طالع‌بینی بهمن ماه ۹۴

اتنظار نداشته باشید که همیشه همه جا و همه کس بروفق مراد شما باشد.

● فروردین ماه
مقدمات یک سفر برای شما در حال فراهم شدن است. این سفر برای شما بسیار لازم است و چه بسا که کلید باز کردن قفل همان گرفتاری بزرگ را در همین سفر به دست آورید. امیدوار باشید. حضرت حافظ برای شما سروده است: حافظا گر مدد بخت بلندت باشد صید آن شاهد مطبوع شمایل باشی .این شیوه روزگار است که نمی خواهد و نمی گذارد آب خوش از گلوی بندگان خدا پایین برود. . همیشه به آینده امیدوارند و با همین امید و با کمک خداوند متعال به تدریج بر همه مشکلات زندگی غلبه خواهند کرد. ماه های گذشته برای شما توام با بیم و امید و خوف و رجا بوده است و گر چه این خوف و رجا برای همه به صورت های مختلفه وجود دارد .
● اردیبهشت ماه
گرفتاری بزرگی دارید که در حال حاضر همه فکر و ذکر شما را به خود مشغول داشته است. تابحال صبر کرده اید و خودتان را سرپا نگاه داشته باز هم صبر کنید انشاءالله تعالی بزودی گرفتاری شما رفع خواهد شد و همانطور که در فال این ماه شما دیده شده است خورشید درخشان بخت شما از پشت ابرهای تیره بیرون خواهد آمد ولی تصمیم قطعی و جدی بگیرید که از این ببعد در مسایلی آن گونه که سبب ایجاد این گرفتاری برای شما شد بدون مشورت با بزرگتر ها و وارد ترها و سنجیدن همه عواقب و آثار ناشی از آن سرخود اقدام نکنید. در فامیل بدبینی هائی نسبت به شما به وجود آمده است که آن نیز به امید خدا رفع خواهد شد .ز یک سد که قبلاً تصور می کردید برای شما مشکل آفرین می شود به راحتی عبور می کنید و به این ترتیب اعتماد به نفس تان افزایش می یابد. آرزوهای زیبا و قابل دسترسی را در ذهن می پرورانید. باید به این نکته توجه داشته باشید که رسیدن به آن مستلزم تلاش و همت است، پس کمر همت ببندید و قدم بردارید . تقاضا یا خواسته ای دارید که مدت ها آن را در دل نگه داشته اید . همین روزها زمان مناسب فرا رسیده است که آن را بیان کنید. بنابراین با مطرح کردن تقاضای خود منتظر جواب مثبت هم باشید.
● خرداد ماه
درباره مساله ای که ذهن شما را مشغول کرده باید از چند نکته مهم مطمئن شوید و این اطمینان را به دنبال تحقیقات بیشتر به دست می آورید. یک خبر بسیار جذاب از جایی که فکرش را نمی کنید، لبخند را بر لبان شما می نشاند. در فعالیت های دسته جمعی شرکت کنید ، چون طالع شما از ملاقاتی خبر می دهد که در یکی از این فعالیت ها رخ می دهد و منافع شما را در برخواهد داشت .توجه داشته باشید که تقارن و تقارب ماه تولد شما با ماهی که شروع کرده اید بسیار مبارک و میمون است و از آن خیرها و بهره های بسیار بوجود آید و منافع فراوان حاصل گردد. . این ماه برای شما ماه کامیابی و موفقیت است منتها فراموش نکنید که در هیچ مورد شور و مشورت را فراموش نکنید و راه را آن گونه بروید که رهروان رفته اند. در نیمه دوم ملاقاتی برای شما اتفاق می افتد که در زندگی آماده شما بسیار موثر است. سعی کنید از زندگی بیشتر لذت و بهره ببرید. اختلافات خانوادگی شما نیز بنفع شما تمام خواهد شد. حضرت حافظ لسان الغیب سروده است که : دو نصیحت کنمت بشنو و صد گنج ببر از در عیش در آ و به ره عیب مپوی .
