آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های دو و میدانی

نمایش ۱ تا 25 از ۶ مقاله

این سایت مربوط به مسابقه‌های سرعت می‌باشد که اطلاعات لازم در خصوص مسابقات سالیانه‌ی هیئت‌های اعزامی را به کاربران ارائه خواهد داد. هم‌چنین دارای اطلاعات بسیار تازه و مفیدی در زمینه‌ی آخرین مسابقات سرعتی می‌باشد. هدف اصلی این سایت ارائه‌ی خدمات در زمینه‌ی تهیه و تولید ابزار ،تجهیزات و لباس‌های ورزشی مربوطه می‌باشد.



این سایت یک شبکه‌ی اطلاع‌رسانی کامل از ورزش دوومیدانی است. کلیه‌ی اطلاعات ، خدمات و ابزار و تجهیزات لازم در این رشته توسط سایت فوق ارائه گردیده است. این سایت دارای سیستم اطلاعات بسیار جالبی است که می‌توان آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب نمود و از امکانات خاص آن بهره‌مند گردید. هم‌چنین آموزش این رشته‌ی ورزشی و ارائه‌ی اطلاعات و قوانین و مقررات حاکم بر بازی از دیگر خدمات این سایت می‌باشد.



این سایت به ارائه‌ی اطلاعاتی در زمینه‌ی ورزش دوومیدانی می‌پردازد. در این سایت نحوه‌ی آموزش برای کلیه‌ی افراد چه حرفه‌ای و چه آماتور مناسب می‌باشد. این سایت آخرین اطلاعات و اخبار موجود را در زمینه‌ی دوومیدانی در گروه‌های مختلف مانند: دوماراتن ، دو سرعت ، دو مسافت و ... به کاربران ارائه می‌نماید تا موضوع‌های مختلف در این رشته را بیاموزند.



این سایت به ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص ورزش دوومیدانی می‌پردازد. سایت فوق مربوط به یک مجله‌ی اطلاعاتی در رابطه با ورزش دوومیدانی است که اطلاعات آن در سطح جهانی می‌باشد. از جمله اطلاعاتی که این سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد ارائه‌ی اخبار و رویدادهای مهم در این رشته‌ی ورزشی می‌باشد. هم‌چنین منابع اطلاعاتی مهمی را در خصوص ورزشکاران مشهور این رشته ارائه می‌دهد و داروهای مربوط به آسیب‌دیدگی‌ها...



این سایت مربوط به یک مؤسسه‌ی تحقیقاتی دررشته‌ی دوومیدانی می‌باشد. این مرکز به تحقیق در خصوص موارد متعدد موجود در این رشته می‌پردازد و بدین طریق مبدل به یک سایت اطلاعاتی بسیار کامل در خصوص آموزش ورزشکاران و نحوه‌ی تغذیه و رژیم غذایی آنها گردیده است.



این سایت یک شبکه‌ی جهانی اطلاعات در باره‌ی ورزش دوومیدانی است و کلیه‌ی اطلاعات لازم در مورد آموزش و زمان برگزاری مسابقه‌های دوومیدانی را به کاربران ارائه می‌نماید. شما می‌توانید با ورود به این سایت لیست کاملی از لینک‌های مرتبط که شامل معرفی کلوپ‌ها ، کالج‌های ماراتن و فروشگاه‌های لوازم ورزشی می‌باشند را مطالعه کنید. هم‌چنین اطلاعات مفیدی را در باره‌ی شرایط آب‌وهوایی و موقعیت مکانی این ورزش ب...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۶ مقاله