آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های کلوب‌های هنری

نمایش ۱ تا 25 از ۱۱ مقاله

این سایت ارائه دهنده گالری های عکس و اخبار های مربوط به کلوب خودش می باشد. در این سایت می توانید موزیک هم گوش دهید.



این سایت ارائه دهنده لینکهای مفیدی در زمینه تاریخ،تمدن، فرهنگ و هنر ایران می باشد.



، نقاشی، گرافیک، عکاسی، چاپ ، تبلیغات ، بازاریابی، مینیاتور ، آموزش تکنیک های فتوشاپ،اخبار و فراخوانها و انجمن های هنری.



هدف از طراحی این سایت معرفی مشاهیر هنر و هنرمندان معاصر ایران می باشد این سایت با دسته بندی های گوناگون ضمن راهنمایی بینندگان , به تقسیم بندی هنرمندان از لحاظ عیار هنری پرداخته , كه تا به حال بی سابقه بود . برای رسیدن به این هدف از راهنمایی و مشورت اساتید پیش كسوت و انجمنهای هنری ونیز تحقیقات میدانی بهره گرفته شده است .



در این سایت می توانید اطلاعاتی راجع به هنرهای تجسمی، هنرهای کاربردی، هنرهای نمایشی، معماری، موسیقی و سینما به دست آورید.



خانه‌ی هنرمندان ایران در جهت تقویت جوانب گوناگون فعالیهای هنری و ایجاد و حمایت از تشکیلات هنری در سال 1377 با بازسازی بنایی متعلق به دوران قاجار که در زمان دومین جنگ ویرانگر جهانی توسط قوای متفقین به انبار مهمات و بعد از آن به پادگان نظامی تبدیل شده بود، با مدیریت بهروز غریب پور (مدیر عامل خانه‌ی هنرمندان ایران ) تبدیل به یک مرکز فرهنگی شد. این مکان علاوه بردبیر خانه‌ی صنف‌های هنری ایران، سالنی بر...





سایت persianu شامل عکس، جک، اس‌ام‌اس، کلیپ فلش، فال و طالع بین، نرم افزار موبایل و غیره می‌باشد.







سایت بوم آبی اهداف چندگانه ای در زمینه حمایت از هنر و هنرمندان ایرانی را دنبال می کند. معرفی و خرید و فروش محصولات و آثار هنری به صورت آن لاین یکی از نوآوری‌های این سایت است. وبلاگ های آموزشی، اطلاع رسانی رویدادها، اخبار هنری و درج آگهی های هنری از دیگر ویژگی های این سایت است.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۱ مقاله