آفتاب

اجاره ویلا و پیشنهاداتی جذاب برای تجربه سفری متفاوت به شمال

اجاره ویلا و پیشنهاداتی جذاب برای تجربه سفری متفاوت به شمال

ایران از جمله کشورهای جهان است که می‌توان در اقصی نقاط آن به گردش و تفریح پرداخت و در تمام بخش‌های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی آن با جاذبه‌های گردشگری فراوان و مردمانی با آداب و رسوم و همچنین گویش‌های مختلف زبانی همراه شد.

اجاره ویلا و پیشنهاداتی جذاب برای تجربه سفری متفاوت به شمال

ایران از جمله کشورهای جهان است که می‌توان در اقصی نقاط آن به گردش و تفریح پرداخت و در تمام بخش‌های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی آن با جاذبه‌های گردشگری فراوان و مردمانی با آداب و رسوم و همچنین گویش‌های مختلف زبانی همراه شد. مهمترین این مناطق شمال ایران است. شهرها و روستاهای شمالی ایران معمولا با استقبال فراوانی از سوی عموم گردشگران داخلی و حتی بین‌المللی کشورمان مواجه می‌شود. در شمال ایران می‌توان بدون هیچ محدودیت زمانی به شهرها و روستاهای جذاب و فوق العاده دیدنی موجود در آن سفر کرد. همچنین با داشتن یک اقامتگاه مناسب و یا اجاره ویلا در این خطه به تفریح و لذت پرداخت. ناگفته نماند شهرهای رامسر و ماسال از جمله مقاصد برجسته شمال ایران هستند که در این مطلب در خصوص اجاره ویلا رامسر و یا اجاره ویلا ماسال نیز برایتان بیشتر صحبت خواهیم کرد.



بکرترین روستاها و مقاصد مسافرتی شمال ایران


اگر با دقت به سرتاسر این مرز و بوم نگاه کنید قطعا متوجه وجود هزار و یک شهر مختلف با روستاهایی بسیار تماشایی و چشم نواز خواهید شد. که تعدادی از این مقاصد مسافرتی نابِ حاضر در نواحی شمالی ایران به شرح زیر می‌باشند:



شهر رامسر و اجاره ویلا رامسر


رامسر شهری است در بخش غربی مهد کشتی جهان؛ یعنی استان زیبای مازندران قرار گرفته است. عمدتا با فرا رسیدن تعطیلات آخر سال و یا رسیدن فصل تابستان با توجه به افزایش گرمای هوا در تمامی بخش‌های ایران، تبدیل به یکی از مهمترین مقاصد مسافرتی برای ما ایرانیان می‌شود. اجاره ویلا رامسر یکی از مهمترین دغدغه‌های گردشگران این شهر است که در ادامه به آن بیشتر می‌پردازیم. شهر رامسر از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی فراوانی برخوردار است که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به بام رامسر اشاره کرد. رامسر شهری در حصار کوه‌های استوار شمالی است. با کمک تله کابین زیبای رامسر می‌توانید خود را به این بخش مرتفع و جنگلی آن برسانید و به چشم اندازی فوق العاده شگفت انگیز از محیط‌های پیرامون شهر رامسر دست پیدا کنید.



همانطور که گفته شد اجاره ویلا در رامسر یکی از مهمترین مسائل و همچنین یکی از داغ ترین بخش‌های سفر شما خواهد بود. قطعا می‌توان با داشتن همسفری باهوش به نام تیشینه در این شهر شمالی ایران به یک ویلا ارزان قیمت و یا ویلا استخردار با قیمتی مناسب دست پیدا نمود.




روستای جواهرده


یکی از بهترین مقاصد کمتر شناخته شده ایران در بخش‌های شمالی آن، روستایی است متعلق به شهر رامسر به نام روستای جواهرده که حتما پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت فراغتی خود سری به این روستای دوست داشتنی بزنید. تا از نزدیک خود شاهد طبیعت زنده و هوای بکر و تمیز آن خصوصا در فصل گرم سال باشید. برای اقامت در این روستا بایستی به دنبال اجاره ویلا یا کلبه روستایی باشید.



