بهار بر روی میزها

به روش ساده زیر بر روی هر میزی می توان بهار را لمس كرد: یك تكه كوچك از یك درخت كاج یا هر درخت میوه دلخواه دیگری را كه هنوز چند شكوفه بر روی آن جا خوش كرده است _ و به هر دلیلی از درخت جدا …

به روش ساده زیر بر روی هر میزی می توان بهار را لمس كرد:
یك تكه كوچك از یك درخت كاج یا هر درخت میوه دلخواه دیگری را كه هنوز چند شكوفه بر روی آن جا خوش كرده است _ و به هر دلیلی از درخت جدا شده وامكان مرگ آنها می رود - در گلدانی بكارید و آن را در یك سینی قرار دهید. سپس اطراف گلدان را در داخل سینی با عناصری از باغچه خود مانند خاك و سنگ و چند برگ سبز كه از درخت افتاده اند تزیین كنید و آن را روی میز قرار دهید. بوی خاك و شكوفه ها و همچنین منظره بدیع این شاخه درختان به زیبایی میز خواهد افزود و تماشای آن برای كسانی كه به دور میز می نشینند فرح بخش خواهد بود.
می توانید به جای سینی از یك گلدان بزرگتر استفاده كنید و از شاخه های جعفری و یا سبزی های مشابه برای پوشاندن دیواره های آن بهره بگیرید.
برای آماده كردن این گلدان اولیه اول اطمینان حاصل كنید كه سوراخ ته آن مسدود نباشد.
سپس یك تكه اسفنج داخل آن قرار دهید تا ارتفاع داخل آن را بالا بیاورد.
پس از آن با توجه به اینكه برای چه مدت می خواهید از این گلدان استفاده كنید برای تزیین دیواره ها از گیاهان دیگر بهره بگیرید. اگر برای مدت طولانی می خواهید این گلدان را داشته باشید بهتر است از گیاهان آویز ماندگارتر استفاده كنید وگرنه شاخه های سبزی هایی مانند جعفری نیز كفایت می كند. این شاخه ها را در اطراف اسفنج فرو ببرید و آنها را از اطراف گلدان آویزان كنید. سعی كنید از تعداد زیادی شاخه استفاده كنید تا بدنه گلدان دیده نشود در نتیجه منظره ای شبیه به یك درخت در بالای یك تپه پوشیده از گیاه ایجاد می شود.
حالا وقت آن است كه گیاه اصلی را داخل گلدان بكارید.