پشت پرده عجیب فصل 5 فرار از زندان چه میگذرد؟

در این خبر می ‎توانید پشت پرده ای عجیب از فصل پنجم سریال فرار از زندان را مشاهده کنید که در آن تلاش می‎شود اوضاع کشور جنگ‎زده یمن، وخیم نشان داده شود.

جذابیت سریال فرار از زندان در پی فرار شخصیت اصلی داستان، به‎ویژه در فصول اول و دوم، عوامل سریال را بر آن داشت تا ساخت فصل های بعدی را در دستور کار قرار دهند. اما واقعیت این است که تکراری بودن داستان و عدم توانایی در همراه کردن مخاطب، ریزش مخاطب را در پی داشت.

همین موضوع باعث شد کارگردان سریال برای جذب دوباره مخاطب، به راه های دیگری متوسل شود. او تلاش کرده به گونه ای نشان دهد که همه اتفاقات سریال در کشور یمن رخ می دهد. در فصل پنجم، یمن کشوری جنگ زده نشان داده می شود که حقوق انسانی در آن رعایت نمی‎شود این در حالی که موقعیت مکانیِ فصل پنجم به هیچ وجه کشور یمن نیست.

فیلم برداری فصل 5 سریال فرار از زندان در شهر ونکوور کانادا و شهرهای رباط، کازابلانکا، و ورزازات واقع در مراکش انجام شده است. کارگردان این سریال قصد دارد تا کشور مسلمان و شیعه نشین یمن را ناامن و متروکه نشان دهد.

در ادامه می توانید تصاویری از نمای به تصویر کشیده شده در فیلم و واقعی آن را مشاهده کنید.

پشت پرده عجیب فصل 5 فرار از زندان

تولید این سریال در کشور مراکش و در شهرهای کازابلانکا ، رباط و ورزازات فیلمبرداری شد. در ورزازات مدرسه ای ‏به نام مدرسه فنی الحیتام قرار دارد که نقش زندان را ایفا می کند.