شهر ماسال و اجاره ویلا ماسال


بی‌تردید یکی از جدی‌ترین و جذاب‌ترین پیشنهادها برای بدست آوردن تجربه‌ای متفاوت از سفر به نواحی شمالی ایران، رفتن به شهر ماسال است. ماسال از شهرهای استان سراسر سبز و پوشیده از جنگلِ گیلان به حساب می‌آید. شهر ماسال از جمله نواحی فوق‌العاده بکر موجود در بخش‌های شمالی ایران است. این شهر از جاذبه‌های طبیعی منحصر به فردی نیز برخوردار است. یکی از این جاذبه‌ها روستا یا منطقه ییلاقی اولسبلنگاه نام دارد. ناگفته نماند بهتر است برای اقامت در این شهر به سراغ اجاره کلبه یا اجاره ویلا بروید که سبب رقم زدن یک سفر به یادماندنی برای شما خواهد شد. فراموش نکنید که همیشه بازار اجاره ویلا ماسال با توجه به جذابیت‌های این نقطه از ایران، از شور و حرارت مثال زدنی برخوردار است. موتور جستجوی ویلا و اقامتگاه تیشینه بهترین و مطمئن‌ترین راهنمای شما برای اجاره ویلا در ماسال است.



روستای اولسبلنگاه


این روستای زیبا و خارق العاده درست در میان نواحی مرتفع تالش جای خوش کرده است. فاصله آن از شهر رشت، مرکز استان گیلان حدود 50 کیلومتر است. از شهر ماسال نیز حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. نام این روستا در زبان تالشی به معنی درختی است که در نواحی مرتفع رشد می‌کند. این روستا تا کنون از نظر طیف گسترده‌ای از گردشگران مصون مانده است. به جرات می‌توان گفت از جمله روستاهای شمالی ایران است که همچنان می‌توان بر روی آرامش و محیط خلوت حاکم در آن حساب ویژه‌ای باز کرد. برای اقامت در این روستا نیز باید دنبال خانه روستایی یا اجاره ویلا باشید.




شهر فومن


فومن یا شهر مجسمه‌های ایران (به دلیل وجود مجسمه‌های فراوان لقب شهر مجسمه‌ها را نیز به آن داده‌اند.) یکی دیگر از شهرهای شگفت انگیز استان زیبای گیلان است. فومن در حدفاصل 360 کیلومتری از تهران و همچنین 30 کیلومتری از مرکز استان گیلان؛ یعنی شهر رشت واقع شده است. این شهر نیز جاذبه‌های طبیعی و گردشگر پسند زیادی برخوردار است و به همین خاطر می‌توان نام آن را به عنوان یک مقصد مسافرتی جذاب در بخش‌های شمالی ایران ذکر نمود. احتمالا اجاره ویلا در فومن نیز یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود که تیشینه در این مورد نیز شما آسوده خاطر خواهد کرد.



روستای گرسماسر


گرسماسر نام روستایی است کمتر شناخته شده در استان مازندران که بر روی دامنه شرقی کوهی کاملا سرسبز و استوار به نام سماسوس واقع شده است. شایان ذکر است که بر روی دامنه‌های شمال غربی این کوه نیز روستای زیبا و چشم نواز جواهرده قرار دارد. اجاره کلبه روستایی یا اجاره ویلا در این روستا خود یکی از جذابیت‌های سفر به گرسماسر محسوب می‌شود.



شهر املش


شهر املش در استان گیلان واقع شده است. در کنار تمام جاذبه‌های توریستی و مکان‌های گردشگری خود از مساحت جنگلی فوق‌العاده بکر و دست نخورده‌ای نیز برخوردار است. این جنگل بکر مزیت بزرگی برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و جنگل‌نوردی بحساب می‌آید. اجاره کلبه جنگلی در جنگلهای املش قطعا تبدیل به یک سفر خاطره ساز برای شما خواهد شد.



