فال روز شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

در سالی که با تولدتان شروع می شود به دستاوردهای چشمگیری در زندگی دست پیدا خواهید کرد، به شرط اینکه به ندای قلب تان گوش فرا دهید و راه خودتان را از دیگران در زندگی جدا کنید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان شروع می شود به دستاوردهای چشمگیری در زندگی دست پیدا خواهید کرد، به شرط اینکه به ندای قلب تان گوش فرا دهید و راه خودتان را از دیگران در زندگی جدا کنید. در عمری که پشت سر گذاشته اید، فرصت های زیادی برای آزمون و خطا داشته اید و مسیر درست را از راه نادرست در زندگی به راحتی تشخیص می دهید، در نتیجه راه درست را انتخاب کنید و تا رسیدن به موفقیت لحظه ای از تلاش و کوشش فروگذار نکنید. در ماهی که با تولدتان شروع شده است به کارهایی که از انجام آنها لذت می برید مشغول شوید و با افرادی نشست و برخاست داشته باشید که احساس خوشایندی از بودن در کنار این افراد پیدا می کنید. در ماه های اردیبهشت و خرداد سال آینده با مشکلات مالی روبرو خواهید شد، این مشکلات را به راحتی از سر راه برخواهید داشت به شرط اینکه در این ماه ها مراقب دخل و خرج تان باشید و ولخرجی نکنید. تیر ماه سال آینده، زمان خوشی و تفریح شما است، این فرصت را غنیمت بدانید و دوستان و آشنایان را در تفریحات و سرگرمی های خودتان سهیم کنید. آبان ماه سال آینده موقعیتی برای مسافرت پیدا می کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می توانید خاطره های خوشی از این مسافرت به یادگار بگذارید. در سالی که با تولدتان شروع شده است، موقعیت های زیادی برای کار و تفریح دارید، اجازه ندهید این موقعیت ها به راحتی از پیش چشم شما عبور کند و سال تولدتان را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید.
● متولد فروردین (بره):
در بستر بیماری افتاده اید و این بیماری نه تنها به لحاظ جسمی شما را ضعیف کرده، بلکه به لحاظ روحی نیز آستانه تحمل تان پایین آمده و با اتفاق های پیش پاافتاده دلخور و آزرده می شوید. این وضعیت شما را به فردی زودرنج درمیان اعضای خانواده تبدیل کرده و مشاجره های زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد می شود. خوشخبتانه بیماری شما رو به بهبود است و با بدست آوردن سلامت خود، فکری به حال وضعیت روحی خودتان نیز بردارید و تحمل بیشتری دربرابر مشکلات داشته باشید. به جای کسب درآمد از راه درست، به فکر کارهای نادرست افتاده اید و می خواهید با روش های غیراخلاقی درآمد خود را افزایش دهید. فراموش نکنید که بار کج به منزل نمی رسد و کارهای نادرست به غیر از دردسر چیزی برای شما به همراه نخواهد داشت. مدتی است که توجه کافی به همسر یا عشق زندگی تان ندارید و این وضعیت زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است، امروز فرصتی را برای بودن در کنار عشق زندگی تان اختصاص دهید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکر او هستید. امروز یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک از شما درخواست کمک می کند، به این درخواست پاسخ مثبت بدهید و هرکاری که از دست تان بر می آید را برای این دوست انجام دهید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
روز خوبی را در پیش ندارید و حادثه ای در کمین شما است، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواس تان را جمع کنید و روز را به گونه ای به پایان برسانید که آسیبی به وجود نازنین تان وارد نشود. مواظب سلامتی خود نیستید و با مصرف خوراکی های ناسالم یا استعمال دخانیات، سلامت خود را به خطر انداخته اید، ادامه این رویکرد به غیر از بیماری برای شما چیزی به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه از همین امروز تصمیم بگیرید که سبک زندگی سالمی را دنبال کنید و دور چیزهایی که برای سلامتی تان ضرر دارد را خط بکشید. اهل منزل از شما انتظار دارند که امروز زمانی را در کنار آنها سپری کنید، از آنجایی که امروز کار زیادی ندارید، فرصت بیشتری را در کنار اعضای خانواده بمانید و به آنها ثابت کنید که از بودن در کنار ایشان لذت می برید. روحیه ای خلاق و مبتکر دارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با نوآوری و تلاش، آینده ای موفق را برای خودتان رقم بزنید. فردی قصد دارد میان شما و همسر یا عشق زندگی تان فاصله بیاندازد، به همین دلیل تأثیر این فرد بر همسر یا عشق زندگی تان باعث شده تا ایشان دل خوشی از شما نداشته باشد و دائم دعوا و سرصدا راه بیاندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و این فرد را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
