آفتاب

رضایت مشتری، کلید موفقیت بیمه کوثر

رضایت مشتری، کلید موفقیت بیمه کوثر

نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.

روابط‌عمومی بیمه‌کوثر: احمدرضا عصاری ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با استفاده از مدل ارزیابی شرکت کوثر، علاوه بر رفع نارضایتی‌ها، برای بهره‌وری کمی و کیفی در شرکت نیز گام‌های موثری برداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از کلیدهاي موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتري از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است، تصریح کرد: براساس این امر پایش رضایت مشتري یک امر بسیار ضروري محسوب می‌شود .

وی افزود: اطلاعات به‌دست آمده از پایش و اندازه‏گیري رضایت مشتري؛ به شناسایی فرصت‎ها برای بهبود کیفیت محصول‌ها و توسعه استراتژي‌ها، فرایندها و دیگر ویژگی‌هاي سازمان که مشتریان آن‌ها را ارزیابی می‎کنند، کمک و اهداف سازمان را تامین می‌کند .همچنین افزایش اعتماد مشتري و منافع اقتصادي دیگری را هم به‌دنبال دارد.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت مشتری در واقع یک رابطه دوسویه قوی و مستحکم بین یک نمانام تجاری و مشتری است که منجر به وفادارسازی مشتریان، تکرار خرید و خرید نکردن از رقبای شرکت می‌شود، گفت: مدیریت ارتباط با مشتری در کنار کیفیت محصول و خدمت یک نمانام می‌تواند عامل تاثیرگذاری در افزایش میزان رضایت مشتری باشد.

عصاری با بیان اینکه کیفیت در یک کسب‌وکار جزو مفاهیم پویا است که با تجربه مشتری، تغییر و بهبود درک مشتری از محصول و خدمت، تغییر می‌کند، تاکید کرد: رضایت مشتری تضمین می‌کند که نیازهای وی براورده ‌شده است و به مسایل و مشکلات او رسیدگی می‌شود. همچنین او از تجربه‌‌ قبلی خود در رابطه با شرکت، محصول‌ها و خدمت آن خشنود است.

وی در پایان تصریح کرد: حفظ مشتری به معنای متقاعد کردن مشتری به بازگشت، پس از نخستین خرید و ادامه دادن همین روال است که این دو فعالیت به شکل پیوسته انجام می‌شود.


کد N2226350

وبگردی