روستای ماسوله و اجاره خانه روستایی


ماسوله یکی از زیباترین روستاهای ایران است که از شهرتی جهانی نیز برخوردار است. خیلی نیاز به تعریف و تمجید از محیط و خانه‌های پلکانی آن نیست. روستای پلکانی ماسوله واقع در بخش جنوب غربی استان گیلان است. توصیه می‌کنیم چنانچه تاکنون از این مکان گردشگری و فوق‌العاده جذاب بازدید بعمل نیاورده‌اید، حتما در اولین فرصت ممکن خود را مهیای سفر به این روستای زیبای شمالی ایران نمایید. اقامت در خانه‌های ماسوله و یا اجاره ویلاهای زیبا، تجربه بی‌نظیری است که پیشنهاد می‌کنیم حتما آنرا امتحان کنید.



شهر کلاردشت و اجاره ویلا در کلاردشت زیبا


کلاردشت معروف است به بهشت ایران با قدمتی بالغ بر 4 هزار سال. از این حیث می‌توان گفت یکی از تاریخی‌ترین مکان‌های موجود در استان مازندران تلقی می‌شود. در کلاردشت جاذبه‌های گردشگری متنوع و متعددی وجود دارد. این شهر از دریا دور است اما نزدیکی آن دریاچه زیبایی قرار گرفته که حسابی شما را شگفت زده خواهد کرد. ناگفته نماند برای اجاره ویلا ارزان در شهر کلاردشت نیز توصیه می‌کنیم از موتور جستجوی ویلای تیشینه بهره بگیرید.




دهکده مازیچال


مازیچال حدودا 17 کیلومتر آن طرفتر از شهر کلاردشت واقع شده است. دهکده‌ای فوق‌العاده جذاب و به دور از هرگونه فناوری و تکنولوژی‌های کنونی. مازیچال یکی از بکرترین مقاصد مسافرتی در بخش‌های شمالی ایران به حساب می‌آید که دربردارنده سه ییلاق زیبا به نام‌های سی‌بن، کاظم و همچنین دراسرا می‌باشد.



اجاره ویلا در روستای بِرنت


اگر هدفتان از سفر به نواحی شمالی ایران جنگل نوردی و گشت و گذار در دل طبیعتی بکر و دست نخورده می‌باشد، ما به شما حضور در روستای برنت واقع در شهرستان سوادکوه از استان سرسبز مازندران را پیشنهاد می‌کنیم. البته فراموش نکنید که در روستای برنت تنها پوشش‌های انبوه گیاهی و جنگلی انتظار شما را نمی‌کشند. می‌توان در این خطه از کشورمان نیز با جاذبه‌های گردشگری و دوست داشتنی متعددی رو به رو شد. با اجاره ویلا در این منطقه، طعم زندگی در طبیعت را چشید.



شهر نور


شهر نور یکی دیگر از مقاصد گردشگری و مسافرتی فوق‌العاده زیبا و جذاب موجود در نواحی شمالی ایران است که می‌توان در هر برهه زمانی از سال به این خطه چشم نواز ایرانی سفر کرد و همیشه با تماشای جذابیت‌های نهفته در آن به وجد آمد. لازم به ذکر است شهر نور دارای یکی از بهترین و تمیزترین سواحل شمالی کشور عزیزمان نیز می‌باشد.



روستای لاویج و اجاره ویلا در این روستای زیبا


اگر در سفر شمالی خود سری به شهر نور زدید، حتما از روستای لاویج نیز بازدید بعمل آورید. عمدتا کمتر گردشگری از این روستا بازدید می‌کند. به همین خاطر در حال حاضر یکی از دنج‌ترین نواحی شمالی ایران برای اقامت و اجاره ویلا در بین سایر شهرها و روستاهای می‌باشد. لازم به ذکر است لاویج همیشه از شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی نیز در اغلب ماه‌های سال برخوردار است.




منطقه دیلمان


دیلمان نام یکی دیگر از ییلاقات شرقی استان گیلان است. بی‌اغراق می‌توان گفت در اغلب ماه‌های سال از شرایط آب و هوایی بسیار پاک و خنکی برخوردار است. حتی ممکن است در فصل تابستان هم مجبور به پوشیدن لباسی‌های گرم و ضخیم برای سپری کردن شبهای خنک منطقه دیلمان شوید. ناگفته نماند منطقه ییلاقی دیلمان درست در ارتفاع 2200 متری از سطح دریا قرار گرفته است و در کنار طبیعت بکر و بی‌بدیل خود از جاذبه‌های تاریخی نیز کاملا غنی می‌باشد.



