فال روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

شما شخصی با نشاط و پرانرژی، شاد و خنده رو، قابل اعتماد، بسیار منظم، دارای قدرت مدیریت بالا و طرفدار سادگی هستید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با نشاط و پرانرژی، شاد و خنده رو، قابل اعتماد، بسیار منظم، دارای قدرت مدیریت بالا و طرفدار سادگی هستید. شما شخصیتی تأثیرگذار دارید و می توانید دیگران را به راحتی قانع به پذیرفتن نظرات خودتان بکنید. شما همچنین می توانید از پس سخت ترین کارها به بهترین شکل ممکن برآمده و هیچ شکایتی هم نکنید. با این همه شما گاهی ترسو هم می شوید و ولخرج هم هستید. امسال فرصت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و با به ثمر نشستن سرمایه گذاری های قبلیتان از لحاظ مالی به ثبات نسبی خواهید رسید. سفرهای کاریتان به خوبی پیش خواهند رفت و نتایجی فراتر از حد انتظارتان را برای شما به همراه خواهند داشت. امسال فرصت ها یکی پس از دیگری به سراغتان خواهند آمد و شما باید برای به نتیجه رساندن آنها حداکثر دقت و احتیاط را به خرج دهید. تغییرات در زندگی اجتناب ناپذیر هستند و شما این موضوع را درک کرده و با آغوش باز از تغییرات در زندگی خود استقبال می کنید. اگر تغییرات را بپذیرید این فرصت را به خودتان می دهید که بتوانید آنها را در جهتی پیش ببرید که خودتان می خواهید. در زمینه روابط عاطفی باید تا اواخر تابستان به خودتان فرصت بدهید تا بتوانید به افکارتان سر و سامان داده و تصمیم نهاییتان را بگیرید. اگر قصد ازدواج داشته باشید احتمال اینکه امسال به خانه ی بخت بروید بسیار زیاد خواهد بود. ماه های آبان، بهمن و اردیبهشت سال بعد برای شما بسیار خوب خواهند بود و ثروت قابل توجهی را برایتان به همراه خواهند آورد.
● متولد فروردین (بره):
به احتمال زیاد شما امروز در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق خواهید بود. اگر این اواخر نگرانی هایی که دارید باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و یا آینده رابطه تان به خطر بیفتد امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد این مسئله با طرف مقابلتان به صورت کاملا صریح و جدی صحبت کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. احتمالا به این موضوع پی خواهید برد که طرف مقابلتان نیز همین احساسات و نگرانی ها را دارد. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز احساس می کنید که سطح انرژیتان کمی پایین آمده است. هرچند جای هیچ گونه نگرانی نیست اما برای این که حالتان بهتر شود شما نیاز به این دارید که توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. آن برنامه ای که برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشتید چه شد؟ هیچ گاه برای ایجاد تغییر در عادت های اشتباه غذایی و شروع به ورزش دیر نیست. حتی اگر با سه روز پیاده روی نیم ساعته هم ورزش کردن را آغاز کنید نتیجه آن را دیر یا زود روی بدن و وضعیت روحی خود خواهید دید. امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به ویژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز برای شما روز روابط اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. سطح فعالیت شما در بالاترین درجه ممکن خود قرار دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، پس حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص داده و در خلوت و سکوت محض کارهایی مثل نقاشی، نوشتن و یا یوگا که باعث آرامشتان می شوند را انجام دهید. اگر دوستانتان امروز بعداز ظهر شما را به یک دور همی و یا شرکت در یک فعالیت اجتماعی دعوت کردند حتما این پیشنهاد را بپذیرید. ممکن است در این جمع با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند نقشی اساسی در زندگی حرفه ای و یا شخصی شما ایفا کند. ذهن خود را باز بگذارید تا موقعیت هایی که در برابرتان هستند را ببینید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز احساس می کنید که خانه تان خیلی دلگیر و خسته کننده شده است، شاید بتوانید برای از بین بردن این حالت کارهایی انجام دهید. این تغییرات به صرف هزینه چندانی زیادی نیاز نخواهد داشت، فقط باید کمی وقت گذاشته و اندکی خلاقیت به خرج دهید. شاید بتوانید با طراحی برخی نقوش روی بعضی از دیوارها حال و هوای تازه ای به خانه بدهید، یا کمی پارچه بخرید و کوسن های تازه ای برای مبل هایتان درست کنید. اضافه کردن کم طرح و رنگ حال و هوای تازه ای به خانه تان خواهد بخشید. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز پیام ها و تماس های تلفنی عجیبی دریافت خواهید کرد که هر چند به ظاهر کسی شماره را اشتباه گرفته است، یا به محض جواب دادن شما تلفن قطع می شود به نظرتان مشکوک هستند. شما ممکن است سر و صداهای عجیبی را هم از گوشه و کنار خانه تان بشنوید، اما در واقع هیچ چیز عجیب یا فراطبیعی در کار نیست و در واقع این ذهن خود شماست که دارد داستان پردازی می کند. به جای فکر کردن به این چیزها سر خودتان را با کارهایی که در انتظارتان هستند گرم نگه دارید و اگر کاری برای انجام دادن نداشته باشید هم بهتر است از خانه بیرون بروید و کمی با دوستان و خانواده تان خوش بگذرانید!
