هفته دوم مرداد ماه ۱۳۹۴

صبور و شکیبا باشید. کنترل احساسات با صبر و بسیار راحتتر خواهد بود.

● فروردین:
در این هفته شما نیاز به صبر خواهید داشت. این امر برای شما لذت و تفریح خوبی به همراه خواهد داشت. تصمیمات مهمی خواهید گرفت، اختلافی با دوست یا یکی از اعضای خانواده خواهید داشت. این هفته از نظر مالی کمی در تنگنا خواهید بود بنابرین باید مراقب باشید. کمبود شادی با شریک زندگی خود را به دلیل اختلاف نظر یا سلیقه در نظر بگیرید. با نگرانی های خود با عبادت و توکل به خدا مقابله کنید
● اردیبهشت:
موفقیت در این هفته برای شما قابل انتظار است. پیشرفت شما ممکن است با مسافرت همراه باشد. این هفته کمی فشار کاری بیشتر خواهد شد و احتمال خطا و اشتباه هم بالاتر خواهد رفت پس توجه بیشتر را در نظر بگیرید. پول زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید آن را در سرمایه گذاری های جدید بکنید از ریسک اینکار هراسی نداشته باشید. یک ملاقات غیر منتظره با یکی از دوستان خود در یک مناسبت فرخنده خواهید داشت که سخت باعث خوشحالی شما خواهد شد. قبل از صحبت با همسر خود کمی فکر کنید. کمبود خواب شبانه را با استراحت کافی جبران کنید.
● خرداد:
این هفته زمانی است که شما باید با حداکثر تلاش خود نتایج را به نفع خود تمام کنید. شما به راحتی قادر به ساختن هفته ای با بخت و اقبال بالا هستید. برخی سودهای غیر منتظره از نظر مالی برای شما وجود دارد. شانس دریافت فرصتهای بیشتر کاری برای شما باعث امیدواری خواهد بود. کار سخت برای شما نتایج خوبی به ارمغان خواهد ارود که باعث دریافت تقدیر و پیشرفت مالی شما میشود. شما باید کمی بیشتر به فکر شادی و محبت زندگی خود باشید. کمی مراقب سلامتی خود باشید.
● تیر:
شانس برای دریافت سود غیر منتظره در طول هفته وجود خواهد داشت. در این هفته فشار کاری بیشتری خواهید داشت. در انجام کارها کمی صبور باشید. ممکن است مشکلی در رابطه خود داشته باشید. از دست دادن مقداری پول قابل پیشبینی خواهد بود. جریان مالی این هفته خوب است و از گرفتن تصمیمات مالی مهم پرهیز کنید.
● مرداد:
مطلوبترین هفته برای پیشرفت خواهد بود. در این هفته تجربیات خوب و بد خواهید داشت. ممکن است با مافوق خود در محل کار به مشکل برخورد کنید و این نیازمند انرژی بسیاری از شماست برای تنظیم فشار کار و برنامه ریزی برای انجام انها. هزینه های زیاد در این هفته برای شما دیده میشود. پیشرفت فقط پول نمیخواهد. برای جلوگیری از ضرر بهتر است مراقب کیف پول خود باشید. با همسر خود کمتر بحث کنید وگرنه رضایت و ارامش این هفته را به باد خواهید داد. ممکن است برای پدر شما مشکل پزشکی پیش آید و شما مجبور به هزینه شوید که باعث نگرانی شما خواهد شد. در این هفته مراقب خود باشید تا در صورت سرما خوردگی به زودی بهبود یابید.
● شهریور:
شما باید تلاش صادقانه خود را جهت تحقق خواسته هایتان بیشتر کنید. مدیریت زمان بهتر برای خواسته های به افزایش شما. در این هفته شما سخت مشغول انجام مسولیت ها خواهید بود که باعث به چالش کشیدن هوش و توانایی های شما خواهد شد. کمی مراقب خرج خود باشید هر چند سود خوبی بدست خواهید آورد و کمی از آن را خرج خانواده خواهید کرد. شادی در خانواده شما باعث خوشحالی دوچندان شما میشود. ممکن است کمی سردرد یا کسالت به دلیل استرس داشته باشید. شما باید خود را کمی آرام تر و انعطاف پذیر تر از همیشه نگه دارید چون مشکلات روحی به راحتی مشکلات جسمی قابل درمان توسط دکتر نخواهد بود.