● تیر ماه
انشاءالله تعالی انتظار نسبتا طولانی شما در این ماه به پایان خواهد رسید و مسافر شما که هنوز او را ندیده اید و نمی شناسید به سلامتی و مبارکی وارد خواهد شد و چشم و دل شما و همه خانواده را روشن خواهد کرد. در این ماه با وجود این که فصل برگریزان آغاز شده است ولی گردش ستارگان دلالت بر این دارد که مهرماه برای شما ماه مهر و ماه گل ریزان است. قدر موقعیت هایی را که در این ماه نصیب شما می شود بدانید ومنتهای استفاده را بنمائید. در خانواده و در فامیل صلح و سازش و حسن تفاهم گاهی به نفع شما برقرار خواهد بود و در محیط شغلی اوضاع کاملا بر وفق مراد شما خواهد بود. نذر ادا نشده ای دارید که لازم است هرچه زودتر نسبت به ادای آن اقدام کنید. سعی کنید از کسانی که امیدی به شما دارند دستگیری و دلجویی کنید همانطور که حضرت حافظ در فال شما گفته است : تا ابد معمور باد این خانه کز خاک درش بر نفس با بوی رحمن می وزد باد یمن .
● مرداد ماه
چرا از خودتان غافل هستید و به فکر خودتان نیستید. همیشه در نگرانی و اضطراب برای نزدیکان خود هستید در حالی که آن ها به فکر شما نیستندو این اضطراب شما بیشتر برای دو مرد و یک زن است در حالی که اگر نه فقط شما بلکه همه مردم دنیا نگران حال و وضع آن ها باشند حتی یک سر مو در تقدیرات مربوط به آن ها تغییری ایجاد نخواهد شد کار مخلوق را فقط به خالق واگذار کنید و به آنچه که دارید قانع باشید و خدا را شکر کنید. در یک کار اقتصادی بزرگ وارد شده اید که موفقیت در آن ضعیف است چون انگشت های زیادی در این کار سبب پیچاندن کار شده است. امیدتان را به خدای عز و جل بیشتر کنید . فال حضرت حافظ شما می گوید : خوش تر از فکر می و جام چه خواهد بودن تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن .
● شهریور ماه
متولدین این ماه افرادی درون گرا هستند . خیلی دیر با افراد دیگر اعم از آشنا یا غیر آشنا می جوشند و بیشتر میل دارند تنها بمانند ولی اگر کسی موفق به جلب قلب آنان شد دوستی صمیمانه و خالصانه و مخلصانه ای با آنان خواهند داشت. در اندیشه و تدارک یک سفر بلند مدت هستید ولی این مسافرت نزدیک نیست و مسایلی در میانه وجود دارد که مانع از این سفر شده است بابت عوارض جسمانی خود نگرانی دارید بهتر است با این عوارض بسازید چون حکم اجبار زمان و زمانه است. حواس شما بیشتر متوجه دو تن از اعضای خانواده تان است. خداوند بزرگ است همانطور که حضرت خواجه شیراز گفته است: چو برروی زمین باشی توانایی غنیمت دان که دوران ناتوانی ها بسی زیرزمین دارد. طی چند روز آینده شما اشک شوق خواهید ریخت و شنیدن خبری از ته دل خوشحالتان می کند. درمورد خاصی از شما نظر خواهی می شود. اصلاً عجله نکنید و بهتر است با منطق پاسخگو باشید، چون پاسخ اشتباه در آینده دست و پاگیرتان خواهد شد. در روزهای پیش رو غیر ممکن ها ،ممکن می شوند و انجام کلیه امور برای شما سهل و آسان خواهد شد، چرا که از نظر روحی ، آمادگی انجام آن را به دست می آورید.
● مهر ماه
این نکته را در زندگی فراموش نکنید که همه کارها با خداوند اکبر است بنابراین بقول شاعر : خدا کشتی آنجا که خواهد برد اگر ناخدا جامه برتن درد. اگر قرار است که شما به مقصودی که دارید برسید به امید خداوند حتما خواهید رسید. ولی در غیر آن صورت اگر همه اهل عالم همراه شما باشند کوچکترین قدمی بطرف جلو برنخواهید داشت شما زندگی پرنشیب و فرازی را پشت سر گذاشته اید اگر از بالا به پایین آمده اید گناه شما نیست در طالع شما اینطور نوشته شده است و اگر هم قرار است که از پایین به بالا بروید به شما مربوط نمی شود شما در این ماه با افراد تازه ای روبرو خواهید شد که باید کاملا مراقب باشید دامی برای شما نگسترده باشند. از لحاظ اقتصادی نگرانی نداشته باشید در نیمه دوم ماه یک خبر خوش مالی به شما خواهد رسید که شما را امیدوارتر خواهد کرد. سعی کنید در زندگی اجتماعی به همه اطمینان نکنید. پیرو این بیت حضرت حافظ باشید: به تخت گل بنشانیم بتی چو سلطانی ز سنبل و سمنش ساز طوق و باره کنم.به یک سری منابع مهم و موثر دست می یابید که از این بابت فوق العاده خوشحال می شوید. دگرگون های در زندگی شما رخ می دهد که همگی شان مثبت هستند، بنابراین هیچگونه هراسی به دل راه ندهید. قصد کمک و دستگیری از یک نفر را دارید که واقعاً مستحق و نیازمند این کمک است، پس هر چه زودتر اقدام کنید. یک خطر جدی از شما دور می شود که این به بابت لطف صدقه هایی است که هر روز کنار می گذارید.
