فال امروز شنبه 22 دی 1397

در رسیدن به هدف ها و رویاهای زندگی تان سخت کوش باشید زیرا تنها خودتان اید که می توانید به آرزوهایتان رنگ واقعیت دهید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 دی به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال سالی ست که به بسیاری از ابهامات ذهن تان پاسخ خواهید داد. در رسیدن به هدف ها و رویاهای زندگی تان سخت کوش باشید زیرا تنها خودتان اید که می توانید به آرزوهایتان رنگ واقعیت دهید. سرسختی در برخی جاها خوب است اما گاهی هم باید انعطاف پذیر باشید تا کارهایتان پیش برود. بدون حرص و طمع برای پیشرفت خود وقت بگذارید. از انرژی زیادی که در سر دارید، برای مستحکم تر کردن رروابط تان استفاده کنید. ماه خرداد ماهی پر از اتفاقات خوب برایتان خواهد بود. از فرصت هایی که در زندگی برایتان به وجود می آید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید.
● متولد فروردین (بره):
اگر می خواهید در زندگی تان خوشحال باشید، هر کاری را انجام می دهید تنها برای دل خودتان باشد. به بیان دیگر هیچ انتظاری از دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ناامید و افسرده خواهید شد. مطمئن باشید که خوبی های شما بی جواب نخواهد ماند. به زودی خبر خوشی از یک دوست قدیمی به شما می رسد که نگاهتان را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد. به فکر سفری برای دیدار دوستان تان هستید، این سفر فرصت های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد، بنابراین هر چه سریع تر برای آن برنامه ریزی کنید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز باید چشم یکی از عزیزان تان را به روی حقیقت باز کنید. او باید مسیولیت کارهای خود را بپذیرد. شما هم نباید بیش از این خودتان را محدود کنید بنابراین هر چه سریع تر این بار را از دوش تان بردارید. رابطه رمانتیک و عاشقانه شما امروز به مشکل بر می خورد. فشارهای کاری شما نیز به این مشکل دامن می زند اما امید خود را از دست ندهید. به زودی حقایقی روشن خواهد شد و شما نیز نگرانی هایتان را به دست فراموشی خواهید سپرد. منتظر این خبر خوب باشید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
با تغییراتی که در روابط عاطفی تان ایجاد می شود حس جسارت بیشتری را تجربه خواهید کرد. شما الگوی دیگران هستید پس خودتان را بیشتر باور داشته باشید. هر چه اعتماد به نفس تان بالاتر باشد، موفقیت تان نیز بیشتر خواهد بود. روی تمام اطلاعات و خبرهایی که امروز می شنوید، با دقت تمرکز کنید. سعی نکنید که با احساسات تان با این موضوع برخورد کنید زیرا سرانجام خوبی را به همراه نخواهد داشت. منطق در این شرایط بهترین گزینه است.
● متولدین تیر (خرچنگ):
نگران وقوع اتفاقی هستید که شما را از هر حرکتی باز داشته، نگران نباشید زیرا شما از این طوفان به سلامت خواهید گذشت. در مورد موضوعی بین منطق و احساس تان گیر افتاده اید. هر دو جنبه انقدر برایتان اهمیت دارد که نمی توانید رهایشان کنید. بنابراین بهترین انتخاب ایجاد تعادل میان آنهاست. شاید به طور دقیق به آنچه می خواهید نرسید اما این ابتدای راه است، تا آخر راه هنوز زمان باقی است بنابراین امیدتان را از دست ندهید.
● متولدین مرداد (شیر):
در مورد کاری که می خواهید آغاز کنید، به شخصی اجازه دخالت در امور زندگی را ندهید. سوالات زیادی در سرتان است که تصمیم دارید تمام آنها را به تنهایی پاسخ دهید. برای جلوگیری از اشتباه، از همین حالا با افراد با تجربه مشورت کنید. به زودی نتیجه یکی از تلاش های چند سال اخیرتان را می گیرید که بی نهایت خوشحال تان می کند. در مورد مسائل عازفی، به کسی دل ببندید که قدرتان را بداند. هر چقدر شما برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید، دیگران نیز با شما همانگونه رفتار خواهند کرد.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز با ساز طرف مقابل تان همراه شوید تا رنگ آرامش را بچشید. همیشه نباید همه چیز طبق خواسته شما پیش رود، گاهی هم باید همرنگ جماعت شوید. امروز از زبان یکی از عزیزترین های زندگی تان چیزی می شنوید که شوکه تان می کند. اگر چه انتظار این حرف را نداشتید اما در جواب بهتر است که صادقانه به او پاسخ دهید. در اولین فرصت ممکن به امور مالی خود نظمی بدهید تا زندگیب تان سر و سامان بیشتری بگیرد.
