آفتاب

کادو برای ولنتاین چی بخریم؟



ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خاص خودش را دارد. این مراسم در هر جای دنیا ممکن است با هم تفاوت داشته باشد، اما معمولاً خرید گل به همراه شکلات جعبه‌ای با یک عروسک کوچک خرسی برای کسی که دوستش دارید، جزو الزامات (سمبل) و رسوم روز ولنتاین است.

خیلی از آقایان و خانم ها چند روز قبل از ولنتاین و حتی شاید ماه‌ها قبل درگیر فکر کردن به این هستند که چی واسه کسی که دوستش دارم، بخرم؟ چی بخرم که همسرم از هدیه‌ام خوشش بیاد؟ بهترین کادویی که توی ولنتاین می‌تونم بخرم چیه؟

بیشتر بخوانید: ولنتاین ۹۹ چندمه؟

باید بدایند که کادو بهانه‌ست و همین که شما با رفتارتان نشان بدهید که چه قدر دوستش دارید زیباترین کادو برای همسر شماست. وجود کسی که بدون منت به شما عشق می‌ورزد بزرگترین نعمت است. عشق بی انتهاست و با اعداد و ارقام سر و کار ندارد. عشقی که خاص باشد همه جوره شما را پذیرا خواهد بود. با کادو یا بی کادو همواره به شما عشق خواهد ورزید.

اما اگر می‌خواهید این روز را خاطره کنید، شما را با چندین کادوی شگفت‌انگیز و خاص برای خانم‌ها در روز ولنتاین آشنا و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتی شده برای یک‌بار، خریداری کنید تا لبخند رضایت را بر چهره خانم‌هایتان ببینید.

گل رز قرمز، شکلات‌های خوشمزه با عروسک خرس تدی را درون یک باکس زیبا با طرح قلبی قرار داده و می‌توانید در کنار آن پک‌های آرایشی از رژلب و لاک گرفته تا کرم‌پودر و ریمل و خط چشم قرار دهید.

حتی پک‌های کامل لوازم آرایشی نیز بهترین گزینه و بی‌ دردسرترین انتخاب است. عطرهای خوشبو یا تیشرت ست و ماگ جادویی در کنار کادو روز ولنتاین را رویایی می‌کند. کارت روز ولنتاین را در کنار آن قرار دهید. روز ولنتاین همیشه در ذهن عشقتان خواهد ماند.

خرید گل رز و معنای تعداد هدیه دادن آن را بدانید


در روز ولنتاین گل‌فروش‌ها بسیار خوشحال‌اند زیرا پرفروش‌ترین و پر مشغله‌ترین روز برای آنهاست و تقریباً همه گل‌های رز به فروش می‌رسد. معمولاً گل رز به رنگ قرمز نشانگر عشق و محبت است. وقتی می‌بینید که رز قرمز تمام‌شده رنگ های دیگر هم می‌توانید در مرحله‌ی بعدی بخرید. در کل خرید گل یرای روز ولنتاین مرسوم بوده و نماد این روز عاشقانه ولنتاین است.

اگر در سطح شهر عاشقانه با کسی که دوستش دارید قدم بزنید خواهید دید همه عاشق‌ها در دستشان حداقل یک گل رز قرار دارد. شاید باورتان نشود اما در آمریکا ۱۵ درصد زنان تنها در روز ولنتاین برای خودشان گل می‌فرستند! همه خانوم‌ها به گل علاقه دارند و کسی نمی‌تواند منکر آن شود.

یک شاخه گل رز:
می‌تواند به معنای عشق در یک نگاه باشد. برای ولنتاین بهتر است یک شاخه گل رز قرمز هدیه دهید تا معنای عشق را در چشمانتان ببیند. برای اولین دیدار یک شاخه گل رز نشانه‌ی عشق و خوش آمدن از طرف مقابل است. یک در هر چیزی به معنای واحد و یگانه بودن است.

تک شاخه هدیه دادن معنی تعهد را به فرد مقابل القا می‌کند و نشان دهنده پایداری به عشق و علاقه عمیق به طرف مقابل است.

دو شاخه گل رز:
نشان دهنده عشق دو طرفه و متقابل است. اگر از حس طرف مقابل نیز مطمئن هستید دو شاخه گل رز هدیه دهید. در دنیا هر چیزی با جفتش قشنگ است. گل رز هم زمانی که دو عدد می‌شود معنای همراه بودن با هم را دارد.

سه شاخه گل رز: عدد 3 همیشه معنای مقدس عشق را داشته و دارد. سه شاخه گل رز به معنای دوست داشتن واقعی است. دوست داشتن واقعی خود را با سه شاخه گل رز به اثبات برسانید. البته عدد سه بهترین گزینه برای خرید گل و هدیه دادن به همسر یا نامزد است.

شش شاخه گل رز: احساس تعلق خاطر به فرد مقابل را نشان می‌دهد. با ۶ گل رز این حس را منتقل کنید. زمانی که تعداد گل‌ها بیشتر می‌شود حس زیبایی و عشق به طرف مقابل چند برابر خواهد شد.

ده شاخه گل رز:
دادن ده شاخه گل رز به طرف مقابل، به این معناست که آن فرد برای شما یک انسان و شریک عاطفی کامل و تمام عیار است.

سیزده شاخه گل رز:
در بیشتر فرهنگ‌ها سیزده یک عدد نحس است ولی با وجود این تفاسیر خیلی‌ها در سراسر جهان اعتقاد دارند که اگر شما سیزده شاخه گل رز دریافت کردید، بدانید که یک نفر مخفیانه و بدون این‌که شما بدانید عاشق‌تان شده است. پس اگر کسی را دوست دارید و روی آن را ندارید که به آن ابراز کنید ۱۳ شاخه گل رز بگیرید و برای آن بفرستید.




وبگردی