آفتاب

همیاری بانک ها به سیل‌زدگان ایران زمین

همیاری بانک ها به سیل‌زدگان ایران زمین

در روزهای آغازین سال 1398 بسیاری از هم‌وطنانمان در استان‌های مختلف کشورگرفتار سیل شدند. بانک ایران زمین خود را در اندوه آن‌دسته از هم‌وطنان ایرانی که سوگوار و داغدار درگذشت عزیزان خود هستند شریک می‌داند.

کمک رسانی به هموطنان سیل زده از زمان آغاز بحران سیل اخیر در کشور، در دستور کار بانک ایران زمین قرار گرفت و طی این مدت نیز اقدامات متعددی جهت رفع مشکلات هموطنان سیل زده انجام شده است.

کمیته های خودجوش کارکنان بانک در استان های مختلف تشکیل و با ارسال چندین محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده تلاش کردند در این حادثه غمبار در کنار هموطنان سیل زده باشند.

همچنین کامیون های حاوی کمک های کارکنان بانک ایران زمین شامل موارد مورد نیاز سیل زدگان مانند پتو، آب معدنی، کنسرو و لوازم بهداشتی نیز به سمت استان های سیل زده از جمله لرستان ارسال شده است.

بانک ایران زمین همچنین با تدوین ویژه نامه سیل، مطالب مفصلی را در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این بانک در سیل های اخیر، آخرین برآورد از خسارات سیل، نقش زنان در بلایای طبیعی و بحران ها، معرفی بزرگترین سیل های ایران و جهان و راهکارهای مناسب برای مقابله با سیل و بلایای طبیعی ارائه کرده است.


تجارت آنلاین
کد N2220144

وبگردی