آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های هندبال

نمایش ۱ تا 25 از ۳ مقاله

این سایت یک مرکز اطلاعاتی در زمینه‌ی ورزش هندبال محسوب می‌شود که توسط فدراسیون ورزش هندبال در ایالات متحده‌ی امریکا طراحی گردیده است. هدف از طراحی این سایت ارائه‌ی اطلاعات و اخبار لازم در خصوص ورزش هندبال می‌باشد تا از این طریق بتواند میزان آگاهی عمومی را بالا برده و علایق افراد را در این زمینه افزایش دهد. این سازمان با تأسیس مدارس آموزشی و مکان‌های ورزشی برای رشته‌ی هندبال باعث افزایش علاقه‌...



این سایت متعلق به فدراسیون هندبال ایالات متحده‌ی امریکا می‌باشد و به جمع‌آوری و تألیف تاریخچه‌ی هندبال در سراسر جهان می‌پردازد. این سایت مفتخر است که اطلاعاتی در زمینه‌ی تاریخ این رشته ورزشی و قهرمان‌های آن در اختیار کاربران قرار دهد. این سایت امکان دسترسی کاربران به سایت‌های وابسته در زمینه‌ی هندبال را خواهد داد ، هم‌چنین کلوپ‌ها و مراکز آموزشی را در این زمینه معرفی می‌نماید.



هیات هندبال استان اصفهان با پشتوانه درخشان در زمینه ورزش هندبال در نظر دارد از طریق این پایگاه به امر خطیر اطلاع رسانی و آموزش ورزش محبوب هندبال اقدام کند و در این راستا از همکاری های همه علاقمندان و صاحبنظران استقبال می نماید.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۳ مقاله