فال روز شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

امسال نیز مانند سالهای قبل باید تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف تان کنید با این تفاوت که نتایج رضایت بخشی را به دست خواهید آورد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال نیز مانند سالهای قبل باید تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف تان کنید با این تفاوت که نتایج رضایت بخشی را به دست خواهید آورد. با اراده ای که شما دارید، هیچ چیز نمی تواند سد راهتان شود. تا چند ماه آینده یکی از بزرگ ترین گره های زندگی تان باز خواهد شد و مسیرهای تازه ای در مقابل تان قرار خواهد گرفت. سعی کنید که در برخورد با دیگران انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید. هر چه روابط اجتماعی بالاتری داشته باشید، فرصت های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در اواسط سال قرادادی را امضا می کنید و پولی به دستتان می رسد که تغییرات زیادی به زندگی تان خواهد داد. اگر به دنبال پیشرفت هستید، باید خودتان را برای چالش های جدید آماده کنید. هیچوقت برای یادگیری دیر نیست. بنابراین به دنبال رشته مورد علاقه تان بروید و از آن لذت ببرید. ماههای مرداد و آذر خبرهای خوبی را خواهید شنید که درهای زیادی را به رویتان می گشاید. در انتخاب مسیر زندگی منطق و احساس را با هم به کار گیرید تا بهترین راه را به شما نشان دهد.
● متولد فروردین (بره):
دلتان را به دارایی هایی که اکنون دارید خوش کرده اید اما بدانید که اینها برای آینده شما کافی نیست. شما باید برای به دست آوردن سرمایه های بیشتر تلاش کنید. شاید بد نباشد که برنامه ریزی دقیق تری برای راهی که می خواهید در پیش بگیرید، داشته باشید. اگر مجرد هستید، به زودی یک رابطه عاطفی ایده آل را، که مدت ها به دنبالش بودید، آغاز خواهید کرد. محتاطانه قدم بردارید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. امروز از بحث کردن با اطرافیان تان بپرهیزید زیرا تنها برای شما حاشیه ساز می شود.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
شما فردی صلح طلب هستید، از این رو از دعوا دوری می کنید. امروز اما مجبورید که با اطرافیان تان بحث کنید. بهتر است که عقب نکشید و حرف دلتان را بزنید. هر چه بیشتر کوتاه بیایید، به ضرر شما تمام خواهد شد. در ارتباط با شریک زندگی تان، ظاهر بینی را کنار بگذارید و با دیدی عمیق تر به مسائل نگاه کنید و قبل از هر تصمیمی به جنبه های مختلف آن خوب بیاندیشید. اگر با احتیاط قدم بردارید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
اگر چه تا به حال در مورد اطراف تان بی توجه بوده اید اما حال زمان آن است که با دقت بیشتری به مسائل نگاه کنید. کلید موفقیت شما در چنین روزی کنجکاوی بیشتر است. اطلاعاتی که به دست تان می رسد را برای هر کسی فاش نکنید زیرا ممکن است که از آنها بر علیه شما استفاده کنند. در مورد رابطه احساسی، اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، فرد مورد علاقه تان نیز به سمت شما جذب می شود. پس خودتان رادست کم نگیرید و برای آنچه دلتان می خواهد، بجنگید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
شما دلتان می خواهد که به اوج موفقیت کاری برسید. برای رسیدن به آن باید تلاش بیشتری از خود نشان دهید. شاید شراکت با افراد مورد اعتماد بتواند روند کار شما را سرعت بخشد. شما فرد درون گرایی هستید که به طور معمول از بیان احساسات خود خودداری می کنید اما امروز استثناست و شما توانایی لازم برای برقراری ارتباط با افراد مختلف را به دست خواهید آورد. از فرصت ها و شانس هایی که برای شما پیش می آید، استفاده کنید و احساسات خود را با زبان دوستانه بیان کنید. امروز پیشنهادی به شما می شود که می تواند آینده تان را از این رو به آن رو کند. پس بدون فکر عمل نکنید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز از کاری که چند وقت پیش آغاز کرده بودید، نتیجه رضایت بخشی خواهید گرفت. اگر دیگران شما را در این مسیر یاری کردند، قدردانی از آنها را نیز فراموش نکنید. امروز گفتگو با افراد مورد علاقه زندگی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. خبری می شنوید که شما را یاد فردی می اندازد. از او نیز خبر بگیرید. در محیط کاری یا تحصیلی حل کردن موضوعی شما را نگران می کند. بد نیست که با مدیر یا بالا سری تان حرف بزنید تا نگرانی هایتان برطرف شود.
