آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های کالج‌ها

نمایش ۱ تا 25 از ۴۰ مقاله

این سایت اطلاعات جامع و با کیفیت بالا در خصوص دانشگاه‌های تجارتی و بازرگانی در سراسر جهان ارائه داده و در مدارج عالی لیسانس ، فوق‌لیسانس و دکترا به جستجو می‌پردازد.



این سایت متعلق به یک کالج امریکایی می‌باشد که در سال ۱۹۵۰ تأسیس گردیده است. پس از سال ۱۹۵۰ دانشجویان زیادی تمایل به شرکت در کالج‌ها داشته‌اند. بورسیه‌های تحصیلی افزوده شد و اغلب کالج‌ها روبه پیشرفت رفتند. هدف اصلی این مرکز ، کمک به دانش‌آموزان در جهت بهتر تصمیم‌گیری برای تحصیلات عالی و ارائه‌ی اطلاعات کافی به کالج‌ها و دانشگاه‌ها می‌باشد.



این سایت یک مرکز مشاوره‌ی تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر در امریکا می‌باشد که پذیرش در دانشگاه‌های بازرگانی ، پزشکی ، کالج‌ها و مؤسسات مربوطه را امکان‌پذیر می‌سازد و امکان افزایش شانس شما رادر اخذ پذیرش از دانشگاه‌های فوق‌الذکر بالا می‌برد.



این سایت متعلق به ائتلاف دانشگاه‌ها در ایالات متحده‌ی امریکا می‌باشد که به منظور تسهیل پذیرش دانشجویان بین‌المللی در سطح جهان برای تحصیل در مؤسسات عضو ، تأسیس گردید. این سایت شامل: مؤسسات آموزش عالی برای فارغ‌التحصیلان ، دانشجویان دوره‌ی لیسانس و برنامه‌های‌آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان سراسر جهان که قصد تحصیل در امریکا را دارند ، می‌باشد و به ارائه‌ی اطلاعاتی در زمینه‌ی تهیه‌ی ویزا ،...



این سایت متعلق به آرشیو واقع در انگلستان است که امکان دسترسی به آرشیوهای واقع در دانشگاه‌ها و کالج‌های انگلستان را فراهم می‌آورد. سایت مورد نظر اخبار و اطلاعات کاملی در این خصوص ارائه می‌کند.



این سایت مربوط به برنامه‌ی پذیرش دانشگاه‌های امریکا می‌باشد که به کاربران امکان جستجو در دانشگاه‌ها و ورود به بهترین دانشگاه‌های امریکا با بهترین شرایط ممکن را میسر می‌سازد. در این سایت کاربر پس از پر نمودن فرم ارزش‌یابی امکان دسترسی رایگان به صفحات اطلاعاتی دانشگاه‌ها و کالج‌های امریکا را خواهد داشت.



این سایت اطلاعاتی در خصوص منابع معتبر کالج‌ها و دانشجویان ارائه می‌نماید و امکان جستجو در بیش از ۶۰۰۰ هزار مدرسه و دانشگاه را برای کاربران میسر می‌سازد.



این سایت به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها در دسته‌بندی خود شناخته شده است که با نشان دادن ۶۸۰ سایت دیگر و بیش از یک میلیون بازدید کننده در سایت به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است. این سایت مختص افراد‌ افریقایی و امریکایی می‌باشد.



این سایت متعلق به مدارس و مراکز آموزشی مسیحیان می‌باشد که تحت پوشش کلیسای هر منطقه اداره می‌گردد. این سایت هم‌چنین به معرفی سایت‌های مربوطه ، سمینارها و دیدگاه‌های مرتبط در این زمینه‌ می‌پردازد.



