هفته سوم آبان ماه ۹۴

این هفته روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد، اما هنوز مشکلاتی را که در گذشته داشته اید، رها نکرده اید و همچنان به ای کاش هایی فکر می کنید که دیگر نمی تواند به کمک شما بیاید.

فال هفته متولدین فروردین:

در روزهای گذشته شاهد اتفاقات نه چندان خوشایندی بوده اید، اما باید خدا را شاکر باشید که این دوره سخت زندگی گذشت و روزهای پیش رو برای شما روزهای دلنشینی خواهد بود. از این فرصت استفاده کرده و سعی کنید محب تهای دیگران را بدون پاسخ نگذارید.


فال هفته متولدین اردیبهشت:

باید برای کارهای تان برنامه داشته باشید، با شیوه فعلی به موفقیت نخواهید رسید. یک نکته را هم از یاد نبرید، اموری را که برای تان سودی ندارد و فقط باعث کم شدن انرژی و تلف شدن وقت شما م یشود، کنار بگذارید. در ضمن فراموش نکنید خانواده نخستین جایگاه زندگی شما بوده، پس شادی هایتان را با آنها قسمت کنید.


فال هفته متولدین خرداد:

مهربانی شما همیشه و در همه ایام زبانزد همه افراد چه فامیل و چه دوستان بوده است. فراموش نکنید مهربانی یک خصلت پسندیده است، پس نباید از داشتن آن خجالت زده باشید، خیلی ها در مورد من و شما غلو م یکنند، به این موارد بها ندهید. شاید اواخر این هفته سفری برای شما پیش بیاید آن را به تاخیر نیندازید.


فال هفته متولدین تیر:

روال زندگی خود را باید تغییر دهید، سعی کنید جنب ههای خوب زندگی را بیشتر ببینید. افراد بدبین در بهترین حالات هم بالاخره نکته ای برای ایراد گرفتن پیدا می کنند و برعکس افراد خوشبین در شرایط سخت نیز به دنبال دلایل شاد بودن هستند. شما هم تلاش کنید جزو خوشبین های جامعه باشید تا به موفقیت های بیشتر دست یابید.


فال هفته متولدین مرداد:

گاهی شرایط خوب زندگی را فراموش و تصور م یکنید اطرافیان به فکر شما نیستند؛ این گونه فکرها شما و سپس اطرافیان تان را ناراحت خواهد کرد پس چرا آنها را کنار نمی گذارید؟ فراموش نکنید خداوند همیشه یاور همه افراد است و کسی که خدا را دارد چندان نیازی به دیگران ندارد. پس بدون دلشوره از زندگی خود لذت ببرید.


فال هفته متولدین شهریور:

چند روزی است احساس چندان خوبی ندارید، بهتر است سری به دوستان خود بزنید و در کنار دوستان تان یک روز خوب را سپری کنید؛ البته این کار هم فقط یک روز شما را خوب خواهد کرد، پس سعی کنید امروزتان را به گونه ای زندگی کنید که فردای خوبی در انتظارتان باشد. در یک کلام تلاش کنید نگاهتان را به زندگی تغییر دهید.


فال هفته متولدین مهر:

تصمیم مهمی گرفته اید، اما قبل از این که دست به کار شوید، خوب فکر و برنامه ریزی کنید، زیرا تغییرات کوچک هم ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند و به کلی روند کاری شما را تغییر دهد. پس کمی صبر کنید تا اوضاع آرا متر شود.


فال هفته متولدین آبان:

روزهای زندگی را چه سخت بگیرید و چه آسان می گذرد. فقط آثار چگونگی این گذشتن است که لایه و رویه ای روشن یا خدای نکرده تیره بر زندگی ما می کشد. حالا که باید این مسیر را طی کرد، سعی کنید سفر زندگی را راحت تر بگیرید و تا آنجا که ممکن است از آن لذت ببرید.


فال هفته متولدین آذر:

این هفته روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد، اما هنوز مشکلاتی را که در گذشته داشته اید، رها نکرده اید و همچنان به ای کاش هایی فکر می کنید که دیگر نمی تواند به کمک شما بیاید. گذشته را کنار بگذارید و از آن فقط به عنوان یک درس استفاده کنید. با این شیوه آینده بهتر و کم مشکل تری خواهید داشت.


فال هفته متولدین دی:

بعضی وقتها از اتفاقهای بظاهر ناخوشایند ناراضی هستیم، اما وقتی مدتی از آنها گذشت، متوجه می شویم این اتفاق نه تنها به ضرر ما نبوده بلکه خیری هم به همراه داشته است. پس همیشه آرامش خود را در مشکلات حفظ و سعی کنید اوضاع را به بهترین شکل بسازید.


فال هفته متولدین بهمن:

گاهی از دوستان و اطرافیان گله مند می شویم، این برای همه ما پیش می آید، اما باید به خاطر داشته باشیم آنها هم معذوراتی دارند و در زندگی شلوغ امروزی زمان را باید مدیریت کنند. نداشتن وقت به معنای بی توجهی و فراموش کردن ما نیست. ارتباط خود را در هر شرایطی با دوستان تان حفظ کنید.


فال هفته متولدین اسفند:

به سفری کوتاه دعوت شده اید، تردید را کنار بگذارید و از این فرصت برای تغییر روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. مدتی است زمان زیاد و بیش از حد معمول را به کار اختصاص می دهید. این شیوه مناسبی نیست. بدن و فکر همه ما به استراحت و تفریح هم نیاز دارد.