آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های وزارت علوم و تحقیقات و سازمانهای وابسته

نمایش ۱ تا 25 از ۱۳ مقاله

باتوجه به مأموریت و وظایف محوله به وزارت علوم ، تحقیقات و فنّاوری در قانون برنامه پنجساله سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و لایحه قانونی تجدیدساختار وزارت علوم ، تحقیقات و فنّاوری و نگرش نظام مند این لایحه برای انسجام بخشیدن به امور اجرایی و سیاستگذاری نظام علمی و فنّاوری کشور و تعیین سیاست ها و اولویت های راهبردی در حوزهٔ تحقیقات و فنّاوری توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فن...



در این سایت می توانید از جدید ترین اخبار در باره ازمونهای مختلف باخبر شوید و همچنین از طریق این سایت میتوانید در این ازمونها ثبت نام کنید و از نتایج ان باخبر شوید.



این سایت متعلق به مرکز اطلاعات ومدارک علمی ایران است که وابسته به وزارت علوم و تحقیقات فناوری است و به معرفی این سازمان می پردازد. دارای قسمتهایی چون کتابخانه پایگاههای اطلاعاتی فصلنامه اطلاع رسانی و مجله الکترونیکی می باشد.



سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهها در این سایت به معرفی‌ اهداف، برنامه‌ها واقدامات انجام شده سازمان به مدیران، پژوهشگران، دانش آموختگان، کار آفرینان، علاقه مندان و همچنین معرفی خدمات و‌‌‌ تسهیلات مورد نیاز فارغ التحصیلان که توسط این سازمان ارائه می‌گردد پرداخته است.





مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 1379 بر اساس ماُموریت محوله از طرف طرح کاراد به سرپرستی دکتر محمــود احمدپـور دریانی تشکیل گـردید و ماُموریت این مرکز از طرف طرح مذکور، اشاعه و ترویج فرهنـــگ کــارآفرینی در محیط دانشگاه و صنعت با استفاده از روشهای پیشرفته آموزشی و پژوهشی تعیین شد.







پژوهشکده مطالعات راهبردی، بعنوان پیشگام فعالیتهای تحقیقاتی در حوزه مطالعات راهبردی و امنیت ملی، فعالیت رسمی خود را از سال 1376 و با اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز کرد. این پژوهشکده در سال 1377 موفق به اخذ موافقت قطعی از این وزارتخانه گردید.



این سایت به معرفی نظام آموزش عالی در ایران می پردازدکه شامل تاریخچه، ارکان، گزینش دانشجو، دوره های تحصیلی و غیره می باشد. و همچنین سیاستها و اقدامات انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهـشی وابسـته به صورت خلاصه بیان شده است. ونحوه ارزیابی وزارت از دانشگاههای خارج از کشوردر این سایت درج گردیده است.



پورتال علمی کشور یک پروژه ملی است که طی آن کلیه اطلاعات مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی سراسر کشور از طریق یک درگاه قابل دسترسی برای دانشجویان، اساتید، هیأتهای علمی، محققین و ... خواهد بود.



مرکز پژوهشهای خواص وکاربرد مواد و نیرو با ریاست آقای دکتر سیاوش وجدانی به صورت یک موسسه تحقیقاتی وابسته به دانشگاه صنعتی شریف در سال 1353تاسیس شد.آقای دکترمهدی جعفری روحانی در سال1358 به ریاست مرکز منصوب شدند.در سال 1360 مرکز با ریاست آقای دکتر سید ابوالفضل سجادی به کار خود ادامه داد.هیات وزیران در جلسه مورخ9/3/61،انتزاع مرکز را از دانشگاه صنعتی شریف تصویب و مرکز را از واحدهای وابسته به وزارت علوم...



پژوهشگاه هوافضا، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت تحقق برخی از وظایف پژوهشی وزارتخانه مذکور و رفع نیازهای پژوهشی کشور در زمینه هوافضا تأسیس شده است. اهداف این پژوهشگاه به اختصار عبارت است از: ـ شناسایی و معرفی فناوریهای هوافضا و همکاری با مؤسسات مربوط جهت دستیابی به آخرین دستاوردهای پژوهشی در این زمینه. ـ گسترش پژوهش در زمینه هوافضا و ایجاد زمینه مناسب برای آن و همکاری...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۳ مقاله