آفتاب
نمی‌توانیم به بازیکن خودرو و خانه بدهیم؛

تابش: رقم درخواستی اسدی دو برابر قرارداد بهترین بازیکن سپاهان بود

تابش: رقم درخواستی اسدی دو برابر قرارداد بهترین بازیکن سپاهان بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان دلایل بی نتیجه ماندن مذاکرات این باشگاه با رضا اسدی و انتقال این بازیکن به تیم تراکتور، گفت: اسدی دو برابر بهترین بازیکن ما و ملی پوشان، پول می‌خواست.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از شروع لیگ برتر با بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه شرایطمان خوب است. اردوهای داخلی و خارجی تمام شده و کم کم آماده شروع لیگ می شویم.

ظاهرا لیگ فردا قرعه کشی می‌شود
وی درباره صحبت های محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش که گفته بود لیگ ۲۳ مرداد آغاز می شود، تاکید کرد: ظاهرا قرار است مسابقات لیگ فردا قرعه کشی شود. آقای فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با مدیر تیم ما تلفنی صحبت و این موضوع را اعلام کرده است. هنوز چیزی به صورت رسمی درباره زمان قرعه کشی و یا شروع لیگ ابلاغ نشده ولی ظاهرا لیگ ۲۸ یا ۲۹ مرداد استارت می خورد.

گیت گذاری نقش جهان باقی مانده است
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا ورزشگاه نقش جهان برای شروع لیگ باتوجه به استانداردهای فدراسیون آماده است؟ یادآور شد: خیلی از موارد آماده شده است و یکسری کارها مثل گذاشتن گیت ها باقی مانده است. فکر می کنم تا چند روز آینده این مسئله هم برطرف شود.

رقم درخواستی اسدی دو برابر قرارداد بهترین بازیکنمان بود
تابش در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتقال رضا اسدی به تیم تراکتور باوجود مذاکره با سپاهان، تصریح کرد: تمایل داشتیم این بازیکن را بگیریم ولی قادر نبودیم رقمی که درخواست کرده بود را بپردازیم. رقمی که اسدی می خواست دو برابر پولی بود که به بهترین بازیکنمان داده ایم و حتی ملی پوشانمان هم اینقدر پول نمی گیرند. اسدی یک بازیکن جوان است که حتی در سپاهان سابقه بازی دارد اما جدایی اش زمان بنده رخ نداده بود.

به صلاح نبود با این مبلغ اسدی را بگیریم
وی ادامه داد: اسدی مختار است هر رقمی که بخواهد پیشنهاد بدهد ولی به صلاح نبود که به پیشنهاد مالی اش پاسخ مثبت بدهیم. وقتی بهترین بازیکن و ملی پوشانم هم نصف مبلغ درخواستی اسدی را نمی گیرند، مگر می توانم تیم را به هم بریزم؟

زیر میزی هم رد و بدل می شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا تراکتور مبلغ مدنظر را به اسدی پرداخت کرده است؟ اظهار کرد: وقتی اسدی ۱۰ ساعت بعد از مذاکره با من با شرایط بهتر با یک تیم دیگر قرارداد بسته است دیگر چه کار کنم؟ چند ماه پیش سازمان لیگ اعلام کرد سقف قراردادها را فلان می کنیم ولی چیزی نمی بینیم و نظارتی هم نیست. نمی شود هم کاری کرد. شاید ظاهر قراردادها مناسب باشد ولی زیر میزی هم رد و بدل شود.

بعضی باشگاه ها حتی مالیات بازیکن را تقبل می کنند
تابش تاکید کرد: ما باشگاهی نیستیم که به بازیکنان خودرو و خانه بدهیم. خوشبختانه اهل این کارها نیستیم. عین همان رقمی که در قرارداد آمده است را به بازیکن می دهیم؛ نه بیشتر. اما گاهی شاهد هستیم باوجود ممنوعیت بعضی باشگاه ها حتی مالیات بازیکنانشان را هم متقبل می شوند. بعضی از هواداران هم چشم بسته انتقاد می کنند که چرا فلان بازیکن را نگرفتید. باید تمام این شرایط را مدنظر قرار داد.

در پست اسدی بازیکن داریم
وی در ادامه درباره اینکه آیا ممکن است بازیکن دیگری به جای اسدی به سپاهان اضافه شود؟ گفت: در پست اسدی سه بازیکن داریم؛ کیانی، بحیرایی و نقی زاده. ولسیانی هم می تواند در این پست به ما کمک کند. به هر حال زمان داریم و با عجله تصمیم نمی گیریم.

مذاکره ای با حاجی صفی نداشتیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره خبر مذاکرات این باشگاه با احسان حاجی صفی هم تاکید کرد: این خبر صحت ندارد. مذاکره ای با حاجی صفی نداشتیم چون او با تراکتور قرارداد دارد. قانونی نیست با بازیکنی که تحت قرارداد است، مذاکره کنیم.
کد N2220726

وبگردی