● آبان ماه
پیرامون آنچه ذهنتان را مشغول کرده است خبرهای خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که این اخبار مسرت بخش نتیجه تلاش شماست . در یک مجلس میهمانی شرکت می کنید و با فردی روبرو می شوید که قبلاَ بگو مگو هایی با او داشته اید همین ملاقات غیرمنتظره بهترین فرصت برای فراموش کردن کینه ها و آشتی دوباره است . کار امروز را به فردا نیاندازید چون فردا کار های مخصوص خود را خواهد داشت اگر می بینید کارهای شما درهم و قاطی شده و اوضاع بروفق مراد شما نیست برای این است که شما یک برنامه منظم و مرتب برای انجام تصمیمات خود ندارید. شما معتقد به اصل غلط هر چه پیش آد خوش آید هستید و چون برنامه کاری منظمی ندارید برای شما هر چه پیش آید ناخوش می آید . متولدین این ماه سعی دارند که همه کارها را خودشان یک تنه انجام دهند در حالی که ید الله مع الجماعه و جز با کمک جمع هیچ کاری از فرد ساخته نیست. بهمن ماه برای کسانی که در زمینه کارهای ذوقی ادبیات و هنر و ورزش فعالیت دارند ماه پیروزی ها و موفقیت های فراموش نشدنی است که شما نیز در شمار آنان هستید مشورت با بزرگترها و با تجربه ها را فراموش نکنید. حضرت حافظ شیرین سخن فرموده است : گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد ناپدید -هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور .
● آذر ماه
اتنظار نداشته باشید که همیشه همه جا و همه کس بروفق مراد شما باشد. زندگی مثل یک جاده پرنشیب و فراز از چاله و چاه و چاهک است به اضافه سنگ های کوچک و بزرگی که برسر عابر این جاده بی انتها که پایان آنرا هیچکس ندیده است فرو می افتد و به اضافه جانوران درنده و خزنده و گزنده ای که از ابتدا تا انتهای آن وجود دارند و آدمیزاد ناچار هم هست که حتما این جاده را طی کند با این همه سعی کنید که امید خودتان را از دست ندهید که این امید مانند یک منبع نور شما را در شبهای ظلمانی آن جاده پرآفت و مخافت حفظ خواهد کرد. گردش کواکب و سیارات در ماهی که آغاز کرده اید فقط رکود و سکون و سکوت را در زندگی شما نشان می دهند. زندگی یک نواختی دارید و در زندگی به حداقل قانع و راضی هستید. به یک نفر زیاد فکر می کنید که هیچ تاثیری در زندگی شما ندارد . این بیت حضرت حافظ فال این ماه شماست: چشم آسایش که دارد ز این سپهر تیزرو ساقیا جامی بمن ده تابیاسایم دمی.خوشرویی و حوصله شما موجب شده که نزد اطرافیان و خانواده محبوب باشید البته این فضیلت اخلاقی در بسیاری از موارد در محیط کار یا تحصیل به سود شماست . نصایحی را که از جانب سالمند شنیده اید به کار گیرید . امکانات و شرایطی عالی برایتان فراهم می شود که باید به بهترین شکل از فرصت پیش آمده بهره برداری کنید. پایان نامه ، گواهی نامه یا مدرکی که مدت ها به دنبال آن بوده اید، سرانجام بدست می آورید.
