آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان تهران

نمایش ۱ تا 25 از ۶۸ مقاله

شرکت توزیع نیروی برق جنوبغرب تهران درمحدوده ای به وسعت 855 کیلومتر مربع شامل قسمتی ازجنوبغرب شهرتهران و شهرستانهای اسلامشهر و رباط کریم درقالب پنج منطقه و یک اداره اقماری با 360987 مشترک و 700 نفر کارمند تشکیل و در پایان سال 1383 این شرکت در محدوده فوق دارای بیش از 708000 مشترک می باشد که با 476 نفر کارمند و تعداد 232فیدر 20 کیلوولت به طول 3630 کیلومتر ، 7150 دستگاه پست هوایی و زمینی و بیش از 2500...



سیمای کلی استان استان تهران با مساحت تقریبی 30101 کیلومتر مربع و با جمعیتی حدود 11 میلیون نفر از شمال به استان مازندارن و از غرب به استان قزوین و از جنوب به استان مرکزی و از شرق به استان سمنان متصل بوده و بر اساس آمار تقریبی سال 75 دارای طول راههایی به درازای 6/2102 کیلومتر بوده این استان با دارا بودن 16 شهرستان و 35 بخش و 79 دهستان و53 شهر یکی از پر رفت و آمدترین استانهای کشور محسوب میشود.



شهریار از جمله مناطقی است که ریشه در دل تاریخ داشته و آثار باستانی و بقاع متبرکه موجود در آن و همینطور اظهار نظرهای مورخین در کتب معتبر تاریخی موید این مطلب می باشد ...





سابقه شکل گیری و پی ریزی تشکیلات این نهاد به سالهای قبل از پیروزی انقلاب و حدوداً سال 1342 برمیگردد که تعدادی از انقلابیون اول نهضت اسلامی که در زمره ‌همراهان و همرزمان حـضرت امام خمینی (ره‌) قرار داشتند و بعضاً مـسئولین فعلی این نهـاد میباشند، از طرف مـعظم له مـأموریت رسیدگی به‌خـانواده زندانیـان سیاسی، نیازمندان مبارزین را بعهده داشتند.



مرکز کنترل ترافیک تهران با هدف دستیابی همگان به اطلاعات ترافیکی جهت انتخاب مسیر و استفاده بهینه از معابر شهری, افزایش ایمنی و کاهش مصرف سوخت و آلودگیهای ناشی از ترافیک, از سال 1370 آغاز بکار نموده است. دراین سایت می توانید درباره این شرکت و وقایع ترافیکی تهران اطلاعاتی کسب کنید . دارای بخش اخبار نیز می باشد .



سازمان بیمه خدمات درمانی که تا قبل از سال 1343 زیر نظر شرکت سهامی بیمه ایران و تحت عنوان بیمه کارکنان دولت فعالیت خود را آغاز نموده است، از سال 1374 با عنوان سازمان بیمه خدمات درمانی به ارائه خدمت به بیمه شدگان تحت پوشش پرداخته و تا کنون بصورت ادارات کل در هر استان مشغول به فعالیت می باشد.



شرکت آب و فاضلاب جنوبشرق استان تهران ، ماموریت خود را کمک به ارتقای سطح بهداشت و بهبود کیفیت زندگی شهروندان از طریق فراهم ساختن امکان برخورداری عادلانه مستمر و پایدار از آب شرب و بهداشتی مورد نیاز و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب خاصله با رعایت موازین اقتصادی و حفظ سلامت محیط زیست و استفاده از فن آوری های مناسب در قالب یک شرکت غیردولتی میداند.



فاضلاب شهر تهران از گذشته که جمعیت زیادی نداشت از طریق چاههای جاذب دفع می گردید و جهت اجتناب از آلودگی آب چاهها و قنوات , تمهیداتی به منظور دور نگه داشتن چاههای فاضلاب از آنها بکار می بستند . با توسعه شهر و رشد جمعیت , آبرسانی به سکنه شهر به لحاظ کمیت از توان قنوات خارج شد و آب از طریق احداث سد برروی رودخانه های کرج , لتیان و سپس لار به شهر منتقل گردید.ورود آب از منابع جدید به شهر در چرخه طبیعی آب...







اهداف اصلی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران ـ نگهداری و بهره برداری از تأسیسات مرتبط با آب آشامیدنی روستاها ـ نگهداری و بهره برداری از تأسیسات عمومی دفع بهداشتی فاضلاب روستایی احداث شده ـ مرمت و بازسازی و توسعه شبکه ها و تأسیسات آب آشامیـــدنی و تأسیسات عمومی دفع بهداشتی فاضلاب روستایی و حفاظت ازحریم آنها ـ تأمیـن آب آشامیدنی در شبکه هـای روستایی بر اســاس استاندارد مصوب ـ انجام سایر...