این سایت متعلق به یک سازمان ملی است که وظیفه‌ی آن آماده‌سازی و ایجاد رابطه بین دانش‌آموزان ، کالج‌ها و فرصت‌های آنها می‌باشد. این موسسه در سال ۱۹۰۰ به صورت ترکیبی بیش از ۴۲۰۰ مدرسه ، کالج و دانشگاه و دیگر ارگان‌های مطالعاتی تأسیس گردید. این کالج سالانه بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز و خانواده‌های آنها ، ۲۲ هزار دبیرستان و ۳۵۰۰ کالج را با ارائه‌ی برنامه‌های بزرگ و خدمات ارزنده در زمینه‌ی نحوه‌ی...



این سایت متعلق به یک شبکه‌ی جهانی است که با مشارکت کالج‌ها و دانشگاه‌های امریکایی و بیش از ۱۰۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری ارتش و شرکت‌های مطالعاتی به ارائه‌ی کمک‌هایی به دانشجویان در زمینه‌ی کسب اهداف آکادمیک و تحصیلی آنها می‌پردازد.



این شبکه یک سایت مرجع می‌باشد و به معرفی کالج‌هایی می‌پردازد که دارای پذیرش هستند و لیست این دانشگاه‌ها را به صورت الفبایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.



این سایت متعلق به شبکه‌ی برنامه‌ریزی کالج‌ها می‌باشد که در سال ۱۹۹۱ تأسیس گردید و به منظور تشویق برای کسب مدارج عالی پدید آمده است. این سایت یک کانال ارتباطی بین پرسنل حرفه‌ای سراسر کشور برای خلق ابدعات و تقسیم اطلاعات می‌باشد.



این سایت یکی از سایت‌های مرجع در زمینه‌ی معرفی بهترین کالج‌ها ،دانشگاه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی می‌باشد. در این سایت هم‌چنین به دانش‌آموزان در زمینه‌ی یافتن کالج‌هایی که به آنها پذیرش می‌دهند ، کمک شده و آدرس و تلفن این مراکز در اختیار آنها قرار داده می‌شود. ضمناً این اطلاعات مختص به کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده‌ی امریکا می‌باشد.



این سایت به معرفی ۲۳۰ کالج و دانشگاه انتخاب شده که در مقاطع کارشناسی پذیرش می‌دهند ، می‌پردازد و این مرکز بیش از ۲۵ سال است که در این زمینه‌ فعالیت می‌کند و به تقویت دانشجویان ، مشاوره و تشویق آنها در این زمینه‌ی می‌پردازد. روش عملکرد آنها بسیار ساده است ، دانش‌آموزان فرم تقاضای این سایت را کپی کرده و پر می‌کنند و به دانشگاه دلخواه خود واقع در لیست این سایت می‌فرستند.



این سایت متعلق به یک کالج در کالیفرنیا می‌باشد که امکاناتی از جمله امکان جستجو در شبکه ، منابع مرجع و راهنمای تحقیق در رشته‌های خاص در این شبکه موجود می‌باشد. هم‌چنین خدمات دانشجویی از قبیل: پذیرش مشاوره و کمک مالی نیز ارائه می‌گردد. رشته‌های مختلف موجود در این دانشگاه عبارتند از: حسابداری ، ستاره‌شناسی و نقاشی و طراحی ، علم انسان‌شناسی ، بیولوژی ، شیمی ،کامپیوتر ، انگلیسی ، محیط زیست و...



این سایت مربوط به شبکه‌ی جهانی ایالات متحده‌ی امریکا است که به ارائه‌ی اطلاعات مؤثری در زمینه‌ی مطالعات و تحقیقات پرداخته و اطلاعات رسمی و موثقی در خصوص تحصیل در امریکا و هم‌چنین اطلاعات برای افراد مقیم امریکا که قصد ادامه‌ی تحصیل در خارج از آن کشور را دارند بیان می‌نماید. هم‌چنین اطلاعات مفید و ارزنده‌ای را در زمینه‌ی منابع مطالعاتی ، بورسیه‌های تحصیلی و حمایت‌های مالی از دانشجویان و اطلاعا...



این سایت یک شبکه‌ی اطلاع‌رسانی جهانی در زمینه‌ی خدمات دانشگاهی انگلیس است و به معرفی بیش از هزاران دانشگاه ، کالج و سازمان آموزشی ‌که در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دیپلم ، گواهینامه ، گواهی‌های کسب و دیگر برنامه‌های آموزشی می‌باشند ، می‌پردازد.