● متولدین شهریور (سنبله):
اگر چه در گذشته ضررهای مالی زیادی را متحمل شدید اما امروز خبری می شنوید که تمام گذشته را جبران خواهد کرد وپس از مدت ها لبخند را بر لبان تان خواهد نشاند. دوستی شما را رنجانده است. شما از دلیل واقعی رفتار او خبر ندارید بنابراین بهتر است که پیش داوری نکنید. اندکی صبور باشید تا حقایق برایتان روشن شود. اگر می خواهید در جمعی حرف تان به کرسی بنشیند، لحن تان را تغییر دهید. تنها با لحن خوش است که می توانید دل دیگران را به دست آورید.
● متولدین مهر (ترازو):
این روزها مسایل مالی شما را حسابی مشغول و درگیر کرده است. سعی کنید با دقت بالاتری دخل و خرج تان را بررسی و برای آن برنامه ریزی کنید. علارغم مشکلاتی که در رابطه عاطفی برای شما پیش آمده، به زودی آرامش را تجربه خواهید کرد. از گیرهای الکی خودداری کنید، همیشه به نیمه پر لیوان نگاه کنید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. اگر در مورد موضوعی دودل هستید، با تمرکزی که امروز دارید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. برای این تصمیم گیری ندای دلتان را نادیده نگیرید.
● متولدین آبان (عقرب):
ایده ای در سر دارید اما از نرسیدن به آن وحشت دارید، از این رو به سمت اش نمی روید و مدام آن را به تعویق می اندازید. شاید امروز وقت آن است که با جسارت بالا و بدون فکر کردن به موانع پیش رو اولین قدم را بردارید. مطمئن باشید که همه چیز راحت تر از آنچه شما تصور می کنید پیش خواهد رفت. مدت ها است ارتباط خوبی با عشق زندگی تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است، آن را از دست ندهید. در گفتگوهایتان نیز سعی کنید به جای حرف زدن، بیشتر گوش دهید. همین موضوع می تواند از تنش های میان شما تا حد زیادی بکاهد. منتظر تماس یک دوست قدیمی در انتهای روز باشید.
● متولدین آذر (کمان):
نگرانی، عصبانیت و استرس تأثیر بسزایی بر سلامت بدنی و ذهنی شما خواهد داشت بنابراین سعی کنید که در شرایط آرامی باشید تا تمرکزتان روی کارهایی که باید انجام دهید، از بین نرود. امروز با یکی از دوستان تان مکالمه ای خواهید داشت. شما توانایی این را دارید که مکالمه را به نفع خودتان پیش ببرید، البته به شرط این که این کار را با آرامش و با لحنی خوش حرف تان را بزنید. فردی ریاکار در اطراف تان است که بهتر است از او دوری کنید. اگر چه فکر می کنید که آسیبی به شما نمی تواند برساند اما نتیجه آن در آینده مشخص خواهد شد.
● متولدین دی (بز):
انرژی مثبت شما می تواند خیلی از چیزها را تغییر دهد، بنابراین سعی کنید که امروز با دید مثبت به مسایل نگاه کنید. برای اتفاقی بیش از حد نگران هستید اما نگرانی شما بی مورد است. در چند روز آینده می بنید که تمام غصه هایی که خورده ای بی مورد بوده است. به فکر یک سرمایه گذاری هستید اما قبل از شروع به هر کاری، با افراد با تجربه مشورت کنید چون راهی که در پیش می گیرد خطرات زیادی را در پی خواهد داشت.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
شما میان یک دو راهی قرار گرفته اید و به دلیل این که نمی توانید یکی را انتخاب کنید مدام برنامه هایتان را به تعویق می اندازید. به جای درنگ کردن، راهی که فکر می کنید کوتاه تر است را انتخاب کنید. اگر مجرد هستید، یکی از دوستان قدیمی تان به سمت تان آمده و به شما ابراز علاقه می کند. اگر چه از او چنین انتظاری را نداشته اید اما بهتر است که سریع به او جواب ندهید. تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که خیلی زود باید خودتان را با آن تطبیق دهید در غیر این صورت تمام برنامه هایتان نقش بر آب خواهد شد.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز حوصله همیشگی را ندارید. اگر می خواهید که این بی حوصلگی منجر به درگیری شما با اطرافیان تان نشود، بهتر است که از ارتباط به اطرافیان دور بمانید. کمی که از روزتان بگذرد، حالتان نیز بهتر خواهد شد. خبری خوبی در راه است که انتظارش را ندارید. مجبور می شوید که خیلی سریع تصمیمی بگیرید و به آن عمل کنید. بهتر است که در این شرایط با خانواده خود مشورت کنید و از آنها راه حل بخواهید. در کاری دودل هستید، شاید بد نباشد کمی دیگر به خودتان فرصت دهید تا حقایق برایتان روشن تر شود آنوقت تصمیم درست را بگیرید.