ثبت سایت در گوگل

طرح ساخت این سایت توسط دو دانشجو بنامهای Larry Page و Sergey Brin در یکی از خوابگاههای دانشگاه استانفورد پی ریزی شد و بعد از مدتی به بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو ( search engine ) در دنیا تبدیل شد که در حال …

طرح ساخت این سایت توسط دو دانشجو بنامهای Larry Page و Sergey Brin در یکی از خوابگاههای دانشگاه استانفورد پی ریزی شد و بعد از مدتی به بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو ( search engine ) در دنیا تبدیل شد که در حال حاضر بیش از چهار میلیارد صفحه وب را در پایگاه داده ای ( database ) خود جمع آوری کرده که توسط یک الگوریتم منحصر بفرد و با سرعت بسیار بالا خدمات جستجو را برای کاربران انجام میدهد تمام این فرآیندها داخل یک شبکه با بیش از هزار کامپیوتر انجام میشود. البته این سایت به غیر از جستجو، خدمات دیگری هم انجام میدهد که میتوانید به آدرس www.google.com مراجعه کنید.
ثبت سایت در Google:
یکی از راههای بالا بردن ترافیک یک سایت، ثبت آن در گوگل میباشد که برای اینکار شما میتوانید به آدرس www.google.com/addurl.html مراجعه و سایت خود را ثبت کنید. دقت کنید که داخل فرم مخصوص در آن صفحه آدرس کامل سایت را بهمراه پیشوند http:// باید وارد کنید و در ضمن نیازی به ثبت همه صفحات نیست و فقط صفحه اصلی یا همان homepage کافی است چون گردشگر گوگل بنام Googlebot بقیه محتوای سایت را از همان صفحه اول پیدا میکند. پس فراموش نکنید که صفحه اصلی شما باید به همه نقاط سایت لینک داشته باشد.بعد از ثبت سایت ممکن است مدتی در حدود یکماه طول بکشد تا در جستجوها صفحات شما نمایش داده شود.