فال روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

سالی که با تولدتان آغاز می شود را با اراده بیشتری به پیش ببرید و در این سال به اطرافیان ثابت نمایید که عزم و اراده شما از پولاد است.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده اید، تولدتان مبارک. سایه همای سعادت در تیر ماه سال آینده بر سر شما می افتد و در این ماه با فرصت های زیادی برای موفقیت و پیشرفت روبرو خواهید شد. پاییز سالی که از راه می رسد، زمان عاشقی شما است و در پاییز سال آینده عشقی گرم و پر حرارت را تجربه خواهید کرد. آبان سال آینده زمان تحقق زحمت های شما است و در این ماه زحمت های تان به بار می نشیند و مزد تلاش های شبانه روزی تان را خواهید دید. در ماه های آذر و دی سالی که از راه می رسد، کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، در این ماه ها خم به ابروی خود نیاورید و سال تولدتان را با کار و تلاش بیشتر، به سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر تبدیل نمایید.

● متولد فروردین (بره):
مشکلی که امروز با آن روبرو می شوید را به کمک اعتماد به نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. کارهای زیادی را امروز باید انجام دهید، اما انرژی لازم را بدست می آورید و خسته نخواهید شد. فردی که از او پول قرض کرده اید امروز درخواست می کند که پول وی را پرداخت کنید. رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید. به همسر یا عشق زندگی تان حرفی نگویید که از شما دلخور شود. اعتمادبه نفس خوبی دارید و به فکر افزایش این روحیه باشید. فرصتی پیدا می کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز به بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
فرصت فراغتی پیدا می کنید تا دستی به سروروی تان بکشید و حسابی خوش تیپ کنید. معامله یا قرارداد تجاری درپیش رو دارید و از این معامله سود سرشاری خواهید برد. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. فرصتی پیدا می کنید تا با همسر یا عشق زندگی تان صحبت های عاشقانه ای را در میان بگذارید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز یکی از اعضای خانواده شما به موفقیتی دست پیدا می کند. رویکرد بلند مدتی برای سرمایه گذاری داشته باشید و عجله نکنید. اعضای خانواده برای انجام کاری به کمک شما نیاز دارند. قبل از انجام کار جدیدی که در سر دارید، تمام جوانب آن را بررسی نمایید. بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید لحظه های تان هدر رود. همسر یا عشق زندگی تان امروز هر کاری که از دستش بر می آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
از سلامت وجود نازنین تان غافل نشوید. قصد آغاز تجارت یا معامله ای جدید را دارید و سود چشمگیری از این معامله خواهید برد. امروز چشم تان به دلبری پری چهره می افتد و به او دل می بازید. مشکلی که سر راه تان قرار می گیرد را با تدبیر پشت سر بگذارید. انسان مردم داری هستید و این روحیه را ادامه دهید و تعداد دوستان تان را بیشتر کنید. ناراحتی هایی که بین شما و همسر یا عشق زندگی تان ایجاد شده را فراموش کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
مواظب رژیم غذایی تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز ولخرجی کنید و به مردم بدهکار شوید. مهره مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می کنید. عازم سفری هستید و در این سفر طعم شیرین عشق را خواهید چشید. تعادل میان کار و تفریح را حفظ کنید. یکی از اطرافیان سرزده به دیدار شما می آید.
● متولدین شهریور (سنبله):
به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و صبر پیشه کنید. برای اینکه در آینده بدهکار کسی نباشید از امروز صرفه جویی درپیش بگیرید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره های خوش گذشته را زنده کنید. پرتوقعی را کنار بگذارید و توقع های نابجایی از اطرافیان نداشته باشید. لحظه ای از فراگیری مهارت های جدید غافل نشوید. امروز فرصتی دست می دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید. همسر یا عشق زندگی تان امروز رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت.
● متولدین مهر (ترازو):
اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می کنید. احتمال ایجاد مشاجره شما با فردی وجود دارد. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید. همسر یا عشق زندگی تان امروز عشق بی پایانش را به پای شما می ریزد. استعداد های شما شکوفا خواهد شد و اطرافیان به توانایی های تان پی می برند. هوش سرشار خود را دست کم نگیرید و دامنه موفقیت های خود را گسترش دهید.
● متولدین آبان (عقرب):
کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما خسته نخواهید شد. پولی به دست تان می رسد و مشکلات مالی تان از بین می رود. همسر یا عشق زندگی تان امروز چشم از شما بر نمی دارد و از هر فرصتی برای کمک بهره می گیرد. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه تان قرار خواهد گرفت. فضولی را کنار بگذارید و سرتان به کارهای خودتان باشد. امروز ترجیح می دهید به جای ملاقات با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید و تنها باشید.
● متولدین آذر (کمان):
از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی تان باشید. خرید ضروری برای منزل باید انجام دهید و این وضعیت ثبات مالی تان را به خطر می اندازد. نصیت های پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را جدی بگیرید. برای رابطه پنهانی که دارید، فکری بردارید. امروز همکاران یا اعضای منزل برای کمک به شما آستین بالا می زنند. فرصتی پیدا می کنید تا پای صحبت اعضای خانواده بنشینید. روزی عاشقانه را پشت سر خواهید گذاشت.
● متولدین دی (بز):
قضاوت های زودگذر و بی جا را کنار بگذارید. قبل از اتخاذ تصمیم های مهم، با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت نمایید. قرار است پولی به دست شما برسد اما امروز این پول فراهم نمی شود و شرایط مالی خوبی را تجربه نخواهید کرد. وعده و وعید های پوشالی را کنار بگذارید و به گونه ای رفتار کنید که اگر سرتان رفت، قول تان نرود. همسر یا عشق زندگی تان نیازمند کمک و حمایت شما است. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. خبری ناخوشایند به دست شما خواهد رسید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
فکر به امور نگران کننده را کنار بگذارید و زندگی را سخت نگیرید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. روزی که با انرژی شروع کرده اید را با نیرو و توان بیشتری ادامه دهید. از هوش سرشاری که دارید برای حل مشکلات کمک بگیرید. ایده جدیدی که به ذهن تان رسیده را عملی کنید. یکی از دوستان که مدتی است دلتنگ او هستید، امروز سرزده به دیدارتان می آید. امروز حرفی به غیر از عشق و دوستی به همسر یا عشق زندگی تان نگویید.
● متولدین اسفند (ماهی):
فرصتی پیدا می کنید تا کاری سرگرم کننده را به همراه دوستان و آشنایان انجام دهید. انرژی و توان خود را به انجام کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید. در اوقات فراغت کاری جدید و خلاقانه انجام دهید. امروز افکار ناراحت کننده ای به ذهن شما می سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند. همسر یا عشق زندگی تان امروز حسابی ناخوش احوال است و به پرستاری شما نیاز دارد.