آفتاب

تشکر میهمان از صاحبخانه با ضربات مرگبار چاقو در گردن!

تشکر میهمان از صاحبخانه با ضربات مرگبار چاقو در گردن!

پلیس پایتخت درجست‌وجوی مرد مهمانی است که با انگیزه‌ای نامعلوم مرد افغان را در اتاق سرایداری کشت و دو دوست او را مجروح کرد.

جام جم: سه‌شنبه هشتم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری مرزداران با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد افغان ۲۲ ساله که سرایدار ساختمانی در غرب تهران بود، خبرداد. بررسی‌های اولیه نشان داد که سرایدار ۲۲ ساله براثر ضربه چاقویی که به گردنش اصابت کرده بود زخمی شده و از سه روز پیش در بیمارستان بستری بوده که سرانجام با وجود تلاش پزشکان فوت کرده است. همچنین معلوم شد که دو نفر دیگر که ۳۰ ساله هستند و شب حادثه مهمان مقتول بودند نیز زخمی شده و بستری‌اند.


در جریان تحقیقات معلوم شد که مقتول برادری دارد که او نیز به‌طور سطحی زخمی شده و وی مصدومان را به بیمارستان منتقل کرده است. این مرد برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و به افسر تحقیق گفت: برادرم مدتی بود که به‌عنوان سرایدار در ساختمان مسکونی در محله مرزداران کار می‌کرد. هرازگاهی شب‌ها نزدش می‌رفتم. شب حادثه که نزدش رفتم، دو نفر از دوستانش هم آمده بودند. ساعاتی نگذشته بود که دوست دیگر برادرم هم آمد و با هم غذا خوردیم و بعد همراه دیگر مهمان‌ها و برادرم در همان اتاق سرایداری خوابیدیم تا روز بعد به محل کارمان برویم. نیمه شب با شنیدن صدا از خواب بیدار شدم. جوان مهمان به نام سعید، چاقوی خون‌آلود به دست داشت. برادرم و دو مرد مهمان دیگر که از هموطنانم بودند، زخمی شده بودند. سمت سعید رفتم تا مانع فرارش شوم که با هم درگیر شدیم. او چاقو به سمتم انداخت که دستانم زخمی شد و مرا به کف اتاق انداخت و فرار کرد. همسایه‌ها که متوجه سر و صدا شده بودند به کمک ما آمده و سه مصدوم را به بیمارستان رساندیم.
کد N2220257

وبگردی