با عشق تان این طوری خوش بگذرانید

اگر شما دوست دارید همسرتان را شاد غافلگیرکنید، به پیشنهادهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید. با انجام چند راه ساده می توانید تاثیر مثبتی در رابطه و زندگی خود بگذارید.

اگر شما دوست دارید همسرتان را شاد غافلگیرکنید، به پیشنهادهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید. با انجام چند راه ساده می توانید تاثیر مثبتی در رابطه و زندگی خود بگذارید.

به یاد اولین روزهای آشنایی تان بیافتید. چه چیزی در شما شریک زندگی تا را عاشق کرد؟ تمام جذابیت خود را به کار گیرید و بار دیگر او را عاشق کنید. سعی کنید رفتار و حرکاتی را که او را تحت تاثیر قرار می دهد، از خود نشان دهید.

به تماشای مکان های دیدنی شهر بروید، مکان های جدید یا حتی قدیمی که برای هر دوی شما جذابیت دارد. به عنوان مثال برای یک گپ رمانتیک در یک رستوران زیبا قرار بگذارید.

فکر رژیم و کالری اضافه را از خود دور کنید و برای خود و شریک زندگی تان یک بستنی با طعم مورد علاقه تان سفارس دهید. بستنی شادی آور است و بر شادی شما در چنین روزی نیز می افزاید.

کارهای جدید را تجربه کنید. به عنوان مثال اگر به فکر یادگیری هنری بوده اید یا دوست داشتید غذای جدیدی را بپزید، این فرصت را از دست ندهید. تجربه کارهای جدید در کنار فردی که دوستش دارید، خاطره فراموش نشدنی را در زندگی شما بر جای خواهد گذاشت.

چه چیزی رمانتیک تر از این که خاطره اولین دیدار خود را دوباره زنده کنید. با این کار به یاد خواهید آورد که چه راهی را تا بدین جا طی کرده اید و از یادآوری آنها خوشحال خواهید شد.

با شریک زندگی تان طوری رفتار کنید که احساس کند یک فرد خاص و منحصر بفرد در زندگی شما است. به او بیش از همیشه توجه کنید، به عنوان مثال برایش یک صبحانه خوشمزه درست کنید یا حتی می توانید او را با دسر مورد علاقه اش غالفگیر کنید. در هر صورت او باید احساس کند که مرد یا زن آرزوهای شما است.

تماشای یک فیلم در کنار عشق زندگی تان می تواند بسیار دلنشین باشد. اگر می خواهید کمی رمانتیک تر باشید، چراغ ها را خاموش و به جای آن شمع روشن کنید. این لحظات تاثیر مثبتی در زندگی شما خواهد گذاشت.

بد نیست از خانه بیرون بزنید، به عنوان مثال به مکانی که برای هر دوی شما جدید است و جذابیت دارد، بروید. رزور کردن یک اتاق برای یک شب در هتل ایده بسیار خوبی است. مکان جدید، احساس جدیدی نیز به شما منتقل خواهد کرد.

در نهایت باید بگوییم که لازم نیست یک کار خارق العاده انجام دهید. گفتن یک «دوستت دارم» ساده هم می تواند تاثیر لازم را بر عشق تان بگذارد. به او بگویید که چقدر دوستش دارید و چقدر از با او بودن راضی و خوشنود هستید.

شما می توانید بدون هیچ هزینه ای، خوش بگذرانید کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید.