طب سوزنی زیبایی صورت با سوزن طلا

طب سوزنی طلا برای زیبایی و جوانی پوست صورت و گردن به مدت هزاران سال در طب سنتی چین مورداستفاده قرار می گرفته چراکه سوزن با روکش طلا در جوانسازی پوست خواصی ویژه دارد و اثر آن سریعتر و عمیق در زیبایی و لیفتینگ پوست صورت کاملا واضح است.

در طب سنتی چین اعتقاد بر آن است که فلز طلا به دلیل گرما و انرژی آرامش بخشش به درمان جوان سازی و لیفت کردن پوست و بدن کمک می کند. طب سوزنی طلا و جلسات کمتری برای لیفت پوست صورت و گردن و جوانسازی نسبت به طب سوزنی استیل زیبایی و آرایشی صورت نیاز دارد.
استفاده از سوزن طلا در طب سوزنی لیفتینگ و ضد پیری پوست را می توان درواقع به کارگیری دانش باستانی سنتی چین برای بازیابی انرژی، بهبود زیبایی ظاهر و افزایش سلامت کل بدن، در دنیای مدرن امروز دانست.
اگرچه طب سوزنی زیبایی پوست برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوستی نیز به کار گرفته می شود، ولی بااین حال این روش درمانی طب سوزنی را بیشتر به نام روش درمان ضد پیری پوست، جوانسازی و لیفت صورت می شناسند.
کسانی که به انجام طب سوزنی رایج و معمولی با سوزن استیل حساسیت دارند، می توانند از طب سوزنی طلا نیکل ۲۴ عیار طب سوزنی طلا نیکل ۲۴ عیار که به صورت طبیعی خاصیت ضدالتهابی و ضد میکروب دارد، استفاده کنند. این همان روشی است که برخی از پزشکان و درمانگران طب سوزنی از آن استفاده می کنند.
فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است. تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست صورت را تقویت می کند.

در ژاپن حدود ۴۰ هزار متخصص طب سوزنی مجوز گرفته اند و بیش از ۱۵۰ مدرسه که اغلب روی کاربردهای سنتی طب سوزنی متمرکز بودند وجود دارد، اما هنگامی که کاربرد آن در پوست کشی صورت مشاهده شد، استفاده از وسایل آرایشی و بوتاکس و تزریق ژل نیز بیش از پیش کنار گذاشته شد

لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت، گونه گذاری طبیعی صورت، برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب، بزرگ کردن لب، بر طرف کردن جوش یا آکنه ی صورت و جای مانده ی جوش صورت و بدن، بر طرف کردن تیرگی و گودی زیر چشم و پف زیر چشم، بر طرف کردن پف زیر چشم، بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست، بر طرف کردن لک های صورت، بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک برای بعضی از افراد تمام این نازیبایی های پوست صورت را می توان با درمان طب سوزنی چینی و ژاپنی و همچنین استفاده از روشهایی مکمل در طب چینی که برای کلاژن سازی و بر طرف کردن سریع نازیبایی صورت موثر خواهد بود استفاده کرد تا حداقل ۵ تا ۱۰ سال جوانتر به نظر برسید و ماندگاری بسیار خوبی هم برای فرد خواهد داشت