ایده های خلاقانه برای هدیه ولنتاین| کادو ولنتاین

ایده های خلاقانه برای هدیه ولنتاین| 25 بهمن روز ولنتاین است. در ادامه چند ایده برای هدیه های ولنتاین بیان شده است که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

1 . سفر: رفتن به یه روستای آرام و سرسبز یا هر مکان آرام دیگه ای میتونه شما رو برای ساعاتی از هیاهو و دل مشغولی های زندگی دور کنه. از این فرصت عاشقانه برای لذت بردن از اوقات خوش در کنار هم نهایت لذت رو ببرین.
2. شیشه عشق: میتونی با یه ابتکار جذاب دست به کار بشی و روی کاغذهای رنگی کوچک، 50 دلیلی که برای دوست داشتن عشق زندگیت داری بنویسی و داخل شیشه رو با این کاغذها پر کنی. بعد هم دور شیشه رو میتونی با روبان های زیبا تزیین کنی و به عنوان بهترین هدیه ولنتاین تقدیم به عشقت کنی.
3. عکس: یه جعبه رو با سلیقه خودت تزیینش کن و داخلش رو با تمام عکس های خاطره انگیزی که با هم داشتین پر کن و کنارش هم یه موزیکال بذار که با باز شدن در جعبه همزمان یه آهنگ ملایمی هم شنیده بشه و با دیدن عکسهاتون یه لبخندی روی لباتون بشینه و لذت ببرین.
4. نوشتن خاطرات: نوشتن خاطرات شیرین مشترک یه راه فوق العاده ایه که همسرت بدون شک عاشقش میشه. یه قلم و کاغذ بردار و روی کاغذهای رنگی برای شریک زندگیت در مورد خاطراتتون بنویس. دست نوشته هات جادو میکنه و میتونی شادی رو توی برق چشمهاش ببینی. کنارش هم یه گل رز قرمز که نماد عشق و دوستی است رو براش هدیه کن.
5. شام رمانتیک: تدارک دیدن یه شام دو نفره توی یه رستوران شیک ایده مناسبی برای بهترین هدیه ولنتاین است. البته باید سعی کنی که این رستوران یه تفاوت خاصی داشته باشه مثلا رستوران با موسیقی زنده، رستوران سنتی، رستوران بین المللی یا هر رستورانی که بتونه یه خاطره از یه شب زیبا و رمانتیک رو توی ذهن شریکتون ثبت کنه، انتخاب خوبیه.
6.گردنبند اثر انگشت دار: چنین جاکلیدی و یا گردنبندهایی را علاوه بر سفارش دادن، شما می توانید در خانه خودتان نیز بسازید. به این طریق که دو لیوان آرد، یک لیوان نمک و یک لیوان آّب سرد را با هم مخلوط کرده و تا بدست آمدن یک خمیر سفت و ثابت آن را هم بزنید. سپس این خمیر را در یک قالب بشکل قلب و یا هر شکل مورد نظر خودتان ریخته و انگشت خود را بر روی آن فشار دهید. پس از آن بمدت دو ساعت در دمای ۱۲۰C/250F در فر قرار دهید و سپس بگذارید تا سرد شود و در مرحله آخر رنگ کاری اش کنید. این گزینه بدون شک یک هدیه معنوی و با ارزشی برای همسر و یا عشق شما خواهد بود.
7. جعبه موسیقی: جعبه های خاطره انگیز و رویایی قدیمی را که کوک شان می کردید و برای تان آهنگ زیبا و آرامش بخشی پخش می کردند، یادتان می آید؟ ولی این روزها جهان پیشرفت کرده است و می توانید در جعبه هایی با همان ابعاد، از هزاران موسیقی و امکانات دیگر بهره مند شوید. یکی از این جعبه های موسیقی قرمز رنگ و عاشقانه را برای زن مورد علاقه تان بخرید تا آهنگ های خاطره انگیز و مشترک تان را بارها و بارها به گوش جان اش برسانید.
8. بیرون رفتن: بعضی از زوج ها دوست دارند به جای هدیه دادن در این روز به سینما یا رستوران مورد علاقه شان بروند که البته یک هدیه کوچک هم در این وسط می تواند روز ولنتاین را کامل کند.