اتهام 30 میلیادری به مجری 90

عادل فردوسی پور,حذف برنامه نود,حذف عادل فردوسی پور,اتهام 30 میلیادری به مجری 90

روزنامه فرهیختگان مدعی شد که درآمد تقریبی 30 میلیاردی از تبلیغات جانبی برنامه 90 حاصل شده که در گزارشات رسمی به آنها اشاره ای نشده است.

روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، تیتر یک امروز خود را به عادل فردوسی پور و لزوم شفاف سازی وی در قبال درآمدهای این برنامه اختصاص داد.


در این گزارش درآمدهای جانبی برنامه 90 نظیر تبلیغات سایت، اپلیکیشن و کانال و پیامکهای این برنامه تخمین زده شده و فرهیختگان مدعی شده که درآمد تقریبی 30 میلیارد تومانی از تبلیغات حاصل شده که در گزارشات رسمی به آنها اشاره ای نشده است.فرهیختگان در این گزارش که با تیتر «عادل و صداوسیما در چالش شفافیت» منتشر شده، با اشاره به ادعاهای فردوسی پور که اعلام کرده بود درآمد دیگری از برنامه 90 به جزء قرارداد با صداوسیما ندارد، چند سوال و ابهام مطرح کرده است که به نظر می رسد، پاسخگویی مسئولین صداوسیما و مجریان برنامه نود می تواند به روشن شدن موضوع بیانجامد.


خبرگزاری فارس آمادگی دارد توضیحات مسئولین صداوسیما و عادل فردوسی پور را در این زمینه منتشر نماید.


فارس
کد N2213304