● دی ماه
چرا نمی خواهید با واقعیات و حقایق روبرو شوید؟ این ضرب المثل فارسی را شنیده اید که می گوید مرگ یک بار شیون یک بار کاری است که خود شما عامل و مرتکب اصلی آن بوده اید و طبیعی است که باید هم غرامت و تاوان و جریمه آن را هم خودتان بپردازید و حسن این پرداخت آن است که سبب می شود چشمان شما که همیشه سعی دارید آن ها را ببندید بروی دنیا و کارهای دنیا و مردم دنیا باز شود و افرادی را که در اطراف شما جمع شده اند بیشتر و بهتر بشناسید. در میان افراد خانواده شما یک جفت چشم نگران وضع و حال شماست . در این ماه هیچگونه سفری چه کوتاه و چه بلند به صلاح شما نیست . اگر سفری در پیش دارید به آینده موکول کنید و مبانی اعتقادی خود را محکمتر کنید. حضرت حافظ برای فال این ماه شما سروده است: گرچه از مستی خرابم طاعت من رد مکن انداختی. ناراحتی یا غمی در دل دارید که در هر حال به آن فکر می کنید و شاید هم آن را لاینحل می دانید، اما باید بدانید که بهتر است به خدا توکل کنید ، چون بزودی درهای رحمت به روی شما گشوده خواهد شد. روزهای شلوغ و پرکاری پیش روی شماست که به خوبی و راحتی آنها را پشت سر خواهید گذاشت و به آنچه آرزو دارید دست می یابید. بهتر است در این روزها توجه بیشتری به خود داشته باشید و شاد بودن و شاد زیستن را فراموش نکنید تا همچنان پرانرژی باقی بمانید.
● بهمن ماه
روزهای فراخ شود و دریوزی ها یعنی فقر و نداری و وبال و گرفتاری یکسره از میان برداشته شود. بنابراین با خیال راحت بدنبال اجرای برنامه هائی که در دستور کار دارید بروید .نقشه ها و برنامه هائی برای آینده دارید که یکی از اقوام شما نیز در انجام و اجرای آن برنامه ها رل عمده ای بازی خواهد کرد. نسبت به جان خود زیاد اعتنا ندارید و این درست نیست. اگر رانندگی میکنید سخت مراقب باشید که دچار حادثه و سانحه ای نشوید. پیشنهاداتی در محیط کار به شما می شود اصلح ترین را انتخاب کنید. بخوانید که فال حضرت حافظ این ماه شما چیست : مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را “ لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بوئی. یک بحث سازنده و مفید با فردی خواهید داشت و مسایل بسیاری که برایتان اهمیت دارند روشن خواهند شد در حرکتی که می خواهید انجام بدهید نیاز به یک همکار دلسوز دارید ، بنابراین باید در انتخاب او دقت کنید چرا که هدف مهمی در پیش دارید . رابطه دوستانه ای با شخص با نفوذی دارید که این امر کمک شایانی برای نیل به اهدافتان خواهد کرد.
● اسفند ماه
شما یک آرامش جسمی و روحی احتیاج دارید تا بتوانید باری را که بر دوش دارید سالم و راست به سرمنزل مقصود برسانید. متولدین این ماه اکثرا افرادی دقیق و پشتکاردار و در امر مماشات با کسانی که به هر عنوان با آن ها سرو کار دارند جدی هستند. قولی برای هیچ کار به هیچکس نمی دهند ولی وقتی قولی دادند و تعهدی کردند بقول معروف اگرسرشان برود قولشان نمی رود و گرفتاری کنونی شما نیز بخاطر تعهدی است که به عهده گرفته اید گر چه شما اجر و پاداش انجام تعهدی را که کرده اید از خداوند الرحم الراحمین خواهید گرفت ولی پیش از نیرو و توان خودتان نیز درست نیست کار و تلاش کنید وجدان کار درست ولی توان کار درست نیز درست است. احتمال بروز بیماری یا عارضه ای برای شما وجود دارد. بیشتر مواظب سلامتی خود باشید . حضرت حافظ در فال این ماه شما آورده است: دریا و کوه در ره و من خسته و ضعیف ای خضر بی خجسته مدد ده به همتم. نقشه ای که برای رسیدن به هدف خود طراحی کرده اید کاملاً هوشمندانه است و جای نگرانی برای اجرای آن وجود ندارد.فعالیت تازه ای را آغاز می کنید که در بدو آن با سختی های روبرو می شوید اما نباید صحنه را خالی کنید مطمئناً شما پتانسیل فایق آمدن بر این گرفتاری را دارید و در این راه نیز به موفقیت می رسید. مشکلی برای یکی از دوستان تان پیش آمده است که باید به کمک او بشتابید و این کار را دخالت در امور خصوصی او محسوب نکنید. تجزیه و تحلیل شما از اتفاقی که برای شما پیش آمده است درست نیست و باید به موضوع با دید و تفکر شفاف تری نگاه کنید .