هر رنگ و سبکی به خوبی هماهنگ می شود ، هرچند این رنگ در سبک مدرن به علت داشتن نمای ساده تر و آرام کاربرد بیشتری دارد .

یک سرویس خواب کامل از اجزای زیادی مانند پاتختی ، میز و صندلی آرایش ، دراور ، کمد و … تشکیل شده است که باعث می شود طراحی دکوراسیون اتاق را به طور کامل تحت تاثیر خود قرار دهد و فضای اتاق پر شود . برای جلوگیری از شلوغ شدن فضا به خصوص اتاق های کوچک بهترین راه ممکن استفاده از یک سرویس خواب ساده است . در ادامه با انواع سرویس خواب عروس بیشتر آشنا می شویم .


سرویس خواب سفید ساده :

اگر می خواهید سرویس خوابی لوکس و زیبا برای اتاق خوابتان انتخاب کنید که ظاهری بسیار شیک و مدرن داشته باشد ، سرویس خواب سفید رنگ انتخاب مناسبی است که دارای طرح ساده با خط های مستقیم و بدون داشتن هیچ گونه نقش و نگار اضافه ای باشد و همچنین پایه های آن از جنس استیل ساده باشد .

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب می توان از ترکیب رنگ های سفید و خاکستری استفاده کرد و دیوار ها را به رنگ خاکستری درآورد زیرا خاکستری به خوبی با سفید هماهنگ می شود و ظاهری زیبا و دور از یکنواختی به وجود می آورد .

سرویس خواب چرمی سفید :

یک مدل ساده برای سرویس خواب عروس که به راحتی در آپارتمان ها جابجا می شود و فضای کمتری را اشغال می کند سرویس خواب هایی هستند که سایز تخت آنها کوچک تر باشد و لوازم جانبی کمتری نیز داشته باشند . از دیگر مدل های سرویس خواب که امروزه طرفداران زیادی دارد ، سرویس خواب چرمی است که روی قسمت های انتهایی و تاج تخت پوشش چرمی دوخته می شود . این نوع سرویس خواب در دکوراسیون های لوکس کاربرد زیادی دارد و در اکثر اتاق خواب های زوج های جوان دیده می شوند .


سرویس خواب کلاسیک عروس

اگر طرفدار سبک کلاسیک و سنتی هستید می توانید از سرویس خواب هایی استفاده کنید که دارای تزیینات و طرح های زیادی در قسمت بدنه و قاب خود هستند . این مدل جز زیباترین طرح های کلاسیک سرویس خواب  برای عروس و داماد است و برای اتاق خواب هایی با سبک کلاسیک و بزرگ گزینه ی بسیار مناسبی است . برای دکوراسیون اتاق خواب می توان رنگ مورد نظرتان را با رنگ های مختلف دیگر مانند بژ ست کرد که ظاهری زیبا و چشمگیر متناسب با سبک کلاسیک به اتاق خواب می دهد .

سرویس خواب سلطتی :

یکی از شیک ترین و زیبا ترین طرح ها برای اتاق خواب زوج های جوان ، سرویس خواب سلطنتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد . اگر اتاق خواب بزرگی دارید و از نظر مالی هم مشکلی ندارید این مدل زیبا بهترین گزینه برای اتاق خواب شما می باشد زیرا ظاهری منحصر به فرد و زیبا به اتاق می بخشد .

تخت خواب سلطنتی دارای تاج چرم و تزیینات بسیار زیبا با منبت کاری های فراوان روی قاب و پایه های بدنه است که جلوه ای شیک و لوکس در طراحی دکوراسیون اتاق به وجود می آورد . در این مدل میز پاتختی ، دراور ، میز آرایش و دیگر اجزا هم طراحی سلطنتی زیبا مانند تخت خواب دارند .


سرویس خواب مدرن :

اگر می خواهید ترکیبی از سبک های متفاوت را در سرویس خواب خود داشته باشید سرویس خوابی را انتخاب کنید که وسیله های تزیینی کمتری داشته باشد  و دارای کشوهای میز و پا تختی ساده باشد . این نوع سرویس خواب برای سبک مدرن بسیار مناسب است و جای کمتری می گیرد . کشوی دراور نیز ارتفاع زیاد با طول و ضخامت کمی دارد که علاوه بر جا دادن وسایل زیاد فضای کمی اشغال می کند و برای اتاق خواب کوچک مناسب می باشد . برای انتخاب روتختی بهترین رنگ ترکیب رنگ های ملایم مانند آبی کمرنگ است که زیبایی بسار زیادی دارد .

نحوه خرید سرویس خواب سفید عروس :

امروزه با توجه به اهمیت سرویس خواب برای جهیزیه عروس ، انواع تخت خواب در مدل های متنوع و زیبایی طراحی و تولید می شوند. برای خرید انواع سرویس خواب های سفید عروس می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید . اگر قصد خرید حضوری را دارید و می خواهید مدل ها را از نزدیک ببینید می توانید به بازار بزرگ تهران مراجعه کنید.

همچنین برای کسانی که وقت و امکان خرید حضوری را ندارند و یا دسترسی به بازارهای پرتنوعی ندارند می توانند با مراجعه به سایت های معتبر و دیدن انواع مدل های متنوع و زیبا ، آنها را مطابق با سلیقه و متناسب با نیاز های خود انتخاب و خریداری کنند. در این مقاله از انواع سرویس خواب سفید عروس با طرح های شیک و زیبا دیدن کردید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آنها  سرویس خواب مناسب خود را انتخاب کنید .


کد N2231186

وبگردی