آفتاب

حمایت بانک مهر اقتصاد از چاپ و نشر دو عنوان کتاب

حمایت بانک مهر اقتصاد از چاپ و نشر دو عنوان کتاب

بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از نشر دو عنوان کتاب حمایت بعمل آورد.

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد: این بانک با هدف کمک به جامعه دانشگاهی کشور از انتشار و چاپ کتبِ "سازمان های اخلاقی در کسب و کار" نوشته احد فرامرز قراملکی از اساتید دانشگاه تهران، و "مقدمه ای بر سواد مالی" نوشته عادل پیغامی و امین مرادی باصیری از اساتید و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) حمایت کرد.

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در این رابطه، گفت: تجارت و اقتصاد در جوامع امروز در سطوح ملی و بین المللی دو قدرت عمده پیش برنده محسوب می شوند که در ترکیب با فناوری های نو به طور فزاینده حوزه های مختلف زندگی اجتماعی و فرهنگی را تحت تاثیر گسترده قرار داده است.

وی با بیان اینکه تجارت و اقتصاد باید از درون و بیرون هدایت شوند، افزود: رعایت اخلاق حرفه ای یک مزیت رقابتی در راستای دستیابی به سود بیشتر محسوب می شود و در عباراتی چون مسئولیت پذیری، حفظ اسرار تجاری، پایبندی به تعهدات، پیش بینی پذیری، رشد پایدار، مشتری مداری، رقابت، مسئولیت اجتماعی، محیط زیست و منافع ملی متجلی شده است.

ایمانی ابراز داشت: در کتب ارزشمند "سازمان های اخلاقی در کسب و کار" و "مقدمه ای بر سواد مالی" مسائل مهمی در رابطه با اهمیت اخلاق و دانشِ تخصصی در فعالیت های حرفه ای بنگاه های اقتصادی وجود دارد که امیدواریم با مطالعه و مشارکت همگانی شاهد رشد و اعتلای روزافزون کشور عزیزمان باشیم.


کد N2224361

وبگردی