با یک ماشین حساب حرفه ای و هوشمند آشنا شوید.

اگر ماشین حساب گوشی شما انتظارتان را برآورده نمی کند و به ماشین حسابی نیاز دارید که به صورت تخصصی و حرفه ای پاسخگوی حساب و کتاب های شما باشد، CalcKit را روی گوشی خود نصب کنید.

این برنامه می تواند یک برنامه کاربردی مخصوصاً برای دانشجویان و مهندسان باشد. این اپلیکیشن با دارا بودن ابزارهای پیشرفته مهندسی امکان انجام محاسبات مختلف از جمله محاسبات الکترونیکی را براحتی برای کاربرانش فراهم می کند. در واقع CalcKit علاوه بر امور پایه و اصلی ریاضیات، از محاسبات پیشرفته نیز پشتیبانی می کند. در کنار یک ماشین حساب مهندسی، یک مبدل واحد جامع (Converter) نیز در نظر گرفته شده است که می تواند در مواقع ضروری راهگشا باشد. یکی از نکات مثبت و جالب این اپلیکیشن، هوشمند بودن آن است. یعنی اگر در انجام محاسبات خود به کمک این برنامه اشتباهی مرتکب شوید CalcKit بسرعت این اشتباه را تشخیص می دهد و آن را به شما اعلام می کند. این ویژگی اپلیکیشن باعث می شود تا محاسبات شما بسیار دقیق صورت گیرد و شما از نتیجه خروجی حساب های خود نیز اطمینان کامل داشته باشید. همچنین با کمک این ماشین حساب، خودتان هم می توانید فرمول های جدید دیگری نیز برای محاسبات خود خلق کنید. برای این کار کافی است به بخش Create New Tool بروید و فرمول خود را به همراه قرار دادن متغیرها در این قسمت وارد کنید.
نکته مثبت دیگر این برنامه رابطه کاربری قوی آن است. هنگام کار با این ماشین حساب اگر از تمام صفحه بودن آن خسته شدید کافی است با فشردن یک دکمه آن صفحه را به یک ماشین حساب شناور تبدیل کنید یا اگر این صفحه شناور هم برایتان خوشایند نبود امکان این را دارید که برنامه را با یک دکمه به شکل یک لوگو در گوشه نمایشگر تبدیل کنید. این ماشین حساب با اینکه امکانات کاملی در اختیار کاربرانش می گذارد کاملاً هم رایگان است و این نیزمی تواند یکی از گزینه های مثبت آن به حساب آید. CalcKit متأسفانه تنها در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.