آفتاب

فستیوال تابستانه سفر

فستیوال تابستانه سفر

در این روزهای گرم تابستان که همه به دنبال تفریح و سفر هستند تا چند روزی را دور از روزمرگی های زندگی و آفتاب داغ شهرشان باشند آسمان پایتخت پیشنهادهای هیجان انگیز برای شما همراهان عزیز دارد تا تابستان 98 را پر از اتفاقات خوب و به یاد ماندنی کند و نام خود را در خاطرات فصل گرمای شما ثبت کند.

تور لحظه آخری دبی بهترین گزینه برای گذران این روزهای گرم است. شاید در باور شما سفر به دبی در تابستان به خاطر گرمای هوا عاقلانه نباشد اما باید یادآور شویم که این شهر و امکاناتش گرما را پشت دروازه های شهر شکست داده اند. همچنین ماریناها یا همان تفریحگاه های ساحلی هیجان انگیز و یا پارک های آبی بی نظیر این شهر بهترین دلیل است تا مقصد تابستانی شما دبی باشد. همه می دانید که بهترین و لوکس ترین برندهای مطرح جهان نمایندگی های بی نظیری در دبی دارند و بی شک با عبارت حراج تابستان آشنایی دارید فستیوال حراج تابستانی دبی از هیجان انگیزترین جشنواره های تابستانی ست که در نزدیکی کشور خودمان برگزار می شود فرصت طلایی خرید در این حراجی شگفت انگیز فقط در فصل تابستان نصیب شما خواهد شد.


اگر ترجیح می دهید مقصد سفرتان شهر خنک تری باشد پکیج تور لحظه آخری استانبول پیشنهاد ما به شما برای یک سفر مهیج تابستانی ست. کمپ های ساحلی استانبول بهترین مکان برای گذراندن تابستانی خنک و هیجان انگیز است. همچنین مراکز خرید این شهر با حضور پر قدرت برندهای معتبر جهانی مورد توجه تمام میهمانان شهر استانبول هستند. در این سفر می توانید در کنار تمام تفریحات آبی و خوش گذرانی های تابستانه با حراج های فصل تابستان استانبول خریدی هیجان انگیز را تجربه کنید. سفر به شهر استانبول تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد و خاطره ای به یادماندنی از  فصل گرما را برای شما خواهد ساخت.


حتی اگر نیاز به صیقل روح دارید و ترجیح تان یک سفر معنوی برای فصل تابستان است آسمان پایتخت برای شما نیز پیشنهادات ویژه ای دارد. خنکای صحن های حرم رضوی بی شک بهترین راه برای دور شدن از گرمای این فصل است. همچنین پارک آبی بزرگ شهر مشهد و مناطق ییلاقی اطراف شهر می توانند خاطراتی خوش را برای شما از این سفر رقم بزنند. تور لحظه آخری مشهد می تواند از زیباترین لحظات فصل گرما باشد .


شرکت هواپیمایی راز آسمان پایتخت این اطمینان را برای شما حاصل می کند که در تمام پکیج های ارائه شده ی خود هدف اصلی را رضایت شما عزیزان قرار می دهد تا لبخند رضایت را که مزد تلاش ماست بر روی لبانتان بنشاند و خاطره ای فراموش نشدنی را از این همراهی برای شما ثبت کند.



کد N2225712

وبگردی