انسان خنده رویی نیستید و با زمین و زمان دعوا دارید، این قضیه باعث شده تا دشمنان بیشتری نسبت به دوستان تان داشته باشید و با مشکلات زیادی روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی درمان دوا است و از امروز با خودتان تصمیم بگیرید که با گشاده رویی و لبخند، دامنه دوستان تان را گسترش دهید و به فرد محبوبی در میان اطرافیان و اعضای خانواده تبدیل شوید. امروز خبر فرخنده ای از یکی از دوستان یا آشنایان به دست شما می رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و نشاط را پشت سر بگذارید. همسر یا عشق زندگی تان امروز حال و حوصله چندانی ندارد، به ایشان فشار نیاورید و اجازه دهید گذر زمان، روحیه اش را بهتر کند. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش خواهد گذشت، بلکه با افراد مهمی آشنا می شوید و این آشنایی زمینه موفقیت های بیشتر شما را در آینده فراهم خواهد کرد. ایده بکر و خلاقانه ای به ذهن شما خطور کرده است، این ایده را دست کم نگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز از صبح که از خواب بلند شده اید، حال و حوصله ندارید و کسل و بی انگیزه هستید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با انجام کاری انگیزه بخش و مفرح، انرژی لازم را به دست آورید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی روانه جیب شما می شود. به کمک این پول، هزینه های عقب افتاده و قسط ها را پوشش دهید و شب سر راحتی بر بالین بگذارید. مواظب رفتار و گفتار خود نیستید و صحبت های شما اطرافیان را آزرده می کند، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر حواس تان به رفتار و گفتار تان باشد و طوری زندگی کنید که کسی از کلام شما ناراحت نشود. علاقه ای به کسب علم و دانش ندارید و از مهارت های زیادی برخوردار نیستید، به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان علم و دانش می گذرد و اگر می خواهید یک سر و گردن بالاتر از دوستان خود قرار بگیرید، از امروز به فکر افزایش دانش و مهارت خود باشید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز از صبح که از خواب بلند شده اید افکار منفی و مخرب به ذهن شما هجوم آورده و فکرتان دائماً مشغول است، اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با فکرکردن به چیزهای خوب و کمک گرفتن از ورزش و تحرک، فکرهای منفی را از ذهن خود خارج نمایید. به فکر سرمایه گذاری هستید اما تاکنون این کار را انجام نداده اید و به دنبال فرصت مناسب می گردید، امروز فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است به شرط اینکه با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و مطمئن باشید سرمایه ای که امروز به گردش می اندازید، در آینده سود سرشاری را نصیب شما خواهد کرد. خبر غیرمنتظره ای به دست شما می رسد، این خبر زمینه شادی شما و دیگر افراد خانواده را فراهم خواهد کرد. امروز قرار است تصمیم مهمی در زندگی اتخاذ کنید، اما بهتر است این تصمیم را به آینده موکول کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز با فرد یا افراد سرشناسی قرار ملاقات دارید و این افراد از برنامه های شما پشتیبانی خواهند کرد، چنین وضعیتی را به فال نیک بگیرید و به لطف پشتیبانی این افراد، با اعتماد به نفس بیشتری پله های موفقیت را پشت سر بگذارید. انسان خوش گذرانی هستید و شب ها تا دیروقت با دوستان رفقا بیرون از منزل سپری می کنید. قبل از اینکه وضعیت شما را از کار و زندگی تان عقب بیاندازد، تصمیم بگیرید که تعهد بیشتری به خودتان داشته باشید و به جای خوش گذرانی و وقت گذراندن با دوستان و آشنایان، فرصت بیشتری به کار و تلاش اختصاص دهید. همسر یا عشق زندگی تان امروز به شما ثابت می کند که قدر شما را می داند و بهترین لحظه های زندگی اش را با بودن در کنار شما تجربه می کند. به فکر افزایش مهارت و تخصص های خود افتاده اید و قصد دارید با بالابردن این مهارت ها، سری در میان سرها در بیاورید، امروز زمان خوبی است که با شرکت در دوره های آموزشی، مهارت های خود را افزایش دهید و یک سروگردن بالاتر از همقطاران تان قرار بگیرید.
● متولدین مهر (ترازو):
اصلاً مواظب سلامتی تان نیستید و با خوردن بیش از حد غذا و خوراکی های ناسالم، افزایش وزن پیدا کرده اید، قبل از اینکه این وضعیت شما را روانه بستر بیماری کند، فکری به حال رژیم غذایی تان بیاندازید و بیشتر ورزش کنید. امروز به منزل یکی از دوستان نزدیک دعوت شده اید، در این مهمانی به شما بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید خوش خواهد گذشت. مدتی است که با همسر یا عشق زندگی تان رفتار خوبی ندارید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کند، تغییر رفتار بدهید و رابطه ای دوستانه و توأم با احترام را با عشق زندگی تان در پیش بگیرید. مدت زیادی است که چیز بسیار بااررزشی را گم کرده اید، امروز چیزی که گم کرده اید را پیدا می کنید و نگرانی های تان از این بابت خاتمه پیدا خواهد کرد.
