آفتاب

چرا وایت برد؟

چرا وایت برد؟

تا قبل از ظهور تخته های وایت برد و یا هوشمند، نهادهای آموزش، غالباً از تخته های گچ نویس استفاده می نمودند.

تاریخ آموزش، با این تخته ها عجین شده. تمامی خاطرات دوران تحصیل، گواه این مدعاست. نخبه ها، نوابغ و چهره های ماندگار تاریخی. بسیاری از لحظات زندگی را در پای این تخته ها سپری کردند. یکی دو دهه اخیر، عرصه آموزش، شاهد تحولات و نوآوریهای بسیاری شد. اختراع وایت برد و صفحات الکترونیکی هوشمند عرصه را بر تخته های گچی تنگ و تنگتر کردند.

دیگر از گرد و غبار ناشی از گچ و بروز آلرژی و حساسیت ها خبری نیست. دیگر دستها هنگام نوشتن درد نمی گیرند. براحتی نوشته و براحتی پاک می شوند. وضوح و شفافیت خطوط غیر قابل انکار هستند. دیگر دیواری گچ و رنگ نمی شود. براحتی قابل جابجایی هستند. با اشکال و دکوری زیبا و مناسب، خود جزئی از دکوراسیون و زیبایی مکان آموزش می گردند.
وایت برد پارس این افتخار را دارد که همزمان با نوآوریهای آموزشی، با برخورداری از تجربه ی 28 ساله و داشتن کادری مجرب در خدمت جامعه ی فرهنگی اعم از مدارس، مهدها، دانشگاهها و مدارس عالی، ادارات خصوصی و دولتی، خانه های فرهنگ و شرکتها می باشد.

محصولات شرکت پارس عبارتند از:
انواع تخته های وایت برد مغناطیسی، معمولی، فانتزی ـ تابلو اعلانات ـ انواع پایه وایت برد و انواع میز تحریر

کیفیت بالای محصول ـ تضمین قیمت ـ امکان پرداخت در محل ـ تحویل کالا در کمترین زمان ـ امنیت پرداخت اینترنتی و ارسال به سراسر کشور از خدمات مهم شرکت پارس می باشد.
آدرس: خیابان 15 خرداد ـ بازار آهنگرها ـ کوچه حاج خلیل ـ نبش پاساژ کیش
تلفن: 02155803377 ـ 02155811109

جواد خدا بخش راد 09121770653

کد N2227658

وبگردی