● متولدین مهر (ترازو):
اگر شخصی برای کمک نزد شما آمد، بهتر اسنت که عقب بکشید و بگذارید که او کار خودش را انجام دهد. با این کار هم به خودتان لطف می کنید هم به اطرف مقابل. امروز در شرایط بدی قرار می گیرید. دو راه در مقابل تان قرار دارد که باید به ناچار یکی را انتخاب کنید. شاید در حال حاضر از این موضوع ناراحت باشید اما به زودی خواهید فهمید که این به نفع تان خواهد بود. با این کار تمرکز و احتمال خطای شما کمتر می شود.
● متولدین آبان (عقرب):
سرسختی به خرج ندهید. امروز هر چه انعطاف پذیرتر باشید، بهتر است. امروز به سادگی از کوره در می روید، اما نگذارید که این اتفاق روزتان را خراب کند. این موضوع بیشتر در مورد مسائل عاطفی است. اگر چه ممکن است از دیگران حرف های ناخوشایندی بشنوید اما این شمایید که باید خونسردی تان را حفظ کنید و گرنه بعدها پیشمانی به سراغ تان خواهد آمد. لازم نیست که از حالا نگران فردایتان باشیددر لحظه زندگی کنید تا لبخند روی لبان تان بدرخشد.
● متولدین آذر (کمان):
فردی از شما درخواستی کرده است، بهتر است که چند روزی از او وقت بخواهید تا در مودرش بیشتر فکر کنید. امروز برای هر رفتاری که می خواهید از خود نشان دهید، برنامه ریزی کنید. محتاط بودن کلید موفقیت شما در چنین روزی است. شما در فکر شروع کاری هستید. اگر چه در ابتدا برایتان سخت است اما همین که کارتان روی غلطت بافتد، از تلاش هایتان خشنود خواهید شد. مهمترین چیز مسئولیتی است که شما به عهده می گیرید پس به آن وفادار باشید.
● متولدین دی (بز):
این روزها بدبین شده اید اما بدانید که همه قصد فریب شما را ندارد، کمی مثبت اندیش تر باشید تا تاثیر آن را نیز در زندگی تان ببینید. رابطه عاطفی شما دچار تغییراتی شده که شما نیز به خوبی از آن آگاهید. اگر این رابطه برایتان ارزشمند است، هر چه زودتر خودتان را در مسیر آن تغییر قرار دهید. بی شک هیجان و شادی زندگی شما نیز بیشتر خواهد شد. به زودی برخی از غیر ممکن ها برایتان امکان پذیر می شود پس خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
اگر دیگران از کارهای شما انتقاد کردند، به دل نگیرید زیرا از حسودی شان است. این که دیگران با کارهای شما مخالفند هرگز به معنی اشتباه بودن کارهایتان نیست، پس راهی که دلتان در پیش می گیرد را انتخاب کنید. اخیرا در رابطه عاطفی تان طوفانی به پا شده است. اجازه ندهید که این اتفاقات بر شما غلبه کند. تنها کاری که باید انجام دهید کمی فضا دادن به شریک زندگی تان است. به پیشنهاد کاری که به شما می شود خوب فکر کنید، آینده درخشانی را برایتان به همراه خواهد داشت.
● متولدین اسفند (ماهی):
این روزها به شدت مشغول کار بوده اید و تمام انرژی تان تحلیل رفته است کمی به خودتان استراحت دهید. در حال انجام کاری هستید اما از درستی عمل تان اطمینان ندارید، نگران نباشید زیرا اشتباهی در کار نیست. اگر چه تنش های زیادی را تجربه می کنید اما این نیز می گذرد. با صبر کردن، هیچکس به کمک تان نمی آید. شجاعت می تواند در چنین روزی کلید موفقیت تان باشد. به زودی خبری خوش از راه دور به دست تان می رسد که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد.