فال روز جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

شما امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، اما پیش از آنکه به سراغ این کارهای مهمتان بروید چند کار کوچک هم هستند که باید انجام دهید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار اجتماعی و صمیمی، دارای اعتماد به نفس، واقع بین، با صداقت، مثبت اندیش و طرفدار سادگی هستید. شما از نوآوری و خلاقیت منحصر بفردی برخوردار هستید و کارهایتان را با روش هایی متفاوت اما کارآمد انجام می دهید. با این همه شما باید سعی کنید دست از حسادت و بی تفاوتی نسبت به دیگران و احساساتشان بردارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود، اما گاهی ابتلا به بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی، دندان درد، بدن درد و امثالهم اجتناب ناپذیر خواهد بود. اگر می خواهید در اوج سلامتی باشید باید رژیم غذایی خود را تحت کنترل در بیاورید و از مصرف مواد خوراکی مضر دوری کرده و از استعمال دخانیات نیز خودداری کنید. سرمایه گذاری هایی که در گذشتهانجام داده اید امسال سود بسیاری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. اگر قصد انجام سرمایه گذاری های جدیدی را دارید به شما توصیه می شود که این کار را با احتیاطی بیش از همیشه و با تحقیق و مطالعه انجام دهید. به طور کلی امسال از لحاظ مادی برای شما سال خوبی خواهد بود. از نظر حرفه ای نیز امسال برای شما با موفقیت های چشمگیری همراه خواهد بود. مسئولیت های شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهند یافت، اما شما به بهترین نحو از پس انجام آنها برخواهید آمد و پاداش تلاش و زحمات خود را نیز خواهید گرفت. اگر هنوز شریک راهتان را پیدا نکرده اید امسال فرصتی فوق العاده برای انجام این کار در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر هم متأهل هستید در تمام سال مورد لطف و حمایت همسر خود خواهید بود. فروردین، خرداد، آبان و بهمن بهترین ماه های سال هستند.
● متولد فروردین (بره):
شما امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، اما پیش از آنکه به سراغ این کارهای مهمتان بروید چند کار کوچک هم هستند که باید انجام دهید. اگر در آغاز روز از انجام این کارها سر باز بزنید تمام مدت و در حین انجام کارهای مهمتان موی دماغتان خواهند شد! امروز اطرافیانتان شما را به چشم قهرمانی قدرتمند می بینند و خوشبختانه با استفاده از گنجینه ی استعدادها و مهارت هایتان آنها را نا امید نخواهید کرد. البته این توجه و محبت اطرافیان مسئولیت هایی را هم برایتان به همراه خواهد داشت و بار اضافه ای بر دوشتان خواهد گذاشت که باید آن را هم بپذیرید. یادتان باشد که خدمت به خلق عبادت است!
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز ممکن است در خانه و بین اعضای خانواده تان بحث هایی به وجود بیاید که با اختلاف نظر فراوان بین حاضرین در بحث همراه است. شاید یک مهمان ناخوانده هم شاهد این بخث باشد، سعی کنید هرچه سریعتر مدیریت اوضاع را در دست گرفته و اختلاف ها را حل و فصل کنید. این که می توانید زیبایی های کوچک زندگی را درک کنید و ببینید به امروز شما انرژی مثبت فوق العاده ای خواهد بخشید و این انرژی مثبت روزتان را خواهد ساخت. زیبایی هایی که در طبیعت اطرافتان می بینید، جادوی رنگ ها، عطرها و طعم ها شما را مجذوب خود خواهد کرد و میل شدیدی به تنوع بخشیدن به برنامه ی غذایی و محیط اطرافتان را در شما به وجود خواهد آورد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز در ساختمان محل زندگی، محل کار، شهرک و یا حتی شهرتان یک گردهمایی مهم در ارتباط با برخی تغییرات عمده که قرار است در آینده در این محل شکل بگیرند تشکیل خواهد شد. این گردهمایی به واقعیت هایی خواهد پرداخت که از آنها بیخبر هستید و لازم است شما هم نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. تغییراتی که قرار است به وجود بیایند بدون شک مثبت هستند، اما رسیدن به یک توافق کلی در ارتباط با آنها به این سادگی ها میسر نخواهد شد. حتما در این جمع شرکت کرده و نظرات خود را نیز بیان کنید. امروز سر رفیق گرمابه و گلستان تان به کارهای شخصی اش گرم است و اگر قصد تفریح دارید باید یک نفر دیگر را پیدا کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز حتی اگر تعطیل باشید و سر کار نروید هم تمام مدت ذهنتان درگیر مسائل کاریتان خواهد بود. شما هدف خاصی را برای خود در نظر گرفته اید که با شور اشتیاقی غیر قابل وصف می خواهید هرچه سریعتر به آن دست پیدا کنید، اما هر چقدر که شما تلاشتان را بیشتر می کنید موانع و سرعت گیرهایی که سر راهتان سبز می شوند هم بیشتر می شوند. خونسردی خود را حفظ کرده و دست از تلاش برندارید. شما در مسیر درست قرار دارید، پس تمام توانتان را به کار بگیرید و مطمئن باشید که هدفتان هرچه که باشد خیل زود به آن دست خواهید یافت. تنها اشکال کار اینجاست که برای دستیابی به آن به انرژی و زمانی بسیار بیشتر از آنچه در آغاز در نظر گرفته بودید نیاز خواهید داشت.
● متولدین مرداد (شیر):
شما از این که بتوانید به دیگران کمک کنید لذت می برید، اما امروز از آن روزهایی است که شانه هایتان را با بی تفاوتی بالا انداخته و بگویید «به من هیچ ربطی ندارد»! شما آنقدر برای خانواده و دوستانتان از خود مایه گذاشته اید که آنها این خوبی های شما را به چشم انجام وظیفه می بینند و اگر یک روز باب میل آنها رفتار نکنید شاهد واکنش های تندی از جانب آنها خواهید بود. امروز فرصت خوبی است برای این که این اشتباهشان را به آنها یادآوری کنید. خودتان را نسبت به هر شخص و هر چیز دیگری در اولویت قرار داده و از روز تعطیلتان نهایت لذت را ببرید. شما نسبت به خودتان هم مسئولیت هایی دارید که گاهی آنها را فراموش می کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز تماس های تلفنی و پیام های بیشماری دریافت خواهید کرد که پاسخ دادن به همه ی آنها برای شما کار چندان راحتی نخواهد بود. فکر نکنید که مجبور هستید به تک تک این پیام ها و تماس ها پاسخ بدهید. اولویت های اصلی خود را تعیین کرده و پیش از هر کار دیگری به آنها بپردازید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تمام روز تعطیل خود را با کارهایی که هیچ علاقه ای به انجام آنها ندارید بگذرانید. امروز هر چقدر هم که فکر کنید باهوش و نابغه هستید نمی توانید مانعی که سر راهتان قرار گرفته است را دور بزنید و باید با آن مواجه شده و راه حلی مناسب برای مقابله با آن پیدا کنید تا برای همیشه از شرش راحت شوید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز فشار و استرس زیادی که احساس می کنید ممکن است باعث شود در خوردن،آشامیدن و یا پول خرج کردن زیاده روی کنید. این کارها هیچ مشکلی از شما حل نخواهند و در واقع با این رفتارها دارید از مشکل واقعی خود فرار می کنید، در حالی که تا وقتی با مشکل خود مواجه نشوید از آن رهایی نخواهید یافت. به جای این کارها با کمی پیاده روی، دعا و یا مدیتیشن سعی کنید خودتان را آرام کنید تا آمادگی و آرامش لازم برای رویارویی با مشکلات خود را بیابید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید.
