آفتاب

5 مکان با لذیذترین صبحانه ها در پوکت تایلند

5 مکان با لذیذترین صبحانه ها در پوکت تایلند

پوکت با داشتن جنگل های بارانی سرسبز و سواحل زیبا و دیدنی در بین مسافران محبوب است. این جزیره واقع در جنوب تایلند، در بسیاری از نقاطش صبحانه های لذیذ و خوشمزه ای را ارائه می دهد. در این مقاله می خواهیم به بررسی چند مورد از آن ها بپردازیم.

1- کافه گالری پینکی (Gallery Café by Pinky)

در قلب شهر قدیمی پوکت، Gallery Café by Pinky یک مکان جذاب است که غذاهای خوشمزه و دلچسب را سرو می کند. صبحانه از ساعت 8 صبح با گزینه های مختلف از املت و تخم مرغ های طعم دار گرفته تا پنکیک و نان تست فرانسوی شروع می شود. مسافران و مشتریان می توانند منوی صبحانه کامل را که شامل انواع خوراکی های خوشمزه و همچنین چای یا قهوه می شود را انتخاب کنند. دسر مخصوص تایلندی نیز برای هر کسی که مایل است از صبحانه به سبک تایلندی طعمی بچشد در این مکان وجود دارد. پس از صرف صبحانه ای کامل و خوشمزه، می توانید برای ناهار یا شام نیز این کافه زیبا را انتخاب نمایید. این منو شامل پیتزا، ساندویچ و غذاهای کلاسیک تایلندی است. بازدیدکنندگان که در خارج از شهر قدیمی پوکت اقامت دارند، دیگر نیازی به نگرانی ندارند، زیرا این کافه شعبه دومی را نیز در منطقه چالونگ دارا می-باشد که می توانید آن جا بروید.


2- کافه مروارید نیلی (Indigo Pearl)

کافه مروارید نیلی واقع در سواحل شمالی تور پوکت، یک مجموعه تفریحی لوکس و خانوادگی است که به عنوان یکی از بهترین مناطق در این جزیره خدمت می کند. این کافه-رستوران دارای فضای مجلل و زیبایی است و شامل منوهای غذایی خوشمزه و متنوعی می باشد که دارای سوشی، غذاهای دریایی دودی، باربیکیو، غذاهای محلی تایلندی و سایر موارد دیگر هستند. میهمانان همچنین می توانند از موسیقی زنده و همچنین فضا و منظره زیبای منطقه لذت ببرند و یکی از خوشمزه ترین و فراموش نشدنی ترین صبحانه ها را در این مکان میل نمایند. برای بازدید از این مکان می توانید از طریق تور پوکت اقدام کنید.


3- کافه-رستوران قاشق شرقی (Oriental Spoon Grill & Bar)

این کافه-رستوران زیبا که واقع در منطقه توین پالمز (twinpalms) تایلند می باشد، یک غذاخوری استراحتگاه لوکس در ساحل سورین و نیز یک مکان محبوب برای مسافران است. این رستوران بسیار زیبا و مدرن در غذاهای کلاسیک تایلندی و همچنین غذاهای فیوژن شرقی و غربی تخصص دارد. صبحانه های این رستوران برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های درجه یک همتایی ندارند و نیز یک غذای معروف این رستوران که یکشنبه ها سرو می شود نیز طرفداران زیادی دارد. این رستوران گزینه های مختلفی دارد از غذاهای دریایی و سوشی گرفته تا پنیرهای مرغوب و دسرهای شیرین. به گفته مسافراناین رستوران شامل خدمات عالی، غذای خوب، پرسنل خوش برخورد و فضایی آرام و دنج است که در نوع خود بهترین رستوران در سورین محسوب می شود. غذای جالب آنها "iforgotthename" با برگهایی که در آن مقداری از چیپس نارگیل، بادام زمینی، لیموترش و سس شیرین میپیچید می باشد که بسیار لذیذ و خوشمزه است!


4-رستوران کورنر (The Corner Restaurant)

رستوران Corner یک مکان دنج در چرنگاتالی (cherngatali)، دهکده ای در غرب پوکت است که به دلیل خدمات دوستانه و غذاهای خوشمزه مورد استفاده مسافران و افراد محلی است. این رستوران صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و تلاش می کند تا جای ممکن از مواد عالی به این منظور استفاده کند. صبحانه از ساعت 8 صبح آغاز می شود و در کل روز در دسترس است. طیف گسترده ای از غذاها از جمله پنکیک، کیک ها، آبمیوه های طبیعی و سوپ برنج به سبک تایلندی در منوی این رستوران زیبا قرار دارند. برای صرف صبحانه ای خوشمزه و به یاد ماندنی در این رستوران با تور ارزان پوکت با ما همسفر شوید!


5-کافه-رستوران بهشت ارگانیک

مسافرانی که به دنبال یک صبحانه خوشمزه در پوکت تایلند می باشند می توانند از بهشت ناب ارگانیک، یک کافه کوچک و معمولی و در عین حال زیبا که در زمینه غذاهای طبیعی، بهداشتی و ارگانیک تخصص دارد،  بازدید کنند. منوی این کافه ی واقع در منطقه چالونگ ،یک منطقه محبوب در جنوب پوکت، شامل آب میوه های ارگانیک برای سم زدایی بدن، انواع اسموتی میوه، قهوه، کاسه کوینوآ و یک همبرگر گوشتی عالی است. همچنین مسافران در هنگام صرف صبحانه می توانند از آفتاب پوکت در پاسیو لذت ببرند. این کافه همچنین دارای خط تولید محصولات خاص خود است که عمدتاً شامل موارد مراقبت شخصی مانند شستشوی بدن، صابون، و روغن های ماساژ تایلندی است.

برای سفر به پوکت تایلند و صرف صبحانه ای خوشمزه در این رستوران ها تور لحظه آخری پوکت را ببینید.





کد N2225040

وبگردی