مزاحمت صفحاتی كه به طور خودكار ظاهر شده

مزاحمت صفحاتی كه به طور خودكار ظاهر شده و یا بارگذاری می شوند: تقریباًكمتر صفحه یوبی را می توان مرور كرد و از مزاحمت تبلیغ گرانی كه صفحات خود را به طور خودكار بار گذاری می كنند …

مزاحمت صفحاتی كه به طور خودكار ظاهر شده و یا بارگذاری می شوند:
تقریباًكمتر صفحه یوبی را می توان مرور كرد و از مزاحمت تبلیغ گرانی كه صفحات خود را به طور خودكار بار گذاری می كنند در امان بود . این صفحات به این منظور طراحی شده اند كه هنگام دسترسی به یك صفحه خاص و یا كلیك كردن یك لینك بخصوص ظاهر شوند. این صفحات معمولاً در بالا و یا كنار صفحه ای كه در حال مرور هستند باز می شوند. علاوه بر این صفحات ،پنجره هایی وجود دارند كه در پشت مرورگرتان باز می شوند و تا زمانی كه صفحه فعلی بسته و یا جا به جا نشود دیده نمی شوند همچنین این صفحات مزاحم از پهنای باند شما استفاده كرده و سرعت بارگذاری صفحات مورد نیازتان را كاهش می دهند. میكروسافت در برنامه ی Internet Explor خود هیچ گونه فن آوری برای مقابله با مشكل صفحات مزاحم تعبیه نكرده است . برای رهایی از این صفحات باید نرم افزارهای مجزایی را بر روی سیستم تان نصب كنید. از جمله ی این برنامه ها می توان به برنامه ی رایگان Pop_Up Stopperمحصول شركتPanicware (www.panicware.com )اشاره كرد . همچنین شما می توانید از یك مرورگر دیگر مانندwww.opera.com) )به جای IEاستفاده كنید.
وقتی پنجره های مزاحم بسته نمی شوند:
گاهی اوقات با كلیك كردن علامت ضربدری(×) كه در گوشه ی سمت راست از بالای یكم پنجره ی مزاحم وجود دارد ، آن پنجره بسته نمی شود . بعضی از شركت های تبلیغاتی برای آن كه كاربر را وارد كنند تا تمام محتوای تبلیغ را مشاهده كند ، علامت×پنجره ی تبلیغ را تا زمانی كه تبلیغ اجرا می شود غیر فعال كرده و یا پنهان می سازند. حتی بعضی از این شركت های مزاحم؛ اسكریپت هایی را تعبیه می كنندكه به محض بستن پنجره ی مزاحم،یك پنجره ی مزاحم جدید باز می شود و یا پس از بستن پنجره ی مزاحم در فواصل زمانی برنامه ریزی شده پنجرهای تبلیغاتی متعددی ظاهر می گردند. اگر شما با این چنین پنجره هایی برخورد كردید، دكمه ی این برنامه را در نوار وظیفه (پایین مانیتور) كلیك كنیدتا برجسته شود. سپس این دكمه را راست كلیك نموده و گزینه ی Closeرا انتخاب كنید اگر این ترفند كارساز نبود. ابتدا مطمئن شوید كه دكمه ی این برنامه را در نوار وظیفه درست انتخاب كرده اید، سپس كلیدهایAlt+F۴ را همزمان فشار دهید. اگر پس از بسته شدن پنجره ی مزاحم، پنجره های دیگر ظاهر شدند همچنان به فشردن كلیدهایAlt+F۴ ادامه دهید. نكته ای كه هنگام فشردن كلیدهای مذكور نباید فراموش شود آن است كه این كلید ها می توانند موجب بسته شدن هر برنامه ی در حال اجرایی شوند لذا قبل از فشردن كلید های مذكور ، محتوای برنامه هایی كه نیاز دارید را ذخیره كنیدتا به طور تصادفی داده هایتان را از دست ندهید.