● متولدین آبان (عقرب):
شما دارید بیش از اندازه به خودتان سخت می گیرید. اگر طی چند روز گذشته کارها دقیقا باب میل شما پیش نرفته اند اصلا به این معنی نیست که شما کم گذاشته اید و به اندازه ی کافی تلاش نکرده اید پس خودتان را سرزنش نکنید. شاید در رسیدن شما به نتیجه ی مورد نظرتان تأخیری پیش آمده باشد، اما قطعا در نهایت به خواسته خود خواهید رسید. امروز ایجاد تعادل در روابطتان همچون معمایی پیچیده است. دلتان می خواهد حد و حدود را در رابطه هایتان مشخص کنید، ولی پیروی کردن از این قانون ها در حال حاضر برای خودتان نیز کار ساده ای نخواهد بود. البته وضعیت به آن بغرنجی که خودتان فکر می کنید هم نیست، پس آرامش خود را حفظ کنید.
● متولدین آذر (کمان):
آیا دارید کاری را انجام می دهید که به تحقیق و مطالعه ی گسترده و جدی نیاز دارد؟ اگر جوایتان مثبت است باید بدانید که امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است. ذهن شما بسیار قوی شده است و حتی کوچکترین جزئیات که در حالت عادی ممکن است نبینید هم از چشمان تیزبین تان دور نخواهند ماند. این کار هر چه که باشد شما آن را با علاقه و هیجان زیادی انجام خواهید داد و در چنین شرایطی مسلما نتایج فوق العاده ای به دست خواهید آورد. در هر صورت فراموش نکنید که امروز روز تعطیل است و اگر امروز به خودتان به اندازه ی کافی استراحت ندهید در تمام طول هفته هم چنین فرصتی برایتان پیش نخواهد آمد.
● متولدین دی (بز):
امروز شما بین میل به دست یابی به هدفی که برای خود تعیین کرده اید و به احتمال زیاد به مسائل مالی هم مربوط می شود یا ماندن در خانه و لذت بردن از روز تعطیلتان مردد هستید. شما دوست دارید در خانه بمانید و کارهای شخصی تان را انجام داده و با خانواده تان وقت بگذرانید، اما باور کنید با کمی برنامه ریزی خواهید توانست به هر دوی اینها برسید. کافی است صبح کمی زودتر از خواب بیدار شوید و در صورت لزوم از دوستانی که مورد اعتمادتان هستند هم کمک بگیرید. در پایان روز شاید هنوز به هدف خود نرسیده باشید، اما حداقل بخش مهمی از راه را پیموده اید و چیز زیادی تا مقصد باقی نمانده است.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز با شرکت در یک جمع به ظاهر دوستانه با افرادی در ارتباط قرار خواهید گرفت که عاشق غیبت کردن هستند. آنها گزارش های هیجان انگیزی در مورد مسائل شخصی بعضی از افرادی که می شناسید خواهند داشت که شاید باعث شوند بین گوش کردن به این حرف ها از روی کنجکاوی یا علاقه به شخص مورد بحث یا عوض کردن موضوع صحبت هایتان مردد بمانید. اگر این غیبت ها منفی نیستند و شخصیت فرد مورد بحث را زیر سؤال نمی برند با خیال راحت به آنها گوش کنید، اما هرگاه دیدید دارند بدی کسی را می گویند خیلی صریح نارضایتی خود را ابراز کنید، بالاخره گاهی یک نفر باید در مقابل چنین افرادی بایستد!
● متولدین اسفند (ماهی):
شما طی چند ماه گذشته فشار کاری زیادی را تحمل کرده و کارهایی را به انجام رسانده اید که بسیاری از انسان های عادی قادر به انجام آنها نیستند و شاید حتی خیلی ها جسارت اینکه شانس خود را در انجام آنها امتحان کنند نداشته باشند. امروز کمی به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید و نگران هیچ چیزی نباشید. خیالتان از بابت اینکه آنهایی که باید تلاش و زحمات شما را می دیده اند متوجه سخت کوشی های شما شده اند راحت باشد، شما خیلی زودتر از آنچه خودتان فکر می کنید پاداش زحمات خود را خواهید گرفت. امروز فارغ از تمام این فکرها و نگرانی ها از روز تعطیلتان لذت ببرید و کارهایی را انجام دهید که باعث آرامش خاطرتان می شوند.