تالش


منطقه تالش درست در بخش غربی استان گیلان قرار گرفته است. با توجه به امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری که در آن به چشم می‌آیند، می‌توان گفت یکی از بکرترین مقاصد مسافرتی شمال ایران خصوصا در فصل گرم سال بحساب می‌آید. فراموش نکنید که اجاره ویلا در این فصل از سال در منطقه تالش کمی سخت و چالش برانگیز است. تیشینه شما را یاری می‌کند تا جستجوی اجاره ویلا تالش را در ویلاهای ثبت شده در تمامی سایتهای معتبر انجام دهید تا احتمال یافتن ویلای مناسب و مقرون به صرفه در تالش برای شما بیشتر شود.



روستای فیلبند


سفر به روستای فیلنبد یعنی رفتن به بام مازندران یا بهتر بگوییم حاضر شدن در نقطه‌ای فراتر از ابرها. معمولا در اغلب ماه‌های سال به دلیل حجم بالای بارش برف رنگ آن سفید تلقی می‌شود. روستای فیلبند در حوالی یکی از بلندترین قله‌های ایران قرار گرفته است و بهترین فصل سفر به آن نیز زمان تازگی طبیعت؛ یعنی فصل بهار است.




راهنمای اجاره ویلا


گردشگران و مسافرانِ نواحی شمالی ایران بد نیست بدانند که امروزه روش‌های مدرن و جدیدی در خصوص یافتن و اجاره کردن ویلا و اقامتگاه‌های مختلف در سراسر کشورمان ایجاد شده است. قطعا این شیوه‌های مدرن در مقایسه با روش‌های مرسوم اجاره ویلا در ایران که همیشه توأم با مراجعه به دفاتر املاک و یا چانه زدن با دلال‌های گوناگون بوده است، بسیار مطمئن، سریع و مقرون به صرفه‌تر هستند. برای اجاره ویلا تنها کافی است سری به سایت‌های فعال در حیطه اجاره و رزرو اماکن اقامتی بزنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با لیست بلندی از ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای در شهر یا مقصد مورد نظرتان روبرو شوید. امکانات و تصاویر آنها را بررسی کنید و ویلای مورد نظر را پیش از سفر و با خاطری آسوده رزرو کنید.



نکته حائز اهمیت در این بین، وجود سایتهای اجاره ویلا و اقامتگاه متعددی است که در ایران چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی در حال فعالیت هستند و هرکدام از آنها ویلا و اقامتگاههای خاص و ویژه طرف قرارداد خود را با قیمت‌های مشخصی پوشش می‌دهند. تفاوت تیشینه جستجوی ویلای مورد نظر شما در تمامی سایتهای معتبر این چنینی است. این موضوع سبب می‌گردد تا در این بازار آشفته و پر تکاپوی اجاره ویلا و اقامتگاه شما با اطمینان و اطلاعات کامل به بهترین اقامتگاه‌های موجود در مقصد مسافرتی‌تان دست پیدا کنید. همچنین خیلی سریع با مقایسه هر مکان اقامتی با دیگری (چه به لحاظ قیمت و چه به لحاظ امکانات) به بهترین انتخاب مطابق با سلیقه خود برسید.



موتور جستجوی ویلا و اقامتگاه تیشینه


پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره ویلا ماسال و رامسر از سرویس موتور جستجوی ویلا و اقامتگاه تیشینه استفاده کنید تا تفاوتهای آن را با دیگر سرویس‌های فعال در این حوزه مشاهده کنید. ناگفته نماند که موتور جستجوی تیشینه درست مشابه اماکن اقامتی همین مقایسه را بین سایت‌های فروش بلیط‌های هواپیمایی نیز انجام می‌دهد که قطعاً برای کسانی که اهل سفرهای هوایی هستند، می‌تواند جالب توجه و راهگشا باشد.



کد N2204757

وبگردی