آفتاب

بازی‌های سختی در پیش داریم

 بازی‌های سختی در پیش داریم

ملی پوش والیبال ایران، هدف تیم ملی را کسب سهمیه المپیک در مرحله نخست مسابقات دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا کار را در روسیه تمام کنیم.

محمد جواد معنوی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها گفت: رقابت‌های طولانی پشت سر گذاشتیم و تقریباً حدود دو ماه و نیم درگیر این مسابقات بودیم. در مرحله مقدماتی نتایج خوبی کسب و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شدیم. در این مرحله که به میزبانی آمریکا برگزار شد آنطور که می‌خواستیم نتیجه نگرفتیم. دوست داشتیم به مدال برسیم، افتخاری برای کشورمان کسب و دل مردم را شاد کنیم اما متأسفانه نشد.


ملی پوش والیبال ایران درباره وضعیت آسیب دیدگی‌اش گفت: فقط بازی‌های برگزار شده در ارومیه را از دست دادم و تقریباً در بازی‌های این دوره از لیگ ملت‌ها حضور داشتم. در بازی برابر آرژانتین به دلیل پیچ خوردگی مچ پا چند بازی را از دست دادم اما در ادامه به مسابقات بازگشتم و در حال حاضر نیز مشکل خاصی نیست.


وی درباره رقابت‌های انتخابی المپیک نیز گفت: از روز سه شنبه در اردوهای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک حضور داریم. بازی‌های سختی در این مرحله داریم و روسیه اصلی ترین حریف تیم ملی خواهد بود. ان شالله تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دو بازی برابر مکزیک و کوبا را پیروز شویم و سپس در آخرین بازی برابر روسیه قدرتمند ظاهر و نمایش خوبی داشته باشیم.


معنوی نژاد در پایان گفت: امیدواریم در مرحله نخست انتخابی المپیک سهمیه را کسب و در روسیه کار را تمام کنیم. اگر موفق نشویم در مسابقات قاره‌ای شانس کسب سهمیه را داریم.
کد N2215485

وبگردی