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز به طور غیرمنتظره ای مبلغی پول به دستتان خواهند رسید که هر چند چندان زیاد نیست اما باعث خوشحالی شما خواهد شد. شاید پولی که مدت ها پیش به کسی قرض داده بودید و حتی خودتان هم آن را فراموش کرده بودید به شما بازگردانده شوید یا وسیله ای که دیگر لازم ندارید را بفروشید و کمی پول به دست بیاورید. در هر صورت لزومی ندارد این پول را پس انداز کنید! شما که روی آن حسابی باز نکرده بودید، پس بدون هیچگونه نگرانی و عذاب وجدانی آن را هر طور که خودتان دلتان می خواهد خرج کنید و خوش باشید. رفتارهای یک نفر باعث شده اند نگران قضاوت او در مورد خودتان باشید، اما آیا اینکه او در مورد شما چه فکری می کند واقعا مهم است؟!
● متولدین مهر (ترازو):
اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید و یا این اواخر برنامه ورزشی تان را سنگینر از قبل کرده اید امروز ممکن است دردها و گرفتگی هایی را در بدن خود احساس کنید. سعی کنید تا جای ممکن استراحت کنید و ترجیحا امروز ورزش های سنگین انجام ندهید. در عوض با انجام حرکات کششی و با یک حمام آب گرم به آرام شدن درد و کاهش گرفتگی های عضلانی خود کمک کنید. به هر حال از قدیم گفته اند «نابرده گنج رنج میسر نمی شود»! اگر احساس می کنید حوصله ی حضور در جمعی را ندارید خودتان را مجبور به انجام کاری که دوست ندارید نکنید. مسلما شما کارهای مهم تری هم برای انجام دادن دارید!
● متولدین آبان (عقرب):
امروز شما در تمام طول روز احساس می کنید که قرار است یک نفر به دیدنتان بیاید و یا یک مهمان ناخوانده از راه برسد. به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد، اما تعداد مهمان هایتان خیلی بیشتر از یک نفر خواهد بود! خودتان را برای پذیرایی از یک جمع نسبتا بزرگ آماده کنید! دوستانی که خبرهای خوبی برای شما دارند ترجیح می دهند خودشان و به صورت حضوری این خبرها را به شما رسانده و به صورت رو در رو در مورد آنها با شما صحبت کنند. خانه تان را تمیز نگه دارید و برای پذیرایی از چند نفر آماده باشید. شاید بهتر باشد چند تا از کارهای غیرضروری که قرار بوده امروز انجام دهید را برای روز دیگری بگذارید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز شما و دوستانتان در مورد موضوعی که مورد علاقه ی همه ی شماست و اطلاعات زیادی در مورد آن دارید به بحث خواهید پرداخت. این صحبت ها علاوه بر اینکه برایتان بسیار جذاب هستند و شما را برای مدتی طولانی سرگرم نگه خواهند داشت چیزهای زیادی را هم به شما خواهند آموخت و اطلاعات جدیدی را در اختیارتان قرار خواهند داد که به کارتان خواهند آمد. این دانش جدید، چه از نظر شخص و چه اجتماعی، می تواند زمینه ساز رشد قابل توجهی برای شما باشد. امروز وقتی در خیابان راه می روید و رفتار رهگذرها را زیر نظر می گیرید خواهید دید که بعضی از رفتارهای آنها برایتان غیر قابل تحمل هستند، اما باید یاد بگیرید که قرار نیست همه طبق استانداردهای شما رفتار کنند!
● متولدین دی (بز):
حال و هوای رمانتیکی بر امروز حاکم شده است که به شما توصیه می شود از آن بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. امروز می تواند بهترین روز ممکن برای به اشتراک گذاشتن احساساتتان با عشقتان باشد و شاید حتی اگر قصدتان جدی باشد و کمی هم جسارت به خرج بدهید بتوانید از او خواستگاری کنید! سعی کنید یک شام دو نفره در یک رستوران خلوت با موسیقی ملایم ترتیب دهید و در آرامش با هم در مورد آینده ی مشترکتان صحبت کنید. امروز یک تماس تلفنی غیرمنتظره از طرف یکی از اعضای خانواده تان نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد، اما باور کنید که او بی آنکه هیچ قصد بدی داشته باشد دارد مشکل را بزرگنمایی می کند!
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز شما حال و حوصله ی همکاری کردن با دیگران را ندارید و به همین دلیل هم روز چندان ایده آلی برای انجام کارهای گروهی نخواهد بود. به احتمال زیاد شما ترجیح می دهید وقتتان را به تنهایی بگذرانید و با آرامش روی پروژه هایی که در دست انجام دارید تمرکز کرده و آنها را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. با این همه بهتر است بیش از اندازه هم در لاک خودتان فرو نروید و زمانی را هم به فعالیت های اجتماعی و وقت گذراندن با دیگران اختصاص بدهید. چه خوشتان بیاید و چه نیاید شما برای پیش بردن کارهایتان به کمک و همفکری دیگران نیاز خواهید داشت. مواظب باشید که امروز با فرزندانتان بدرفتاری نکنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز مسائل مادی برایتان هیچ ارزش و اهمیتی ندارند و معنویات برایتان در اولویت قرار گرفته اند. این وضعیت تا درجه ای پیش خواهد رفت که شاید حتی به این فکر بیفتید که کارتان را رها کرده و در یک روستای کوچک جنگلی ساکن شوید و به دور از هیاهوی دنیای مدرن در معنویات غرق شوید، اما چه باور کنید و چه نکنید این وضعیت کاملا موقتی است و شاید حتی همین فردا ناگهان لذت های دنیوی برایتان جذابیتی حتی بیشتر از قبل پیدا کنند. چنین تصمیم هایی خیلی بزرگتر از آن هستند که بتوانید یک روزه در مورد آنها به نتیجه برسید، پس در عملی کردن آنها زیاد هم عجله نکنید! اگر دوست داشته باشید می توانید در خلوت خانه تان هر چقدر که بخواهید به معنویات بپردازید!