● متولدین آبان (عقرب):
روز خوبی را شروع نکرده اید و اگر مواظب اموال و پول های خود نباشید، احتمال ضرر یا سرقت دارایی های شما وجود دارد، در نتیجه امروز شش دانگ حواس تان را جمع کنید تا کلاه سرتان نرود و دزد به مال و اموال شما نزند. امروز احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و یکی از دوستان قدیمی تان وجود دارد، نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید رفاقت چندین و چند ساله شما برای اختلاف های پیش پاافتاده به هم بخورد. به جای اینکه فکر و ذکر تان را به انجام کارهای مهم اختصاص دهید، همیشه به چیزهای پیش پاافتاده مشغول می شوید و کارهای مهم را به تعویق می اندازید. این رویکرد باعث شده تا روی موفقیت را در زندگی نبینید و همیشه از دیگران عقب باشید. در نتیجه از امروز کارها را اولویت بندی کنید و قبل از هر چیز، مشغول انجام کارهای مهم شوید و اگر فرصتی باقی ماند، به کارهای غیرضروری مشغول شوید.
● متولدین آذر (کمان):
گرفتار مشکل مالی هستید و برای حل این مشکل به تنهایی کاری از دست تان بر نمی آید، در نتیجه پیشنهاد می کنیم مشکل خود را با اعضای خانواده و به خصوص پدر یا مادرتان درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کمک کنید، مطمئن باشید پولی که نیاز دارید را دریافت خواهید کرد و به لطف این پول، مشکلات شما از بین می رود. انسان خوش قلبی هستید و به سرعت با غریبه ها طرح دوستی می ریزید، قبل از اینکه این رویکرد شما را در معرض خطر قرار دهد، از امروز به خودتان قول بدهید که وسواس بیشتری برای انتخاب دوستان تان داشته باشید. امروز یکی از بزرگان فامیل یا یکی از همکاران در محل کار به کمک شما نیاز دارد، هر کاری که از دست تان بر می آید را برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید این فرد در زمان گرفتاری، دست شما را خواهد گرفت.
● متولدین دی (بز):
روز خوب و خلوتی را شروع کرده اید و به اندازه کافی زمان برای استراحت و تفریح دارید. به لحاظ مالی نیز اوضاع بر وفق مراد است و از جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید، پول خوبی به دست شما خواهد رسید. یک طرفه به قاضی می روید و قبل از آگاهی کامل در خصوص شرایط مختلف، رفتار افراد را قضاوت می کنید. این وضعیت شما را به انسانی بی ملاحظه تبدیل کرده که اهمیتی به مشکلات دیگران نمی دهد. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و قضاوت های عجولانه و غیر منصفانه را کنار بگذارید و تا جایی که می توانید کاری به کار دیگران نداشته باشید. همسر یا عشق زندگی تان امروز هدیه ای برای شما خریده است و با این هدیه به شما ثابت می کند که قدر تلاش و زحمت های تان را می داند و بیشتر از همیشه عاشق شما است.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
انسان خوش بینی هستید و همیشه نیمه پر لیوان را می بینید، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلی که امروز با آن روبرو می شوید را به لطف خوش بینی و امید به آینده، پشت سر بگذارید. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهادی وسوسه برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می گذارد، زمان خوبی برای اجرای این پیشنهاد است و با انجام آن شرایط مالی خود را بهبود بخشید. مدتی است که سری به بزرگ ترهای فامیل یا دوستان قدیمی نزده اید، امروز فرصت فراغتی دست می دهد تا از بزرگان فامیل عیادت کنید یا حال دوستان قدیمی خود را جویا شوید. مدتی است که می خواهید دمی با خودتان خلوت کنید، اما روزمرگی های زندگی شما را از چنین فرصتی محروم کرده است، خوشبختانه امروز فرصت فراغتی دست می دهد تا دور از هیاهوی جامعه، دمی بنشینید و حسابی با خودتان خلوت کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
اعتمادبه نفس سرشاری دارید و راه و رسم زندگی را بلد هستید، به لطف چنین روحیه ای، امروز مشکلات را بدون کمک دیگران حل کنید و اجازه ندهید روزمرگی های زندگی شما را به حاشیه بکشاند. یکی از اعضای منزل یا دوستان نزدیک شما به پول نیاز دارد، این پول را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید، این پول به شما بازگردانده می شود. رفتاری مستبدانه با همسر یا عشق زندگی تان دارید و انتظار دارید همیشه کارها را بر طبق نظر شما انجام دهد، این روحیه فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کرده و در اولین فرصت رفتار محبت آمیزی با عشق زندگی تان در پیش بگیرید و به ایشان ثابت کنید که رفتار مستبدانه را کنار گذاشته اید. امروز یکی از بزرگان فامیل یا دوستی که تجربه های بیشتری نسبت به شما دارد، کوله بار تجربه های خود را با شما در میان می گذارد، صحبت های این فرد را آویزه گوش کنید و در آینده به کار بگیرید.