اخبار ویندوزXP در صندوق پستی شما

بدون شك ویندوزxp كاملترین و بهترین سیستم عامل كامپیوتر های شخصی است. این سیستم عامل بقدری گسترده و بزرگ است كه حتی اگر ده ها كتاب و مقاله در مورد آن بخوانید باز هم مطالب زیادی است …

بدون شك ویندوزxp كاملترین و بهترین سیستم عامل كامپیوتر های شخصی است. این سیستم عامل بقدری گسترده و بزرگ است كه حتی اگر ده ها كتاب و مقاله در مورد آن بخوانید باز هم مطالب زیادی است كه باید بدانید. اگر شما به این سیتم عامل علاقه دارید و می خواهید از آخرین اخبار و جزییات آن با خبر شوید و نمی خواهید تنها به ابن گونه مقالات بسنده كنید! می توانید این اخبار را از طریق سایت مایكروسافت دریافت كنید
بدین منظور به آدرس:http://www.microsoft.com/windowsxp/newsletter
رجوع كنید و آدرس پست الكترونیك خود را بدهید.آدرس پست الكترونی شما باید از نوع Net Passport. باشد (مثل آدرس هایhotmail ). بدین ترتیب اخبار جدید این سیستم عامل به صندوق پستی شما به صورت هفته نامه فرستاده خواهد شد. Net passport.چیست؟
یكی از تبلیغاتی كه همراه با ویندوزxp می شود پشتیبانی این سیستم عامل از فناوریNet Passport. است. زمانی كه شما برای اولین بار وارد ویندوزxp می شوید، این سنستم عامل به شما پیشنهاد گرفتن یك شناسه Net Passport. را می دهد. اما این قابلیت ویندوزxp چیست؟
Microsoft.Net Passportیك فناوری رایگان وب است كه در سال ۱۹۹۹ توسط مایكروسافت پیشنهاد شدو از آن زمان به بعد مایكروسافت به عنوان بانی این طرح، آن را گسترش می دهد و در حال حاضر شركتهای زیادی از آن پشتیبانی می كنند . این فناوری یك كارت شناسایی اینتر نتی است كه كار با وب را برای كاربر راحت تر و امن تر می سازد. برای اینكه شما یك Passportاینتر نتی داشته باشید به سایتwww.hotmail.com یاwww.msn.com بروید و یكemail برای خود به ثبت برسانید. از این پس دارای یك شناسه Net Passport.خواهید شد ! بدین ترتیب هر گاه وارد سایتی شوید كه ازNet Passport پشتیبانی می كند دیگر احتیاجی به دادن اطلاعات شخصی خود به آن سایت نخواهید داشت و به صورت كامل و امن از امكانات سایت مربوطه استفاده خواهید كرد. نتیجه اینكه با داشتن یك شناسه Net Passport. دیگر نیازی نیست در اینترنت چندین نام كاربری و كلمه عبور داشته باشید. برای كسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایتwww.passport.com مراجعه كنید.