آفتاب

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: به صورت علنی در انتخابات مجلس وارد می‌شویم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: به صورت علنی در انتخابات مجلس وارد می‌شویم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما مثل گذشته به صورت پرچمدار و علنی در انتخابات ورود پیدا می‌کنیم، تا علاوه بر تعیین شاخص های مدنظر خود برای انتخاب کاندیدای اصلح، نماد عینی آن را هم مشخص کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدامین مهدی پور در نشست خبری بیست و دومین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پاسخ به این پرسش که آیا این تشکل دانشجویی برای انتخابات مجلس یازدهم موضع گیری سیاسی خواهد داشت، اظهار کرد: اتحادیه طبق آنچه برای خود تعیین کرده است، همانند گذشته به صورت پرچمدار و علنی در انتخابات ورود پیدا می‌کند تا علاوه بر تعیین شاخص های مدنظر خود برای انتخاب کاندیدای اصلح، نماد عینی آن را هم مشخص کند.

وی افزود: ما در هر انتخابات لیستی را برای مجلس و ریاست جمهوری آماده کرده‌ایم و در آن با فهرست کردن اسامی کاندیداهای شاخص از دیدگاه خودمان آن را به مردم ارائه کرده ایم.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: بنابراین ترکیب مجلس جدید می‌تواند برای شکل‌گیری دولت اسلامی مدنظر ما مفید و تاثیرگذار باشد. به همین دلیل ما هم در تهران و هم در دفاتر استانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به این موضوع انتخابات ورود پیدا می‌کنیم.
کد N2222423

وبگردی