کرج با 2452 کیلومتر مربع وسعت در 35 کیلومتری غرب تهران و در دامنه جنوبی رشته کوههای البرز قرار گرفته است. این شهرستان از شمال به استان مازندران، از جنوب به شهرستان شهریار و استان مرکزی، از غرب به شهرستان ساوجبلاغ و قزوین و از شرق به تهران و شمیرانات محدود است. اطلاعات موجود حاکی است که کرج مدتی جزء مازندران و زمانی قسمتی از ری بوده است و گاهی از روستاهای طالقان یا شهرستانک محسوب می شده است.







بهره مندی شهروندان از حق انتخاب کردن و حق انتخاب شدن از جمله در زمینه مدیریّت و اداره شهرها در زمره حقوق سیاسی قرار می‌گیرد از همین رو نخستین مقطع تاریخی بررسی قانون شوراها ، باید زمانی باشد که برای اوّلین بار حقوق سیاسی مردم ایران به رسمیّت شناخته شد.



ما سعی میکنیم در اینجا عکسها و اطلاعاتی از طبیعت و تاریخ و فرهنگ این دیار در اختیار علاقه مندان بگذاریم. طبیعی است که این کار بدون همکاری شما ممکن نیست! پس امیدواریم با همکاری و همیاری همدیگر بتوانیم اینجا را به محلی مفید و مرجعی معتبر برای طالقان تبدیل کنیم.



به سایت وزارت نیرو خوش آمدید. در این سایت میتوان از جدب نیرو در وزارت نیرو آگاهی پیدا کرد. با توجه به تنوع و تعداد آزمون های استخدامی در وزارت نیرو، داوطلبان آزمون مورخ 19/7/87 اطمینان حاصل نمایند که وارد اطلاعیه و صفحه ثبت نام مربوط شده باشند زیرا امکان دارد اطلاعیه و صفحه ثبت نام آزمون قبلی در حافظه کامپیوتر ایشان باقی مانده باشد.



شرکت مهندسین مشاور تهران سحاب (سهامی خاص) در سال 1365 تاسیس شده و از آن تاریخ تا به حال به طور پیوسته و به شکل فعال در مطالعه و طراحی پروژه‌های واگذار شده فعالیت داشته است. شرکت دارای رتبه‌بندی سازمان برنامه و بودجه در کلیه رشته‌های مربوط به رشته مهندسی آب شامل "توسعه منابع آب و سدسازی"، "شبکه‌های آبیاری و زهکشی"، "خط انتقال و تصفیه‌خانه آب" و "سیستم جمع‌آوری آبه...



ازکل وسعت ایستگاه تهران مساحتی در حدود 000/30 متر مربع به ایستگاه مسافری اختصاص دارد که شامل سالن انتظار و5 سکوی مسافری است. خطوط ایستگاه تهران طبق سوابق از سال 1306 احداث وبیش از نیم قرن است که بطور مستمر از آنها بهره برداری میگردد حال با توجه به افزایش حجم حمل ونقل واستفاده مستمر از نوع ریل بکار برده شده آنها بکلی فرسوده گردیده وسوزنها از حجم سوزنهای چلیپا از تیپ مختلف 2A آلمانی – هلندی – آمریک...



شرکت گاز استان تهران همچنین در خصوص طرح تکریم و ایجاد سیستم تلفن گویا در سطح استان و تشکیل کمیته های تخصصی گامهای مهمی در جهت توسعه همراه با ایمنی و رضایت مشتریان برداشته است .





این مراکز قادر هستند با تکیه بر توانمندی مربیان در کنار برنامه هایی که برای کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان دارند ، راههای دستیابی آنان به خلاقیت های ذهنی و ابتکار عمل در عرصه های گوناگون راهموار سازند.



پغایگاه اطلاع رسانی شهرداری پیشواجهت اطلاع آخرین اخبار شهر پیشوا دانشگاه ازاد واحد پیشوا دانشگاه پیام نور مراکز مهم کشاورزی حوزه علمیه خواهران مرکز تربیت معلم مناقصات شهرداری



سامانه ارتباطات مردمی شهرداری تهران با هدف ساماندهی به امر دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان تهرانی طراحی و پیاده‌سازی شده است. این سامانه در حال حاضر به دو صورت تلفنی(از طریق شماره تلفن 137) و الكترونیك فعال می‌باشد.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۶۸ مقاله