آفتاب
معاون وزیر بهداشت تاکید کرد؛

شرط تکمیل بیمارستان های در دست ساخت

شرط تکمیل بیمارستان های در دست ساخت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: برای پیشبرد پروژه های در دست ساخت، غیر از منابع دولتی باید از منابع سایر بخش ها نیز استفاده شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کامل تقوی نژاد، افزود: برای پیش برد پروژه های در دست ساخت، غیر از منابع دولتی باید از منابع سایر بخش ها نیز استفاده شود که در این زمینه مذاکراتی با بانک ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته تا در قالب تهاتر برخی اموال و دارایی های دانشگاه، نسبت به توسعه و تکمیل این بیمارستان ها و مراکز ارائه خدمت در کمترین زمان، اقدام شود و ظرفیت های قانونی نیز در این زمینه وجود دارد.

وی در ادامه به تبصره ۱۸ و ۱۹ قانون بودجه اشاره کرد و گفت: در همین راستا با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی لازم صورت گرفته و مطالعات اولیه انجام شده تا با تشکیل یک تیم کارشناسی در بخش های حقوقی، فنی و مالی، به زودی یک تحرک جدی در زمینه ساخت و ساز و تکمیل این پروژه ها صورت گیرد.

تقوی نژاد، به پشتیبانی از فعالیت های وزارت بهداشت اشاره کرد و دستاورد خدمات این معاونت را، شفاف سازی فعالیت ها، توسعه ساخت و سازها، تامین نیرو در بخش های مختلف، توسعه تشکیلات و  بهینه سازی سطح سازمانی برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: فعالیت های این معاونت در بخش هایی که به تعالی سازمانی ارتباط پیدا می کند و موجب ارتقا و انتصاب شایسته مدیران و کارکنان می شود، نقش ویژه ای دارد.

تقوی نژاد اضافه کرد: همچنین به تازگی، بخش برنامه ریزی و پایش عملکرد نیز به مجموعه این معاونت افزوده شده و در زمینه راه اندازی و توسعه بخش اقتصاد سلامت نیز گام هایی برداشته شده که امیدواریم به ثمر برسد؛ راه اندازی بخش مربوط به مشارکت ها، فعالیت های بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های مختلف برای ساخت و ساز در کشور و توسعه ظرفیت های بخش بهداشت و درمان نیز در حال برنامه ریزی است.
کد N2226575

وبگردی