آفتاب

اجرای یک کنسرت و یک نمایش در بنیاد رودکی

اجرای یک کنسرت و یک نمایش در بنیاد رودکی

بنیاد رودکی برنامه های مردادماه خود را برای دو تالار زیرمجموعه اش اعلام کرد.

به گزارش آفتاب، ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی «هنرستان موسیقی دختران» دوم مردادماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.



ارکستر ایرانی هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی هیلا فیض پور قرار است در این اجرا که از ساعت 18 آغاز می شود، قطعات «خاطرات رفته» (قطعاتی برای عود و ارکستر) به آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی، «آفتاب نیمه شب» با تنظیم حسین بهروزنیا و به سرپرستی گلنوش صالحی، «خاموشی» به آهنگسازی و تنظیم حسین علیزاده و «در قفس» با تنظیم حسین علیزاده را اجرا کند.



در بخش دیگر این کنسرت، به رهبری محمدرضا فیاض قرار است قطعات «مقدمه بیات اصفهان» به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا فیاض، «چهار مضراب جامه دران» به آهنگسازی پرویز مشکاتیان و تنظیم محمدرضا فیاض، «رنگ بیات اصفهان» به آهنگسازی درویش خان  و تنظیم محمدرضا فیاض را روی صحنه ببرد.



در بخش بعدی این برنامه، گروه گیتار هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی مهرداد پاکباز قطعات «بیژن و منیژه» به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی و کنسرتو هندل شماره 4 به آهنگسازی و تنظیم هندل را می‌نوازد. همچنین در این برنامه، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران به رهبری سهراب کاشف قطعاتی کلاسیک از بتهوون، هایدن، دورژاک و شوبرت را اجرا می‌کند.



براساس اعلام بنیاد رودکی، نمایش «حسن بدری برنده خوشبخت یک عدد مزدا ۳» در مردادماه امسال در تالار حافظ روی صحنه خواهد بود.



نویسنده و کارگردان این نمایش هامون قاپچی است که تا پایان مردادماه ساعت 21 در تالار حافظ اجرا می‌شود.



محسن خوینی ها، ماهان خورشیدی، آبتین یاری در این نمایش بازی می کنند. در خلاصه داستان آن نیز آمده است: یک کارگاه تولیدی لباس در آستانه شب های سال نو حقوق کارگران خود را پرداخت نمی کند، کارگران این تولیدی بین واقعیت و رویاهای شان معلق هستند و ...
کد N2212804

وبگردی