آفتاب

اقرار می‌کنم بازی در تئاتر از سینما سخت‌تر است

اقرار می‌کنم بازی در تئاتر از سینما سخت‌تر است

جمشید هاشم‌پور گفت: باید اقرار کنم بازی در تئاتر سنگین‌تر و سخت‌تر از سینماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بزرگداشت جمشید هاشم‌پور عصر امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) هم‌زمان با افتتاح نمایش «این یک اعتراف است» به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار شد.
جمشید هاشم‌پور ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این برنامه، گفت: خوشحالم که می‌بینم همه دست به دست هم می‌دهند تا کاری سخت و طاقت‌فرسا ارائه کرده و تئاتری را روی صحنه ببرند.
این بازیگر پیشکسوت سینما تصریح کرد: باید اقرار کنم بازی در تئاتر سنگین‌تر و سخت‌تر از سینماست چون در سینما می‌توانی یک صحنه را تکرار و تمرین کنی اما در تئاتر هرچه در صحنه بگویی برای همیشه ثبت می‌شود.
هاشم‌پور ضمن تشکر از افرادی که در شرایط کنونی زحمت کشیده و کار تئاتر می‌کنند، گفت: خوشبختانه امروز تئاتر ایران به مراتب از قدیم رونق بیشتری پیدا کرده و همه تئاترها مملو از جمعیت هستند و این باعث امیدواری است.
رضا صفایی‌پور دیگر بازیگر پیشکسوت سینما هم در سخنانی با اشاره به اینکه بیش از چهل سال سابقه دوستی با جمشید هاشم‌پور دارد، گفت: خوشحالم که به این مراسم دعوت شدم چون خیلی وقت بود دوستم را ندیده بودم.
صفاپور تاکید کرد: خوشحالم که در عرصه سینما هستم و مقابل جمشید هاشم‌پور درس پس می‌دهم.
رضا صفایی‌پور، نیکی مظفری، شقایق فراهانی، مرجانه گلچین، مارال فرجاد، آرزو نبوت و علی ملاقلی‌پور در کنار جمشید هاشم‌پور و همسرش از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.
«این یک اعتراف است» نمایشی به نویسندگی، طراحی و کارگردانی شادی اسدپور و با بازی فرزین محدث است که از امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) اجرای خود را در عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرده است.
کد N2208324

وبگردی