● مهر:
این هفته برای شما هفته ای بسیار دلگرم کننده نخواهد بود و باید از تصمیمات عجولانه جلوگیری کنید. این تصمیم هوشمندانه برای شما ارامش باقی خواهد گذاشت. با گرفتن برخی تصمیمات شما قادر به غلبه بر موانع هستید. گذارندن وقت با دوستان باعث خوشحالی شما میشود ولی در محل کار کارها بسختی پیش خواهند رفت. یک مسافرت کاری در پیش دارید. تنشهای کاری را با تلاش مداوم و سخت کوشی شکست دهید و این موفقیت باعث احساس خوشی و رضایت خاطر شما میشود. با کمی کار بیشتر پول بیشتری بدست خواهید اورد و آن را خرج خانواده خود خواهید کرد. در یک موقعیت کاری همکارانتان به شما افتخار خواهند کرد.
● آبان:
توسعه و پیشرفت شما در این هفته بسیار خواهد بود. شما میتوانید تصمیم گیری های بسیار خوبی داشته باشید. اگر به دنبال کار بهتری هستید در این هفته نتایج بسیار خوبی بدست خواهید اورد. این هفته پول خوبی بدست خواهید اورد. و بهتر است این پول را سرمایه گذاری کنید و در هزینه های خود کمی صرفه جویی کنید. روابط شخصی در این هفته خوب خواهد بود. شادی در بین شما و خانواده و دوستانتان در این هفته دیده خواهد شد و بهتر است از سلامتی خودتان هم بیشتر لذت ببرید. بهتر است کمی مراقب خورد و خوراک خود باشید و برای آن برنامه ریزی منظم تری تدارک ببینید.
● آذر:
صبور و شکیبا باشید. کنترل احساسات با صبر و بسیار راحتتر خواهد بود. داشتن یک برنامه منظم ضروری هست. یک مسافرت کاری در پیش دارید. موفقیت در گرو تلاش بیشتر شماست. هزینه های شما کمی بالاتر از درآمد شما خواهد شد و این باعث ناراحتی شما میشود. حضور شما در خانواده کمرنگ تر شده و روابط خانوادگی شما را کمی دچار مشکل کرده. با ورزشهایی مثل یوگا و مدتیشن به شیوه های تفکری خود را تقویت کنید.
● دی:
شما باید به تعهدات خود اهمیت بدهید. به سختی به دنبال انجام تعهدات خود باشید. برای آرام تر نگه داشتن خود از تفریح های مهیج استفاده کنید. در فعالیتهای روزانه نیاز به توجه بیشتری میباشد. در مسائل کاری در محل کار ممکن است کمی دچار تشویش با همکارانتان شوید. مقداری پول از دست خواهید داد و بسیار مراقب هزینه های ناخواسته خود باشید. مسئولیت و تعهد خانوادگی را در اولویت قرار دهید تا از اختلافات ناخواسته جلوگیری کنید. مراقب سلامتی خود باشید که دچار مشکلات جسمی نشوید.
● بهمن:
خودت را در این هفته با تفریح و سرگرمی مشغول کن چون برای این هفته ضروری خواهد بود. در این هفته ممکن است سفرهای مکرر داشته باشید. خرجهای بیشتر این هفته مربوط به چیزهای غیر ضروری شماست و این مسئله باعث نگرانی شما میشود. این هفته از نظر مالی برای شما خوش اقبال نخواهد بود و شما درگیر مسائل مالی مثل وام میشوید. درک کردن موقعیت ها در خانواده شما سخت خواهد بود و اختلاف نظر و سلیقه پیش خواهد آمد و حتی احتمال برخی اختلاف نظرها با بزرگترها داشته باشید. سلامتی شما به دلیل احساس اضطراب و نا امنی دچار مشکل خواهد شد پس بیشتر بفکر تغذیه و سلامتی خود باشید.
● اسفند:
برنامه ریزی برای این هفته باعث تجربه رضایت و پیشرفت شما خواهد شد. این هفته ایده ال برای گرفتن تصمیمات بزرگ نیست. پیشرفت شغلی شما در این هفته در رده متوسط خواهد بود و منابع مالی شما کمتر خواهد شد. خرجی به گردن شما خواهد افتاد پس مراقب از دست دادن پول باشید. درک کمتر در ارتباط وجود دارد. شما باید فرصت و زمان بیشتری با عزیزانتان باشید.