آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد | علیپور تنها است!

پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد | علیپور تنها است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه با کمبود مهاجم در فوتبال ایران روبرو هستیم و حالا پرسپولیس نیز با این مشکل مواجه است.

جواد منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان پرسپولیس برای فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: باید به گابریل کالدرون اختیار تام در این زمینه داد، به خواسته های فنی او احترام گذاشت و شرایط را برای کادرفنی جدید پرسپولیس فراهم کرد. کالدرون با هیچ کس خصومت شخصی ندارد. او باید تیم دلخواه خود را ببندد تا بتواند پاسخ هواداران را بابت نتایجی که می گیرد بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکنان جدید کارنامه خوبی دارند. من فکر می کنم این بازیکنان بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. بازیکنان تازه وارد سابقه حضور در همین باشگاه را دارند و می توانند رابطه خوبی با قدیمی های تیم داشته باشند.

وی با اشاره به شانس موفقیت کالدرون در فصل جدید تصریح کرد: پرسپولیس برای نتیجه گرفتن با سرمربی جدید نیاز به زمان دارد. هوادار نباید انتظار داشته باشد که پرسپولیس در هفته های ابتدایی نتایج دلخواهش را بگیرد.

منافی با اشاره به کمبود مهاجم در لیست بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: یک کودک هم می داند که پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد. متاسفانه فقر مهاجم ایرانی داریم و این برای فوتبال ملی خطرناک است. علی علیپور واقعا در فوتبال ایران تنها شده است. باید پرورش مهاجم به صورت دقیق با استعدادیابی در فوتبال پایه صورت بگیرد.

وی اذعان داشت: بازیکن خارجی هم نباید در حد و اندازه های ماریو بودیمیر باشد. پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ داشت. او فقط قد و قامت داشت و هیچ عملکرد مثبتی در پرسپولیس نداشت. حضور چنین بازیکنانی فقط پرسپولیس را بدهکار می کند.

منافی در پایان یادآور شد:  فکر می کنم پرسپولیس با توجه به اینکه اسکلت اصلی بازیکنان خود را حفظ کرده است می تواند حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. این تیم در صورت حفظ تمرکز خود در طول مسابقات خواهد توانست قهرمانی های خود را تکرار کند.
کد N2220510

وبگردی