انتخاب کالج ، نحوه‌ی شرکت و پذیرش در آنها یکی از سخت‌ترین ، گیج‌کننده‌ترین و هیجانی‌ترین مسائل برای دانشجویان و خانواده‌های آنها می‌باشد که این سایت با بهره‌گیری از تجربیات مؤسسه‌ی خود به کاربر امکان بررسی کالج در همه‌ی زمینه‌ها ، انتخاب و مراحل پذیرش آنها را خواهد داد. هم‌چنین به مسائلی از قبیل: برنامه‌ریزی برای کالج‌ها و خدمات مشاوره‌ی تحصیلی نیز خواهد پرداخت.



این سایت متعلق به شبکه‌ی جهانی Embark است که دانشجویان را جهت شرکت در آزمون‌های ورودی آماده ساخته و اطلاعاتی در خصوص نحوه‌ی پذیرش کالج‌ها به آنها ارائه می‌دهد. هم‌چنین پذیرش در دانشگاه‌های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق و تجارت و مشاغل فنی و حرفه‌ای را نیز توضیح می‌دهد.



این سایت توسط عده‌ای از دانشجویان طراحی گردیده است و هدف آن کمک و حمایت از دانشجویانی است که در حال انجام کارهای مهاجرت و اقدامات لازم برای اقامت در امریکا می‌باشند. هم‌چنین قصد دارد تا راه‌حلی مناسب برای تمام مشکلات مشترک بین دانشجویان خارجی ارائه دهد و آنها را در امر اخذ ویزا و اقامت ، کار و زندگی در این منطقه راهنمایی نماید.



این سایت یک مرکز مشاوره‌ی تحصیلی در زمینه‌ی اخذ پذیرش از دانشگاه‌های حقوق می‌باشد که این مشاوره بسیار جامع ، کامل ، مؤثر ، راحت و با هزینه‌ی بسیار پایین صورت می‌گیرد. این سایت هم‌چنین خدماتی از قبیل: اعلام زمان کلاس‌ها ،تعطیلات ، کمک در اخذ پذیرش و معرفی رقبای خود در این زمینه‌ را به کاربران ارائه می‌دهد.



این سایت یک شبکه‌ی اینترنتی بزرگ است که به جوامع ارتشی در یافتن و کسب وام‌ها ، برنامه‌ریزی مالی ، خدمات تحصیلی ، سفر ، سکونت مجدد ، اخبار ارتش و جامعه و بسیاری موارد دیگر از این قبیل کمک می‌نماید. این سایت بیش از ۵۰ میلیون ارتشی در امریکا ، از سربازان وظیفه گرفته تا بازنشستگان ارتش و کارآزمودگان و افسران ذخیره و نیروهای دفاعی ، خانواده‌های آنها ، علاقه‌مندان و کسانی که به کارهای ارتشی...



این سایت در سال ۱۹۹۹ به منظور ارائه‌ی فرصت‌های تحصیلی برای دوره‌ی لیسانس به دانشجویان ممتاز امریکایی ، افریقایی ، سرخپوستان ، افراد بومی آلاسکا و جزیره‌نشینان اقیانوس آرام تأسیس گردیده است که این فرصت‌ها شامل تمامی رشته‌ها می‌باشد. هم‌چنین به ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص دوره کارشناسی ارشد رشته‌های ریاضیات ، علوم مهندسی ، آموزش و پرورش و علوم کتابخانه‌ای نیز می‌پردازد. هدف اصلی این سایت گستر...



این سایت نخستین شبکه‌ی اطلاعاتی ، درخصوص دانشگاه‌های دوره‌ی کارشناسی ارشد در ایالات متحده‌ی امریکا و کانادا و هم‌چنین حمایت‌های مالی این دانشگاه‌ها و موارد شغلی مربوط به این افراد می‌باشد.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۴۰ مقاله