هفته اول اسفند ماه ۹۴

تغییری که این هفته در برنامه کاری خود ایجاد کرده‌اید، بسیار مهم و بجا بوده، خوب است بر مسائل مالی هم مدیریت بهتری داشته باشید.

متولدین فروردین:
زمان بیشتری را برای خانواده و خصوصا فرزندان‌تان اختصاص دهید و به خاطر داشته باشید آنها فقط به پول شما نیاز ندارند؛ بلکه محبت شما نیز برای آنها بسیار مهم و ضروری است.

متولدین اردیبهشت:
تصمیم به انجام کاری گرفته‌اید، اما احساس‌تان می‌گوید این کار اشتباه است. یک بار دیگر نکات مثبت و منفی این فعالیت را بسنجید و اجازه دهید قدری زمان بگذرد. نگران نباشید، نه‌تنها چیزی را از دست نخواهید داد که پنجره‌های تازه‌ای به روی شما گشوده خواهد شد.

متولدین خرداد:
خودتان را گول نزنید و واقع‌بینانه به زندگی نگاه کنید. شما آدم آهنی نیستید و برای ادامه زندگی به تفریح و هیجان احتیاج دارید. این که خود را در اتاق کار حبس کنید و به چیزی جز فعالیت اقتصادی فکر نکنید، راه به جایی نخواهید برد.

متولدین تیر: ‌
سال هاست که کارهای معمول و تکراری زندگی را مثل روزهای قبل انجام می‌دهید. همین امروز تصمیم بگیرید این روال ساکن و کسل‌کننده را تغییر دهید.

متولدین مرداد:
احساس ناامیدی و این که فکر می‌کنید هیچ‌کس نمی‌تواند به شما کمک کند باعث شده تمام درها را به روی خود ببندید. این شیوه‌ای بسیار اشتباه است و شما را هر روز بیشتر در تنهایی فرو می‌برد.

متولدین شهریور:
قدم در مسیر سختی گذاشته‌اید و با این‌که بسیاری از اطرافیان با نظر شما مخالف بودند، تصمیم خود را عملی کردید. حالا لازم است از آنها دلجویی کنید. همه ما به حمایت دوستان و بویژه خانواده نیازمندیم.

متولدین مهر:
خبر بسیار خوبی دریافت کرده‌اید و این روزها بسیار خوشحال هستید. به خاطر داشته باشید که بهتر است در مورد همه مسائل واقع‌بینانه برخورد کنید.

متولدین آبان: ‌
بارها دیگران در مورد شیوه زندگی به شما تذکراتی داده‌اند، اما همچنان فکر می‌کنید راهی که انتخاب کرده‌اید بدون نقص است. به خاطر داشته باشید هیچ‌گاه نمی‌توانید این‌قدر مطمئن نظر بدهید.

متولدین آذر:
تغییری که این هفته در برنامه کاری خود ایجاد کرده‌اید، بسیار مهم و بجا بوده، خوب است بر مسائل مالی هم مدیریت بهتری داشته باشید. برای رسیدن به خواسته‌تان باید بیشتر از قبل تلاش کنید؛ تا موفقیت فاصله چندانی ندارید.

متولدین دی:
از روال زندگی فعلی خود قدری جدا شوید و کمی آزادانه‌تر زندگی کنید. این‌قدر خود را محدود نکنید و از لحظه لحظه زندگی لذت ببرید. نگران کارهای باقیمانده نباشید.

متولدین بهمن:
اغلب روزها در تنهایی به سر می‌برید و این شیوه زندگی کم‌کم شما را از پا می‌اندازد. برای رهایی از این موقعیت باید طرز تفکر خود را تغییر دهید.

متولدین اسفند:
بیشتر به ظاهر خود اهمیت دهید. از دیگران انتظار چندانی نداشته باشید. خودتان را دوست بدارید و همین امروز برای خود یک هدیه کوچک بخرید. با این کارها روحیه خود را تقویت خواهید کرد و کمتر درگیر استرس‌های زندگی خواهید شد.