آفتاب
جوکار در گفتگو با مهر:

سال گذشته حواشی زیادی در اعزام امیدها داشتیم

سال گذشته حواشی زیادی در اعزام امیدها داشتیم

مربی ارشد تیم کشتی آزاد امید گفت: روند آماده سازی آزادکاران طبق برنامه در حال پیگیری است که امیدواریم در نهایت نتایج خوبی در رقابتهای جهانی کسب کنیم.

مسعود مصطفی جوکار در آخرین روز از تمرینات آزادکاران تیم امید که در اردوی مشترک با بزرگسالان حضور دارند به خبرنگار مهر گفت:  برنامه های آماده سازی آزادکاران امید با نظم خاصی در جریان است و ما علاوه بر نفرات اصلی، از نفرات برتر برخی اوزان هم دعوت کردیم تا با حضور در اردوها، به تمرینات خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: تمرینات آزادکاران امید به نحوی برنامه ریزی شد که ما در اردوهای مشترک با تیم بزرگسالان مشغول آماده سازی بچه ها هستیم. این اردوهای مشترک تاثیر بیشتری در روند پیشرفت بچه ها دارد. مطمئنا حضور در اردوهای مشترک برای آزادکاران امید مفیدتر خواهد بود و آنها می توانند در کنار اردونشینان باتجربه و عنوان‌داری در یک رده بالاتر به تمرین بپردازند و نکات زیادی را تجربه کنند.

جوکار ادامه داد: اردوی کنونی که امروز آخرین روز آنرا پشت سر می گذاریم از روز ۱۴ مرداد ماه آغاز شده بود و ۱۰ روز ادامه داشت. طبق برنامه کادر فنی، اردوی بعدی نیز پس از یک استراحت کوتاه از روز ۳۰ مرداد بصورت مشترک با آزادکاران تیم بزرگسالان آغاز می شود و تا روز ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

مربی ارشد تیم کشتی آزاد امید در پایان افزود: روند برگزاری اردوهای آزادکاران امید همچنان تا اوایل آبان ماه ادامه خواهد داشت تا ما بتوانیم بهترین و آماده ترین نفرات را راهی رقابتهای جهانی کنیم. البته تیم امید سال گذشته در شرایطی به رقابتهای جهانی اعزام شد که پیش از این سفر، روزهای بسیار عجیب و پراسترسی را پشت سر گذاشت و حتی تا واپسین لحظات رفتن به رقابتهای جهانی هم مشخص نبود این اعزام انجام خواهد شد یا خیر. مطمئنا امسال چنین مشکلی نخواهیم داشت و بچه ها می توانند با کمال آرامش و در نهایت آمادگی روحی و جسمی راهی رقابتهای جهانی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جهانی کشتی امید (زیر ۲۳ سال) روزهای ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
کد N2228155

وبگردی